|
Post by hoxha on Nov 27, 2007 19:11:05 GMT 1
Ngt säger mig att det som vanligt blir ngn som har spelat i taif1( vi är taif2 lr??!!).
Är jättenöjd med alla fd taif:are som nu spelar i khk, men det måste vara slut på dem snart???
En målvakt från lakers+Cj+Pilutten, sen får det vara nog!!!!
|
|
|
Post by HF on Nov 27, 2007 19:20:38 GMT 1
Ngt säger mig att det som vanligt blir ngn som har spelat i taif1( vi är taif2 lr??!!). Är jättenöjd med alla fd taif:are som nu spelar i khk, men det måste vara slut på dem snart??? En målvakt från lakers+Cj+Pilutten, sen får det vara nog!!!! Var inte så länge sedan Krif hånades som lilla Tingsryd av KIK/KHK supporters.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 27, 2007 21:38:21 GMT 1
Ngt säger mig att det som vanligt blir ngn som har spelat i taif1( vi är taif2 lr??!!). Är jättenöjd med alla fd taif:are som nu spelar i khk, men det måste vara slut på dem snart??? En målvakt från lakers+Cj+Pilutten, sen får det vara nog!!!! Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät?
|
|
|
Post by charlie on Nov 27, 2007 22:09:47 GMT 1
Ngt säger mig att det som vanligt blir ngn som har spelat i taif1( vi är taif2 lr??!!). Är jättenöjd med alla fd taif:are som nu spelar i khk, men det måste vara slut på dem snart??? En målvakt från lakers+Cj+Pilutten, sen får det vara nog!!!! Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Och enda teorin är att det är en spelarvärvning?
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 27, 2007 22:12:55 GMT 1
Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Och enda teorin är att det är en spelarvärvning? Bland fansen! JA!! 8:-
|
|
|
Post by charlie on Nov 27, 2007 22:26:42 GMT 1
Ngt säger mig att det som vanligt blir ngn som har spelat i taif1( vi är taif2 lr??!!). Är jättenöjd med alla fd taif:are som nu spelar i khk, men det måste vara slut på dem snart??? En målvakt från lakers+Cj+Pilutten, sen får det vara nog!!!! Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Vem fanken är ag? Nåja, skoja kan ni och kul är det. Skulle vi ha hela TAIF på banan så hade vi legat i ettan och fightats om en slutspelsplats just nu. Lite skoj från ig.
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 27, 2007 22:38:47 GMT 1
Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Och enda teorin är att det är en spelarvärvning? Finns kanske fler teorier men det som supportrar oftast är intresserade av är förstärkningar.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 28, 2007 7:54:58 GMT 1
Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Och enda teorin är att det är en spelarvärvning? Ja, varför skulle man annars kalla till presskonferens ? 2kr
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 28, 2007 9:00:43 GMT 1
Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Och enda teorin är att det är en spelarvärvning? Kan ju vara någon ny sponsor som presenteras!? Men de flesta tror att det gäller nyförvärv!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 28, 2007 9:02:19 GMT 1
Och enda teorin är att det är en spelarvärvning? Kan ju vara någon ny sponsor som presenteras!? Men de flesta tror att det gäller nyförvärv!! Kan ju vara både och 2 kr
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 28, 2007 9:46:11 GMT 1
Kan ju vara någon ny sponsor som presenteras!? Men de flesta tror att det gäller nyförvärv!! Kan ju vara både och 2 kr Ja de vore inte fel! Ny storsponsor plus nån/några nya spelare Om det kommer nyförvärv så hoppas jag att man tänker långsiktigt och att dessa kan vara med även nästa säsong!
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 28, 2007 10:53:18 GMT 1
Kan ju vara både och 2 kr Ja de vore inte fel! Ny storsponsor plus nån/några nya spelare Om det kommer nyförvärv så hoppas jag att man tänker långsiktigt och att dessa kan vara med även nästa säsong! Måste vara några nyförvärv, ett räcker inte för att gå upp. En storsponsor hade inte varit fel heller.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 28, 2007 11:05:49 GMT 1
Ja de vore inte fel! Ny storsponsor plus nån/några nya spelare Om det kommer nyförvärv så hoppas jag att man tänker långsiktigt och att dessa kan vara med även nästa säsong! Måste vara några nyförvärv, ett räcker inte för att gå upp. En storsponsor hade inte varit fel heller. Du låter lika mycket som en repig skiva, som JAG gör....
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 28, 2007 11:07:44 GMT 1
Måste vara några nyförvärv, ett räcker inte för att gå upp. En storsponsor hade inte varit fel heller. Du låter lika mycket som en repig skiva, som JAG gör.... mmm, onekligen men det är ju inte så konstigt.
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 28, 2007 11:24:22 GMT 1
Du låter lika mycket som en repig skiva, som JAG gör.... mmm, onekligen men det är ju inte så konstigt. kan ju också bara vara nyförvärv ? Pengarna till FL rullar in
|
|