|
Post by Ragulin on Nov 28, 2007 11:27:18 GMT 1
mmm, onekligen men det är ju inte så konstigt. kan ju också bara vara nyförvärv ? Pengarna till FL rullar in Tror det kommer bli ett stort skutt uppåt på kontot efter Halmstad resan också. Skoj att det engagerar så många.
|
|
|
Post by HF on Nov 28, 2007 12:44:33 GMT 1
Hehe...vet inte om du följt med här innan...men ag o några till skojar ofta om detta faktum.... EXTREMT begränsat kontaktät? Vem fanken är ag? Nåja, skoja kan ni och kul är det. Skulle vi ha hela TAIF på banan så hade vi legat i ettan och fightats om en slutspelsplats just nu. Lite skoj från ig. Det blir inte derby nästa år mot Taif om vi går upp, det blir internmatch
|
|
|
Post by karlskrona on Nov 28, 2007 12:50:04 GMT 1
Vem fanken är ag? Nåja, skoja kan ni och kul är det. Skulle vi ha hela TAIF på banan så hade vi legat i ettan och fightats om en slutspelsplats just nu. Lite skoj från ig. Det blir inte derby nästa år mot Taif om vi går upp, det blir internmatch haha =D Seriöst, är det ingen som har hört några namn förutom Larry & CJ ?
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 28, 2007 12:55:43 GMT 1
Det blir inte derby nästa år mot Taif om vi går upp, det blir internmatch haha =D Seriöst, är det ingen som har hört några namn förutom Larry & CJ ? Jo, svarar jag bara för att få in ytterligare 2 kr på FL
|
|
|
Post by sollet on Nov 28, 2007 13:00:54 GMT 1
Och enda teorin är att det är en spelarvärvning? Finns kanske fler teorier men det som supportrar oftast är intresserade av är förstärkningar. något annat än förstärkningar är inte intressant. Någon ren spelmaskin som bara ska glänsa behöver vi inte. Har ju redan en hel hög med duktiga forwards
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 28, 2007 13:18:01 GMT 1
Vem fanken är ag? Nåja, skoja kan ni och kul är det. Skulle vi ha hela TAIF på banan så hade vi legat i ettan och fightats om en slutspelsplats just nu. Lite skoj från ig. Det blir inte derby nästa år mot Taif om vi går upp, det blir internmatch Nej den blir när vi möter Kumla 2 kr till FL
|
|
|
Post by karlskrona on Nov 28, 2007 15:03:02 GMT 1
haha =D Seriöst, är det ingen som har hört några namn förutom Larry & CJ ? Jo, svarar jag bara för att få in ytterligare 2 kr på FL Som ? ? Skriv lite namn för fasen =D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 28, 2007 15:22:07 GMT 1
Jo, svarar jag bara för att få in ytterligare 2 kr på FL Som ? ? Skriv lite namn för fasen =D 高质量的英、日、韩语翻译服务 2 kr till FL
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 30, 2007 8:54:19 GMT 1
En vågar gissning är att det presenteras nyförvärv + ett utökat samarbete med FBK.
KHK mot 1:an !!!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 30, 2007 8:56:34 GMT 1
En vågar gissning är att det presenteras nyförvärv + ett utökat samarbete med FBK. KHK mot 1:an !!!! Ja det vore ju inte fel om Martin o Strelert fick lite mer istid 86:- till FL
|
|
|
Post by sollet on Nov 30, 2007 8:57:35 GMT 1
En vågar gissning är att det presenteras nyförvärv + ett utökat samarbete med FBK. KHK mot 1:an !!!! Jag säger bara "Pilutta" dej
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 30, 2007 8:58:31 GMT 1
En vågar gissning är att det presenteras nyförvärv + ett utökat samarbete med FBK. KHK mot 1:an !!!! Ja det vore ju inte fel om Martin o Strelert fick lite mer istid 86:- till FL ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 30, 2007 8:59:00 GMT 1
En vågar gissning är att det presenteras nyförvärv + ett utökat samarbete med FBK. KHK mot 1:an !!!! Jag säger bara "Pilutta" dej Den var fyndig ! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Nov 30, 2007 9:17:22 GMT 1
En vågar gissning är att det presenteras nyförvärv + ett utökat samarbete med FBK. KHK mot 1:an !!!! Jag säger bara "Pilutta" dej Kanske finns en koppling till Astrid ? Tommy, Emil, Karlsson, Kalle, Rasmus, Pelle, Melker, Nils 88:-
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 30, 2007 9:19:31 GMT 1
Jag säger bara "Pilutta" dej Kanske finns en koppling till Astrid ? Tommy, Emil, Karlsson, Kalle, Rasmus, Pelle, Melker, Nils 88:- Ja, eller kanske renav Dallas och Erwing Oil........
|
|