|
Post by Zäta on Jan 4, 2014 12:32:13 GMT 1
Janolhs känns väldigt malplacerad i dagsläget. Tror det blir bänken när Viklund är tillbaka fullt ut.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 4, 2014 14:46:10 GMT 1
som jag skrev för någon dag sedan..han är avslutare och ska spela i topplinor. Tror inte alls han trivs med oteknisk omgivning och lite förtroende. Han kommer aldrig i läge att skjuta utan bra medspelare
|
|
|
Post by khkkrille on Jan 4, 2014 15:36:09 GMT 1
Han spelar i pp men skjuter ju aldrig ändå ? Förtroende förtjänar man..misstänkte att de kunde bli såhär och tror inte han kommer slutföra säsongen här
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 4, 2014 15:48:07 GMT 1
Nej, det där med pp begriper jag inte..men å andra sidan skjuter vi nästan aldrig mer än fjärtar för styrning. Och f ö har vi ju knappt något uppställt pp alls. Hur något som var bra, kan bli så uselt är obegripligt
|
|
|
Post by time on Jan 9, 2014 8:09:58 GMT 1
som jag skrev för någon dag sedan..han är avslutare och ska spela i topplinor. Tror inte alls han trivs med oteknisk omgivning och lite förtroende. Han kommer aldrig i läge att skjuta utan bra medspelare Instämmer. Helt onödigt att ha en spelare som honom i truppen om han ska husera i en brunkarline.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2014 19:31:57 GMT 1
Bye bye Martin och tack för allt du gjort!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 20, 2014 19:47:22 GMT 1
Vad ska han göra i Almtuna....?
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 20, 2014 20:15:53 GMT 1
Vad ska han göra i Almtuna....? Min tanke också. Blev han inte erbjuden nytt kontrakt här kanske?
|
|
|
Post by Zäta on Mar 20, 2014 21:14:32 GMT 1
Vad ska han göra i Almtuna....? Min tanke också. Blev han inte erbjuden nytt kontrakt här kanske? Jo, enligt skarpen blev han det. Men en del bekanta från Leksand och en gammal tränare gjorde tydligen susen.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 20, 2014 21:39:15 GMT 1
Ja Almtuna har ju en klar Leksandskoppling. Sen kanske han hoppas på en mer framstående plats i AIS? Var för dålig för toppkedjorna här och fann sej ju inte till rätta
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Mar 20, 2014 22:32:32 GMT 1
Ja Almtuna har ju en klar Leksandskoppling. Sen kanske han hoppas på en mer framstående plats i AIS? Var för dålig för toppkedjorna här och fann sej ju inte till rätta Haha, vi fick in en trojansk häst i Simon Mattsson som så gärna ville förlänga säsongen hos gamle leksandskompisen Janohls. Jag bara antar att det är Simon som har övertygat honom om att Almtuna är rätt ställe att vara på...
|
|
|
Post by Zäta on Mar 20, 2014 23:03:34 GMT 1
#9 har allsvenskans rappaste hanledsskott, men i övrigt helt ersättningsbar. Tack för din tid och insatser i våra färger.
|
|
|
Post by time on Mar 21, 2014 10:26:57 GMT 1
som jag skrev för någon dag sedan..han är avslutare och ska spela i topplinor. Tror inte alls han trivs med oteknisk omgivning och lite förtroende. Han kommer aldrig i läge att skjuta utan bra medspelare Instämmer. Helt onödigt att ha en spelare som honom i truppen om han ska husera i en brunkarline. som sagt han vill nog spela i en 1a eller 2a-lina.
|
|
|
Post by time on Mar 21, 2014 10:28:51 GMT 1
Min tanke också. Blev han inte erbjuden nytt kontrakt här kanske? Jo, enligt skarpen blev han det. Men en del bekanta från Leksand och en gammal tränare gjorde tydligen susen. I så fall bekanta från Leksand. AIS tränare 4 år yngre än Janne
|
|
|
Post by Zäta on Mar 21, 2014 10:44:07 GMT 1
Jo, enligt skarpen blev han det. Men en del bekanta från Leksand och en gammal tränare gjorde tydligen susen. I så fall bekanta från Leksand. AIS tränare 4 år yngre än Janne Han hade #9 i J20 om jag har fattat det rätt.
|
|