|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2007 7:55:01 GMT 1
nej han är för defensiv
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2007 7:56:18 GMT 1
Jaha tråden flyttades trots att det hanlade om Presskonferensen Trodde orn var med på noterna som vanligt ändrar du och klipper för att passa dig... Så du kan inte erkänna att du fattade noll Har INTE klippt något
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 20, 2007 8:38:40 GMT 1
som vanligt ändrar du och klipper för att passa dig... Så du kan inte erkänna att du fattade noll Har INTE klippt något Har du inte ändrat rubriken på tråden, klippt bort den gamla och lagt in en ny?
|
|
|
Post by HF on Nov 20, 2007 12:43:33 GMT 1
Så du kan inte erkänna att du fattade noll Har INTE klippt något Har du inte ändrat rubriken på tråden, klippt bort den gamla och lagt in en ny? kanske inte hts utan en av hans andra personligheter......
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2007 13:29:55 GMT 1
Så du kan inte erkänna att du fattade noll Har INTE klippt något Har du inte ändrat rubriken på tråden, klippt bort den gamla och lagt in en ny? Ändrat rubriken ja. Eftersom HF flyttade den trots att alla nog visste vad som händer 7/12
|
|
|
Post by HF on Nov 20, 2007 15:48:24 GMT 1
Har du inte ändrat rubriken på tråden, klippt bort den gamla och lagt in en ny? Ändrat rubriken ja. Eftersom HF flyttade den trots att alla nog visste vad som händer 7/12 tycker du att "snart har agaton namndag " är jättetydligt vad du menar....
|
|
|
Post by sollet on Nov 20, 2007 15:50:12 GMT 1
Ändrat rubriken ja. Eftersom HF flyttade den trots att alla nog visste vad som händer 7/12 tycker du att "snart har agaton namndag " är jättetydligt vad du menar.... jag fick använda en livlina och ringa upp ragulin för att få reda på vad denna tråd handlade om. Blev mer snurrig i kupan av den tråden än av en kvarte whiskey
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2007 16:23:04 GMT 1
tycker du att "snart har agaton namndag " är jättetydligt vad du menar.... jag fick använda en livlina och ringa upp ragulin för att få reda på vad denna tråd handlade om. Blev mer snurrig i kupan av den tråden än av en kvarte whiskey ;D Tja en snabb titt i almanackan där namnsdagar brukar stå hade varit enklare Nog om detta nu är det bara att invänta 7/12
|
|
|
Post by sollet on Nov 20, 2007 16:37:24 GMT 1
jag fick använda en livlina och ringa upp ragulin för att få reda på vad denna tråd handlade om. Blev mer snurrig i kupan av den tråden än av en kvarte whiskey ;D Tja en snabb titt i almanackan där namnsdagar brukar stå hade varit enklare Nog om detta nu är det bara att invänta 7/12 Tja en vettigare formulering på tråden så hade det varit ännu lättare att fatta. Men vi kanske ska börja med lite rebusar i forumet, kanske ett korsord och lite soduko
|
|
|
Post by HF on Nov 20, 2007 19:05:11 GMT 1
tycker du att "snart har agaton namndag " är jättetydligt vad du menar.... jag fick använda en livlina och ringa upp ragulin för att få reda på vad denna tråd handlade om. Blev mer snurrig i kupan av den tråden än av en kvarte whiskey själv tog jag en 50/50. Med tanke på Hts förmåga att klippa och klista gick jag för C: Agaton Sax men kunde inte få ihop det så jag flyttade tråden.... Men vid närmare eftertanke så kom jag fram till rätt svar.. Svaret var fortfarande C: Agaton Sax men efter att ha letat långt bak i mitt minne kom jag fram till att Agaton Sax jobbade i Byköping och då ringde en klocka. HTS har ju en gång kallat taifsupportrarna för byfånar och då måste ju detta handla om något med Taif anknytning.....långsökt...ja i vanliga fall men när Hts är framme så är inget omöjligt...
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 20, 2007 19:39:12 GMT 1
jag fick använda en livlina och ringa upp ragulin för att få reda på vad denna tråd handlade om. Blev mer snurrig i kupan av den tråden än av en kvarte whiskey själv tog jag en 50/50. Med tanke på Hts förmåga att klippa och klista gick jag för C: Agaton Sax men kunde inte få ihop det så jag flyttade tråden.... Men vid närmare eftertanke så kom jag fram till rätt svar.. Svaret var fortfarande C: Agaton Sax men efter att ha letat långt bak i mitt minne kom jag fram till att Agaton Sax jobbade i Byköping och då ringde en klocka. HTS har ju en gång kallat taifsupportrarna för byfånar och då måste ju detta handla om något med Taif anknytning.....långsökt...ja i vanliga fall men när Hts är framme så är inget omöjligt... oki . huvudsaken är att du kom framt till 7 december.
|
|
gohen
Nybörjare
|
Post by gohen on Nov 20, 2007 22:13:34 GMT 1
PÅ presskonferansen presenteras säkert något nyförvärv som inte platsar i KRIF!
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 20, 2007 23:04:56 GMT 1
PÅ presskonferansen presenteras säkert något nyförvärv som inte platsar i KRIF! Finns så dåliga spelare ?? Gohen: Gå och tanka epa traktorn, sätt på Dig manchesterbyxorna, hoppa ur stövlarna, ta en raggadusch och på med finträskorna. Nu är det Derby ! KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Nov 20, 2007 23:06:23 GMT 1
PÅ presskonferansen presenteras säkert något nyförvärv som inte platsar i KRIF! Finns så dåliga spelare ?? Gohen: Gå och tanka epa traktorn, sätt på Dig manchesterbyxorna, hoppa ur stövlarna, ta en raggadusch och på med finträskorna. Nu är det Derby ! KHK mot 1:an ! HAHAHAHA finns bara en OaO
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 23, 2007 11:51:06 GMT 1
Ny är det två veckor kvar till presskonferensen. Olidlig väntan!
|
|