|
Post by hockeyfarsan on Mar 20, 2015 16:56:52 GMT 1
Inte speciellt dedikerade som sponsorer i så fall. Kunde kanske sponsrat tröjköp till spelarna? Jädra liv över något som gjorts i hur många år som helst dock. Sedan kan jag förstå att de som inte känt till vad som brukar ske kan bli upprörda... Likväl som jag kan förstå att berörda gjorde som de gjorde och la ut dem som brukligt. Blev det liv när vi gick upp i HA också? Jag minns inte det.
Hoppas bara att det inte sår split mellan spelare och klubb. Förutsätter att man snackar ut om det.
Förresten lär väl avancemangsbonusen räcka till lite tröjor..?
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2015 17:16:53 GMT 1
|
|
|
Post by wodmatte on Mar 20, 2015 17:23:32 GMT 1
vaför det inte bätre och bojkota dom som hoppar av nu när dom behövs som mest
|
|
|
Post by Zäta on Mar 20, 2015 18:12:03 GMT 1
Det är valfritt att sponsra Karlskrona hockeyklubb. Väljer man att hoppa av pga "tröjgate" så gör det för all del. Men vad sponsorn får ut utav det kan jag inte förstå.....,.
|
|
|
Post by gloriel64 on Mar 20, 2015 20:15:01 GMT 1
Enligt BLT har två sponsorer hoppat av pga detta. Skulle vara kul att veta vilka så man kan bojkotta dessa. Ja herregud.. Vilken nivå håller de? Jäkla trams! Skönt att bli av med sådana töntar till sponsorer, är fan det löjligaste jag har hört, dom kan inte ha mycket till KHK hjärta de. Om ni läser, tala gärna om vilka ni är så vi kan bojkotta er.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2015 20:43:00 GMT 1
Ja herregud.. Vilken nivå håller de? Jäkla trams! Skönt att bli av med sådana töntar till sponsorer, är fan det löjligaste jag har hört, dom kan inte ha mycket till KHK hjärta de. Om ni läser, tala gärna om vilka ni är så vi kan bojkotta er. Japp så känns de, lite som att de letar fel för att avsluta sin sponsring. Men ja, vill de hoppa av tåget när de får chansen att exponeras mer än de troligtvis någonsin blivit så är det deras val..korkskallar!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 20, 2015 21:20:05 GMT 1
Som andra redan skrivit, väljer de att sluta sponsra KHK för detta så hade de inget hjärta för KHK till att börja med. Och varför ska jag bojkotta företag som aldrig sponsrat KHK? Löjlig jämförelse.
|
|
|
Post by vsn on Mar 20, 2015 21:20:40 GMT 1
Kan dock bli ett par till tror jag, de vill väl markera missnöje. Hade jag varit spelare så hade jag nog ansett samma sak, att gå upp till SHL är lite speciellt och de kunde ju i alla fall pratat med spelarna om det, eller informerat dem innan de la ut auktionen. Lite dålig kommunikation bara.
Hur som helst tycker jag att spelarna borde förtjäna att behålla sina hemmatröjor som en gest, också lite pga den imponerande hemmastatistiken förra säsongen.
|
|
|
Post by veteran on Mar 20, 2015 21:47:00 GMT 1
Tycker det var deras bortaspel som var den stora skillnaden iår. Sedan var de ju såklart grymma hemma också.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2015 22:03:54 GMT 1
Om man vill markera missnöje så gör man väl det på ett finare sätt än vad som nu skett?? Snacka om hönsgården av en mikroskopisk fjäder! Jag brukar vara den förste att kritisera klubben när de gör fel..men nu gör man inte fel mer än ett simpelt missförstånd.. Kan man som sponsor inte ha överseende med de så kan man dra åt helvete..säg den företagare som inte haft nåt kommunikationsproblem på sitt företag..nä..idioter
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 20, 2015 22:09:42 GMT 1
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 20, 2015 22:18:38 GMT 1
Såg att KHK ska ha fått ett par samtal från oroade sponsorer men inga ska ha hoppat av. Nåväl, låt klubben och spelarna göra upp om detta lilla missförstånd så ska nog allt reda sig... Det här kommer nog att få bättte uppmärksamhet och analys i BLT än någon match som spelats.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 20, 2015 22:22:02 GMT 1
Hoppsan, något av det bäsya jag läst av Skarpsvärd. Hattem av
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 20, 2015 22:22:21 GMT 1
Hoppsan, något av det bästa jag läst av Skarpsvärd. Hattem av
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2015 22:26:49 GMT 1
Om man vill markera missnöje så gör man väl det på ett finare sätt än vad som nu skett?? Snacka om hönsgården av en mikroskopisk fjäder! Jag brukar vara den förste att kritisera klubben när de gör fel..men nu gör man inte fel mer än ett simpelt missförstånd.. Kan man som sponsor inte ha överseende med de så kan man dra åt helvete..säg den företagare som inte haft nåt kommunikationsproblem på sitt företag..nä..idioter Rätta mig om jag har fel. Men det var väl inte ett missnöje med klubben utan mot spelarna? Storsponsorn som hoppade av förra säsongen var pga av inkilningen. Alltså inte missnöje med klubben. Har khkkrille o medgångssupporten bett den sponsorn dra åt h-e också?
|
|