|
Post by qALLAHAN on Oct 19, 2012 22:08:32 GMT 1
x antal stolpskott i sina två första matcher. Ett i hans första match på hemmais som säkert hördes ända till Olofström. Men för hans del har han bara en månad på sig att leverera, då måste skotten sitta i nät. Det finns ju ingen som kan lägga upp spelet så att han kan ta avslut, lika med Höglund, de ska gör det dom är bra på komma in i slottet och avsluta, tyvärr kommer vi inte in i zonen och kan etablera ett spel. Det var ju detta vissa var rädda för från början...han måste kunna sättas upp för skott. Även McDonell, då de ju inte är tekniker. Vi har helt enkelt långt ifrån tillräckligt med kompetenta spelare att rulla upp försvaren och få skyttarna i läge. Alla anfall är solokörningar och på chans
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2012 14:08:10 GMT 1
Vad tycks så långt?
Själv tycker jag han varit sämre än jag förväntade mig hittills. Det kan ju ff vända, men låt mej tvivla. Han kanske avgör de viktiga matcherna mot Asplöven och Almtuna, låt oss hoppas!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 24, 2012 14:11:03 GMT 1
Vad tycks så långt? Själv tycker jag han varit sämre än jag förväntade mig hittills. Det kan ju ff vända, men låt mej tvivla. Han kanske avgör de viktiga matcherna mot Asplöven och Almtuna, låt oss hoppas! Håller med dig. Visst, han kan blixtra till emellanåt, som emot DIF och stolpskottet i sin första match, men det är ju inte därför han är här... vi behöver mål och det gör han inga. Men hoppas att det vänder för honom och för hela laget.
|
|
|
Post by kaptensvart on Oct 24, 2012 14:16:05 GMT 1
Han behöver väl få rätt passningar också, så han får möjlighet att göra mål! Har vi nån farligare spelare i PP?? Svar Nej... Inte vad jag sett i alla fall....
|
|
|
Post by dragkrok on Oct 24, 2012 15:50:49 GMT 1
Igår fick han spela med våra två kskallaste lirare, Pölle och Jensen, inte lätt att spela till sig ett kontrakt med de förutsättningarna.
Men visst håller jag med, en så pass dyr spelare (som jag inbillar mig att han är) borde fått mycket mer uträttat så här långt.
|
|
|
Post by kaptensvart on Oct 24, 2012 15:54:45 GMT 1
Igår fick han spela med våra två kskallaste lirare, Pölle och Jensen, inte lätt att spela till sig ett kontrakt med de förutsättningarna. Men visst håller jag med, en så pass dyr spelare (som jag inbillar mig att han är) borde fått mycket mer uträttat så här långt. I morgon kväll slår han till 2 gånger....
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 24, 2012 16:05:31 GMT 1
Han behöver väl få rätt passningar också, så han får möjlighet att göra mål! Har vi nån farligare spelare i PP?? Svar Nej... Inte vad jag sett i alla fall.... Nu gjorde vi visserligen ett pp mål igår men jag tycker det är en ganska tunn och lättgenomskådad taktik att HELA tiden spela pucken till Hannes. Igår slogs det ju bort x antal passningar pga de andra försökte alldeles för svåra pass för att få pucken till honom. summa summarum:samtidigt som han är duktig i pp så stjälper han det och gör det fantasilöst
|
|
|
Post by time on Oct 24, 2012 16:17:32 GMT 1
Bättre igår än tidigare. Men måste förstås visa mer om han ska behållas. Hans rökare bäddade dock för 2-1.
Om han fått spela med våra för tillfället bästa hade det nog gått bättre.
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 24, 2012 16:20:11 GMT 1
Jag har lite funderingar över hans kondition med,såg han vid några tillfällen stapla omkring i egen zon som om han varit inne i fem minuter på raken...
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2012 17:25:52 GMT 1
Om han fått spela med våra för tillfället bästa hade det nog gått bättre. Vilka tycker du han skulle spelat med för att "komma till skott"?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2012 17:27:24 GMT 1
Jag har lite funderingar över hans kondition med,såg han vid några tillfällen stapla omkring i egen zon som om han varit inne i fem minuter på raken... Han är sämre i egen zon än vad Bates B var och det säger inte lite, tycker jag.
|
|
|
Post by Zäta on Oct 24, 2012 17:42:22 GMT 1
Han är bedrövlig i egen zon!! Tycker dock att han visade mer igår än innan. Man får inte glömma att han spelat med betydligt bättre spelare än hans nuvarande kedjekamrater. Svår omställning kanske?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2012 17:58:12 GMT 1
KHK tar hit en stjärna, som alla tokhyllar. När han inte presterar, så är det andras fel??? Han är ju stjärnan och det är väl han som ska lyfta laget, eller har jag missuppfattat hela grejen?
Om det nu är så att det beror "på lagkompisarna", varför värvade man den typen av spelare?
Hoppas ff att han avgör i ngn av de 5 närmaste matcherna, men så här långt vill jag ändå påstå att han varit oduglig!
1 ass och 2 stolpskott imponerar inte på mej iaf.
|
|
|
Post by chriande on Oct 24, 2012 18:05:29 GMT 1
KHK tar hit en stjärna, som alla tokhyllar. När han inte presterar, så är det andras fel??? Han är ju stjärnan och det är väl han som ska lyfta laget, eller har jag missuppfattat hela grejen? Om det nu är så att det beror "på lagkompisarna", varför värvade man den typen av spelare? Hoppas ff att han avgör i ngn av de 5 närmaste matcherna, men så här långt vill jag ändå påstå att han varit oduglig! 1 ass och 2 stolpskott imponerar inte på mej iaf. Om vi vänder på snacket och ställer frågan: vem av de andra 23 spelarna i KHK har åstadkommit något i de senaste 5 matcherna?
|
|
|
Post by Sverker on Oct 24, 2012 18:15:13 GMT 1
KHK tar hit en stjärna, som alla tokhyllar. När han inte presterar, så är det andras fel??? Han är ju stjärnan och det är väl han som ska lyfta laget, eller har jag missuppfattat hela grejen? Om det nu är så att det beror "på lagkompisarna", varför värvade man den typen av spelare? Hoppas ff att han avgör i ngn av de 5 närmaste matcherna, men så här långt vill jag ändå påstå att han varit oduglig! 1 ass och 2 stolpskott imponerar inte på mej iaf. Om vi vänder på snacket och ställer frågan: vem av de andra 23 spelarna i KHK har åstadkommit något i de senaste 5 matcherna? Ingen, men vad har det med saken att göra? Jag anser att de spelare man värvar ska lyfta laget. Har du en annan åsikt?
|
|