|
Post by Zäta on May 2, 2013 21:58:05 GMT 1
Mycket gnäll över allt som görs i KHK av vissa här på forumet. Lugna vi får ett lag till hösten också. Frågan är ju bara hur bra det blir? Vi hade ju ett lag förra säsongen med..........
|
|
|
Post by hockeyfarsan on May 3, 2013 7:08:59 GMT 1
Vi har fått förändring med all önskvärd rutin sedan dess, ändå ska allt målas i svart... Våga hoppas någon gång, bara ett tips...
|
|
|
Post by sheriff on May 3, 2013 8:35:39 GMT 1
Trevligt att för en gångs skull läsa en debatt över flera sidor där ingen nedvärderade den andre. I den här frågan om Häcklafjäll kan jag bara instämma i vad ni andra har sagt. Brooks är för övrigt den bästa defensiva spelare KHK haft. Tänk att det ska vara så svårt att finna en som liknar honom?
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on May 3, 2013 9:16:03 GMT 1
Är väll mer populärt att vara fw så det kanske inte kommer backar i den kalibern.. hoppas KH få stanna
|
|
|
Post by aloviak on May 3, 2013 11:30:44 GMT 1
Trevligt att för en gångs skull läsa en debatt över flera sidor där ingen nedvärderade den andre. I den här frågan om Häcklafjäll kan jag bara instämma i vad ni andra har sagt. Brooks är för övrigt den bästa defensiva spelare KHK haft. Tänk att det ska vara så svårt att finna en som liknar honom? Och som ledare på plan o utanför gör honom till vår bästa spelare någonsin efter Timo ;D
|
|
|
Post by beaverblogg16 on May 3, 2013 12:00:15 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 3, 2013 13:48:11 GMT 1
Vad denna text har med Kevin att göra förstår jag inte.
|
|
|
Post by Zäta on May 6, 2013 18:43:59 GMT 1
Någon sett sett Kevin i VM? Jag har missat Frankrikes matcher hitills. Hur har han sett ut?
|
|
|
Post by Zäta on May 11, 2013 11:59:12 GMT 1
Kevin dundrade in en puck mot USA idag.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 11, 2013 14:55:06 GMT 1
jösses...såg just struten.... Blir så ledsen att inte få se honom live mer..
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 11, 2013 15:06:00 GMT 1
KHKs bästa spelare någonsin och man verkar inte jätteintresserad av att behålla honom, det är i alla fall den känsla jag fått.
|
|
|
Post by Zäta on May 11, 2013 15:11:33 GMT 1
Instämmer, i Kevins fall borde det vara värt att lätta på lädret. Bättre offensiv back lär vi förmodligen aldrig att få.
Hoppas att SB ligger på ordentligt och gör vad han kan. Är det så att han inte vill spela här så har dom iaf gjort ett försök.
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 11, 2013 15:15:31 GMT 1
Kanske snart dags att anpassa sig till marknaden...så mycket som SB redan snålat in, så måste det finnas massor att spendera. Och gör det på spelare som man VET är otroligt proffsiga...och inte såna som Hyvönen och McD
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 11, 2013 15:17:50 GMT 1
Instämmer, i Kevins fall borde det vara värt att lätta på lädret. Bättre offensiv back lär vi förmodligen aldrig att få. Hoppas att SB ligger på ordentligt och gör vad han kan. Är det så att han inte vill spela här så har dom iaf gjort ett försök. Jag väntar fortfarande på besked om hur mycket det försöks. Allt tyder ju på att man rent ut sagt struntar i honom
|
|
|
Post by khkkrille on May 11, 2013 15:53:12 GMT 1
Ja, de borde faktiskt kunna tala om läget, om han fått ett förslag att ta ställning till eller om parterna ligger för långt ifrån varandra..eller det mest troliga, att han helt enkelt struntar i hur mycket pengar KHK öser upp, han vill inte va kvar ändå.
|
|