|
Post by Sverker on Mar 18, 2013 15:46:18 GMT 1
SKRIV KONTRAKT MED HONOM NU!!!!!!!!!!!!!!!!! Man kan skriva in en klausul att han inte behöver fullfölja om det blir div 1!!!! Tror han har högre ambitioner Det hoppas jag KHK också har om de är kvar i HA! Hoppas inte du det?
|
|
|
Post by time on Mar 19, 2013 17:40:41 GMT 1
Tror han har högre ambitioner Det hoppas jag KHK också har om de är kvar i HA! Hoppas inte du det? Självklart.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 19, 2013 19:44:05 GMT 1
Det hoppas jag KHK också har om de är kvar i HA! Hoppas inte du det? Självklart. Men du vill inte att KHK ska göra allt för att behålla honom? Du vet att allt handlar om pengar, eller?
|
|
|
Post by wodmatte on Mar 20, 2013 0:03:12 GMT 1
Men du vill inte att KHK ska göra allt för att behålla honom? Du vet att allt handlar om pengar, eller? Helt rätt alt handlar om pengar och prioriteringar så görs inte alt för o binda han förtjänar vi inte o stanna kvar
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2013 17:11:55 GMT 1
Men du vill inte att KHK ska göra allt för att behålla honom? Du vet att allt handlar om pengar, eller? Jovisst. Men tror han kan få bättre bud både vad gäller det sportsliga och ekonomiska. Tror inte du det?
|
|
|
Post by Sverker on Mar 20, 2013 17:26:12 GMT 1
Men du vill inte att KHK ska göra allt för att behålla honom? Du vet att allt handlar om pengar, eller? Jovisst. Men tror han kan få bättre bud både vad gäller det sportsliga och ekonomiska. Tror inte du det? Nä. Betalar KHK det han begär, tror jag han lika gärna spelar här som i ngt annat HA lag om KHK klarar sej. Det vill iofs till att KHK verkligen visar att man satsar och visar det om man är kvar i HA. Finns det några HA lag som har lika bra ekonomi som KHK?
|
|
|
Post by time on Mar 20, 2013 18:01:58 GMT 1
Jovisst. Men tror han kan få bättre bud både vad gäller det sportsliga och ekonomiska. Tror inte du det? Nä. Betalar KHK det han begär, tror jag han lika gärna spelar här som i ngt annat HA lag om KHK klarar sej. Det vill iofs till att KHK verkligen visar att man satsar och visar det om man är kvar i HA. Finns det några HA lag som har lika bra ekonomi som KHK? Det finns andra ligor än HA. Om man pratar HA så tror jag inte KHK kommer att ha störst lönebudget.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 20, 2013 21:23:47 GMT 1
Ge honom klubbchefens lön + 50000, så stannar han nog.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 20, 2013 23:16:41 GMT 1
det ÄR faktiskt synd om honom...att spela med en hög yra höns. Tror han är så luttrad nu att knappt pengar får honom att stanna
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2013 16:31:49 GMT 1
Nej han stannar inte,han är en sk hockey--. Snygg assist på TAIFs 2-0 igår!!nä åk hem!!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 23, 2013 16:48:44 GMT 1
det ENDA riktiga proffset, i mina ögon...försöker alltid och det märktes på Janne att han ursäktade Kevin, just pga detta
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2013 17:34:08 GMT 1
Vi ser inte hockey på riktigt samma sätt du o jag,Callahan
|
|
|
Post by time on Mar 23, 2013 17:43:03 GMT 1
det ENDA riktiga proffset, i mina ögon...försöker alltid och det märktes på Janne att han ursäktade Kevin, just pga detta Instämmer. Den enda som skulle kunna spela i ES.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 23, 2013 18:17:32 GMT 1
Haha jo tjena...
|
|
|
Post by noll1 on Mar 23, 2013 18:33:10 GMT 1
Jag har också lite svårt att se varför han anses så bra, men något måste det vara då han fått så många ögon på sig. Jag tycker mig se att han ofta dräller i egen zon och spelar fram motståndare. Tror det var Huddinge eller Piteå som fick minst ett friläge av honom, tänkte den gången att om det varit bättre motstånd så hade det blivit mål. Ser inte hur det kan hålla i ES, men kanske tänker man sig honom som en ren offensiv kraft att kasta in ibland.
|
|