|
Post by Sverker on Oct 11, 2012 19:36:41 GMT 1
Tänkte samma sak..spelet måste ju gå ut på att sätta upp honom för skott...och då vi har ett lag som inte kommer någonstans annat än på att tuta och köra som galningar..helt utan spel, så undrar jag också om det hjälper med 30 matcher Inga kommentarer än. Gör HH nåt mål imorgon eller i de kommande matcherna, kommer med all säkerhet någon kommentar. ;D Medgångarn, Sir I, time, kaffe m.fl förbereder sej nog nu och funderar över vad dom ska skriva om HH gör mål. ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 11, 2012 20:52:58 GMT 1
hehe...jo, men vad vi nu säger, är ju inget negativt om just honom. Men jag blev också förvånad att inte försvaren haglat. Skulle jag nog inte blivit
|
|
|
Post by benderman on Oct 12, 2012 0:01:49 GMT 1
Ni två är för roliga. Har för det mesta hållit med qALLAHAN i flera säsonger .....mest för att jag vet från andra forum att han är genuin KHK supporter ....MEN tänk att vi kan skriva nån gång också när vi vinner och gör nån bra match. Jag tror fortfarande att vi kommer att klara oss kvar i allsvenskan och det är väl det som är målsättningen.......eller tänker ni annorlunda?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 12, 2012 7:04:58 GMT 1
Ni två är för roliga. Har för det mesta hållit med qALLAHAN i flera säsonger .....mest för att jag vet från andra forum att han är genuin KHK supporter ....MEN tänk att vi kan skriva nån gång också när vi vinner och gör nån bra match. Jag tror fortfarande att vi kommer att klara oss kvar i allsvenskan och det är väl det som är målsättningen.......eller tänker ni annorlunda? Själv skriver jag också när vi vinner. Jag tror/hoppas verkligen att vi klarar oss kvar i HA, men helst utan kval.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 12, 2012 7:12:13 GMT 1
Inga kommentarer än. Gör HH nåt mål imorgon eller i de kommande matcherna, kommer med all säkerhet någon kommentar. ;D Medgångarn, Sir I, time, kaffe m.fl förbereder sej nog nu och funderar över vad dom ska skriva om HH gör mål. ;D ? Mål lär han väl göra någon gång, men fan vet om det blir i PP. För KHKs PP är icke existerande, aldrig sett sämre tror jag. Dock så ser man direkt att killen (gubben) har spelat större delen av sin karriär på en högre nivå en denna, hur uppenbart som helt.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 12, 2012 8:35:25 GMT 1
Nu måste han ju komma till skott även i 5 mot 5...och det sägs ju att detta inte är någon stark sida i vanliga fall...det var ju i pp han ansågs skulla göra det! Hur ska vi då få nytta av honom? Om medspelarna är för dåliga? Han är nog ingen som "gör det själv"!?
|
|
|
Post by time on Oct 12, 2012 9:00:04 GMT 1
Inga kommentarer än. Gör HH nåt mål imorgon eller i de kommande matcherna, kommer med all säkerhet någon kommentar. ;D Medgångarn, Sir I, time, kaffe m.fl förbereder sej nog nu och funderar över vad dom ska skriva om HH gör mål. ;D Du pratar om oss som ser det halvfulla glaset?
|
|
|
Post by kaffe on Oct 12, 2012 10:18:53 GMT 1
Medgångarn, Sir I, time, kaffe m.fl förbereder sej nog nu och funderar över vad dom ska skriva om HH gör mål. ;D Du pratar om oss som ser det halvfulla glaset? Mitt glas är fyllt till bredden!
|
|
|
Post by matse on Oct 19, 2012 20:20:39 GMT 1
Har han bidragit med någonting, sedan han kom till oss? Jag har inte sett honom spela, så jag vet inte. Känns lite som tajfs videofinnar härom året.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 19, 2012 21:04:50 GMT 1
Har han bidragit med någonting, sedan han kom till oss? Jag har inte sett honom spela, så jag vet inte. Känns lite som tajfs videofinnar härom året. x antal stolpskott i sina två första matcher. Ett i hans första match på hemmais som säkert hördes ända till Olofström. Men för hans del har han bara en månad på sig att leverera, då måste skotten sitta i nät.
|
|
|
Post by player67 on Oct 19, 2012 21:13:43 GMT 1
Eller hans soloåkning genom hela Dif o stolpträffen i 1 perioden!
|
|
|
Post by chriande on Oct 19, 2012 21:14:29 GMT 1
Har han bidragit med någonting, sedan han kom till oss? Jag har inte sett honom spela, så jag vet inte. Känns lite som tajfs videofinnar härom året. x antal stolpskott i sina två första matcher. Ett i hans första match på hemmais som säkert hördes ända till Olofström. Men för hans del har han bara en månad på sig att leverera, då måste skotten sitta i nät. Det finns ju ingen som kan lägga upp spelet så att han kan ta avslut, lika med Höglund, de ska gör det dom är bra på komma in i slottet och avsluta, tyvärr kommer vi inte in i zonen och kan etablera ett spel.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 19, 2012 21:16:04 GMT 1
x antal stolpskott i sina två första matcher. Ett i hans första match på hemmais som säkert hördes ända till Olofström. Men för hans del har han bara en månad på sig att leverera, då måste skotten sitta i nät. Det finns ju ingen som kan lägga upp spelet så att han kan ta avslut, lika med Höglund, de ska gör det dom är bra på komma in i slottet och avsluta, tyvärr kommer vi inte in i zonen och kan etablera ett spel. Helt enig.
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 19, 2012 21:18:21 GMT 1
Har han bidragit med någonting, sedan han kom till oss? Jag har inte sett honom spela, så jag vet inte. Känns lite som tajfs videofinnar härom året. Eller som Hammarbys videojuggar från 1999! En klassiker!
|
|
|
Post by happygilmore on Oct 19, 2012 21:20:51 GMT 1
x antal stolpskott i sina två första matcher. Ett i hans första match på hemmais som säkert hördes ända till Olofström. Men för hans del har han bara en månad på sig att leverera, då måste skotten sitta i nät. Det finns ju ingen som kan lägga upp spelet så att han kan ta avslut, lika med Höglund, de ska gör det dom är bra på komma in i slottet och avsluta, tyvärr kommer vi inte in i zonen och kan etablera ett spel. Håller hel med dig. Saknar en center som larry pilut han var grym på att skapa ytor.
|
|