|
Post by 31an on Sept 9, 2013 18:30:02 GMT 1
Nu kan jag minnas fel men funkade inte Söder och Janne bra ihop?
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 9, 2013 18:53:32 GMT 1
Kaffe// jag vet inte, det är slöseri med att ha 3-4 femman, han är ingen rollspelare i mina ögon, men möjligt att han och Lindholm skulle passa bra ihop. I toppkedjorna tror jag inte han får plats.
Callahan//Jag tror inte att de skulle funka om alla fick lika mycket istid.. Brunkare kan producera absolut, men nja..nä svårt att veta hans roll men den förstår man väl lite längre fram
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 9, 2013 20:03:47 GMT 1
att gå på mycket folk, är väl just vad som brukar löna sig i längden!? F ö kan jag inte säga att han är givet sämre än sex andra forwards. varför inte Jensen, Bergström, Janolhs som andralina? Lindholm, Andersson, Larsson. Söder, Svensson, Wiklund får böka...(Larsson och Söder kan byta plats om man löser det med centerpositionen..)
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 9, 2013 21:16:20 GMT 1
Ja att gå på mycket folk ja men inte att ge varje femma 15 minuter var.. Ja, dom får stoppa in han var dom vill bara deblir bra! Gillar honom som spelare och jag hoppas han kan blomma ut här och får Jannes förtroende. Ser gärne en back till in dock..gärna nån defensiv sådan!
|
|
|
Post by Rocket on Sept 10, 2013 13:44:26 GMT 1
Ja att gå på mycket folk ja men inte att ge varje femma 15 minuter var.. Ja, dom får stoppa in han var dom vill bara deblir bra! Gillar honom som spelare och jag hoppas han kan blomma ut här och får Jannes förtroende. Ser gärne en back till in dock..gärna nån defensiv sådan! Jag hoppas också att han får Jannes förtroende. Frågan är om han kan gå in i truppen direkt. Inte så säker på detta. Förtroende förtjänar man genom hårt arbete. Han har väl knappast hunnit träna med laget mer än max 1-2 gånger. Frågan är väl i vilken kedja han kommer att gå in i ? Vem ska petas ?
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 10, 2013 16:23:43 GMT 1
Cruseman ligger väl ganska nära till hands..lite synd kan jag tycka!
|
|
|
Post by Zäta on Sept 10, 2013 20:00:10 GMT 1
Cruseman spelar ju en mer intensiv ishockey än MJ. Dock tycker jag nog att MJ är en mer komplett spelare. Vem tycker du ska hamna utanför?
|
|
|
Post by jompa on Sept 10, 2013 20:30:10 GMT 1
Det ger sig kanske av sig självt, vi kommer att ha skador stora som små, så jag tror nog alla får spela. Svårt däremot när alla är hela och friska, skönt problem för coach Janne.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 10, 2013 20:47:58 GMT 1
Cruseman spelar ju en mer intensiv ishockey än MJ. Dock tycker jag nog att MJ är en mer komplett spelare. Vem tycker du ska hamna utanför? Om frågan är ställd till mej så har jag inte en aning..dumt i nuläget med vinnartrend och allt att ändra någonting tycker jag.
|
|
|
Post by time on Sept 10, 2013 21:24:15 GMT 1
|
|
|
Post by adamjivblad on Sept 11, 2013 18:54:06 GMT 1
Får hoppas att han skjuter lite lägre nu...
|
|
|
Post by krickan on Sept 11, 2013 19:16:22 GMT 1
Får hoppas att han skjuter lite lägre nu... Fast bara marginellt. Ribba/stolpe/in :-)
|
|
|
Post by Zäta on Sept 20, 2013 17:39:31 GMT 1
Janohls går in istället för Somma. Helt rätt enligt mig.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 15, 2013 13:20:41 GMT 1
Jag tycker Janolhs försvinner mer och mer i matcherna....
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 15, 2013 13:57:17 GMT 1
Ja..totalt osynlig. Han har varit pointback i pp ett bra tag nu men jag har inte sett honom avlossa ett skott därifrån..har också i takt med att formen svikit fått mindre istid..undra hur länge han vill va kvar?
|
|