|
Post by kraftwerk on Nov 16, 2007 9:13:21 GMT 1
Vad tycker ni ?
Själv tycker jag den stagnerat. Samma hjulspår ...
Det enda som lyfter är musiken i introt
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 16, 2007 9:17:23 GMT 1
Nu när klacken är bra så behövs det mindre musik i avbrotten. Betydligt bättre att klacken hörs istället för nån musik!
|
|
|
Post by gretsky on Nov 16, 2007 11:15:15 GMT 1
Nu när klacken är bra så behövs det mindre musik i avbrotten. Betydligt bättre att klacken hörs istället för nån musik! Håller med dej där. Men i pauserna tycker jag dom kunde spela lite mer som förra året. Alltså högre. Mycke hårdrock var det, som jag gillar. Antar att det har blivit klagomål på det från många håll. Introt har dom väl också minskat på volymen tycker jag. Upp med volymen o dom som inte vill höra får hålla för öronen.
|
|
|
Post by burt on Nov 16, 2007 11:21:04 GMT 1
Tyringe hade sköna hammondorgelslingor som de körde, det har gjorts ett tappert försök att få in mer orgelslingor och mindre musik. Men det har blivit bättre denna säsongen med musiken under matcherna och jag vet att det kommer att bli bättre. Nästa Kallinge hemma har jag en kul grej på G.. angående musiken i hallen den kvällen...
|
|
|
Post by sollet on Nov 16, 2007 11:31:04 GMT 1
Tyringe hade sköna hammondorgelslingor som de körde, det har gjorts ett tappert försök att få in mer orgelslingor och mindre musik. Men det har blivit bättre denna säsongen med musiken under matcherna och jag vet att det kommer att bli bättre. Nästa Kallinge hemma har jag en kul grej på G.. angående musiken i hallen den kvällen... Hur mäktigt hade det inte varit o haft en orgel ståendes ovanpå toan vid bortastå och sedan ha den mäktige Sven-Gunnar sittandes där o klinka gamla hockeyginglar.
|
|
|
Post by burt on Nov 16, 2007 11:36:34 GMT 1
Tyringe hade sköna hammondorgelslingor som de körde, det har gjorts ett tappert försök att få in mer orgelslingor och mindre musik. Men det har blivit bättre denna säsongen med musiken under matcherna och jag vet att det kommer att bli bättre. Nästa Kallinge hemma har jag en kul grej på G.. angående musiken i hallen den kvällen... Hur mäktigt hade det inte varit o haft en orgel ståendes ovanpå toan vid bortastå och sedan ha den mäktige Sven-Gunnar sittandes där o klinka gamla hockeyginglar. Har du snackat med S-G om detta???
|
|
|
Post by sollet on Nov 16, 2007 11:51:21 GMT 1
Hur mäktigt hade det inte varit o haft en orgel ståendes ovanpå toan vid bortastå och sedan ha den mäktige Sven-Gunnar sittandes där o klinka gamla hockeyginglar. Har du snackat med S-G om detta??? nej det var faktiskt bävern som nämnde detta häromveckan när vi tränade. jag ska def fråga honom
|
|
|
Post by burt on Nov 16, 2007 12:28:34 GMT 1
Har du snackat med S-G om detta??? nej det var faktiskt bävern som nämnde detta häromveckan när vi tränade. jag ska def fråga honom OK, jag har pratat lite löst med S-G om just detta. när Canucken och jag var hos han och kollade på lite hammondslingor som skulle köras i arenen. Sen kom denna diskutionen upp på nytt när vi mötte Kallinge hemma senast, så S-G är är heltänd på idén....
|
|
|
Post by sollet on Nov 16, 2007 12:31:21 GMT 1
nej det var faktiskt bävern som nämnde detta häromveckan när vi tränade. jag ska def fråga honom OK, jag har pratat lite löst med S-G om just detta. när Canucken och jag var hos han och kollade på lite hammondslingor som skulle köras i arenen. Sen kom denna diskutionen upp på nytt när vi mötte Kallinge hemma senast, så S-G är är heltänd på idén.... ¨ Vad väntar dom på? Dit med en orgel. Dit med S-G och en hockeyhjälm med blåljus på ;D
|
|
|
Post by Jason on Nov 16, 2007 13:55:45 GMT 1
Fan...det hade varit fräck att se Svenne där dra några melodier!
|
|
Seastedt
Ungdomslirare
C - SEKTIONEN!!!
|
Post by Seastedt on Dec 6, 2007 15:25:09 GMT 1
Musiken i hallen innan, under och i pauserna är för fan under all kritik... Att det ska vara så svårt att fatta att det blir ingen stämning när det spelas sån skit som det gör nu... Dessutom alldeles för lågt... Man tro man ha kommit in på en logedans nånstans där folk i trällor klappar i takt som stolta bonnjävlar från krif... Jag vädjar till ansvariga för musiken och speakerbåset att åka runt nån gång och kollar hur det är i andra hallar... Och då menar jag minst i allsvenska hallar eftersom publiken håller allsvensk klass, så bör väl inramningen göra det också... Vi va ett gäng som åkte och kollade på jimmie s i oskarshamn för ett tag sen... Vilket jävla ös det va på musiken... Så gott... Ingen jävla fjant musik...
|
|
|
Post by gretsky on Dec 6, 2007 15:54:44 GMT 1
Musiken i hallen innan, under och i pauserna är för fan under all kritik... Att det ska vara så svårt att fatta att det blir ingen stämning när det spelas sån skit som det gör nu... Dessutom alldeles för lågt... Man tro man ha kommit in på en logedans nånstans där folk i trällor klappar i takt som stolta bonnjävlar från krif... Jag vädjar till ansvariga för musiken och speakerbåset att åka runt nån gång och kollar hur det är i andra hallar... Och då menar jag minst i allsvenska hallar eftersom publiken håller allsvensk klass, så bör väl inramningen göra det också... Vi va ett gäng som åkte och kollade på jimmie s i oskarshamn för ett tag sen... Vilket jävla ös det va på musiken... Så gott... Ingen jävla fjant musik... Jag tyckte säsongen började bra. Lite hårdrock och ganska bra volym. Nu menar jag inte att alla ska tycka om hårdrock, men stämningen verkade vara bättre iaf. Undrar om inte introt också minskat i volym?
|
|
|
Post by gretsky on Dec 6, 2007 15:56:05 GMT 1
Såg att jag skrivit ungefär samma sak innan,
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Dec 6, 2007 16:00:18 GMT 1
nu kör dom ju inte bara musik utan en jävla massa reklam. det är inte roligt att stå i klacken när man hela tiden blir avbruten av tråkig musik i stället för att vi får tjoa på
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 6, 2007 16:03:01 GMT 1
För lite Rammstein.
|
|