|
Post by Zäta on Jun 3, 2013 17:31:05 GMT 1
Känslan är väl att man letar efter en back med sin styrka i defensiven.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 28, 2013 9:34:43 GMT 1
Kevin är klar för Amiens i franska ligan. Lite märkligt beslut kan tyckas..........
|
|
|
Post by 31an on Sept 28, 2013 21:39:03 GMT 1
Han gjorde en Fahla. Överskattade sitt eget värde...
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 22:09:49 GMT 1
Ja, herr kevin kan va i Frankrike...i KHK hör han inte hemma!
|
|
|
Post by Zäta on Sept 28, 2013 22:24:01 GMT 1
Offensivt är han tveklöst det bästa man kan få i allsvenskan i min mening.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 22:28:31 GMT 1
Bättre än Angell? Tillåt mej tvivla..då hade antagligen något bättre lag än ett franskt plockat upp han..
|
|
|
Post by Zäta on Sept 28, 2013 23:13:32 GMT 1
Bättre än Angell? Tillåt mej tvivla..då hade antagligen något bättre lag än ett franskt plockat upp han.. Minst lika bra i offensiven.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 28, 2013 23:39:56 GMT 1
Tror att Smotherman med varit bra i offensiven om vi lirat honom som back....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 29, 2013 13:56:38 GMT 1
När det gurglades om Kurki, så kom ju direkt drömmen om Kevin istället. En spelare som klippt och skuren för vårt spel. Ska det gnällas på för offensiva backar, så tycker jag i så fall att Nick är lika stor säkerhetsrisk. T o m i egen zon, där han spelar med marginaler på 5 cm
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 29, 2013 14:50:50 GMT 1
I mina ögon går det inte att jämföra deras defensiva kvaliteter. Nick är hästlängder framför tycker jag och Nick spelar ett mer lungt och tryggt spel i egen zon. Än har han inte (vad jag sett o kommer ihåg) slagit en pass som leder till friläge för andra laget vilket Kevin bjöd på i parti och minut. Försvinner Kurki så tycker jag att man ska kolla efter en liknande back,alltså ganska komplett..och för guds skull,skicka hem Fredriksson!! Inte schysst att ha en lånad spelare fast cementerad på bänken
|
|
|
Post by 31an on Sept 29, 2013 22:20:52 GMT 1
När det gurglades om Kurki, så kom ju direkt drömmen om Kevin istället. En spelare som klippt och skuren för vårt spel. Ska det gnällas på för offensiva backar, så tycker jag i så fall att Nick är lika stor säkerhetsrisk. T o m i egen zon, där han spelar med marginaler på 5 cm Visst har Nick små marginaler ibland, men oftast behärskar han marginalerna och inte tvärtom. Kevin var tvärtom allt för ofta enligt mitt tycke. Dessutom alldeles för späd i närkamperna. Vad gäller brytningssäkerheten är Nick NHL-klass i jämförelse med Kevin. Men visst, offensivt var han härlig att se. Men OM nu Kurki skulle lämna, vilket jag för tillfället iaf är tveksam till, vill jag nog som Krille ha en allround och komplett back.
|
|
|
Post by tratofflan on Oct 1, 2013 13:13:24 GMT 1
Efter en spelad match blir det nya äventyr för Kevin, i HC Bolzano!
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 1, 2013 13:37:20 GMT 1
Mm, konstigt att inte han hamnar i en bättre liga han som var så duktig..eller är alla sportchefer odugliga?
|
|
dagger
Ungdomslirare
|
Post by dagger on Oct 1, 2013 17:38:41 GMT 1
Nu spelar ju i och för sig Bolzano i österrikiska ligan from i år. Den ligan är ju inte lika dålig som den italienska...
|
|
|
Post by khkkrille on Oct 1, 2013 20:18:55 GMT 1
Må vara hänt, men vissa gick ju upp i falsett och borjade prata om SHL..
|
|