|
Post by hockeyfarsan on Feb 2, 2013 20:12:35 GMT 1
Men djäklar vad han har fart på skridskorna
|
|
|
Post by time on Feb 24, 2013 9:25:21 GMT 1
Är inte JLGP anställd för att ta hand om såna om nr 10?
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 24, 2013 9:41:31 GMT 1
Du menar väl inte att du uppmanar till våld? Tänk på alla barnen som titta!! Inte ropa k*k,fi**ta,h**a mm till motståndarna...... Du ska vål inte JPGL ut å slåss med?
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 24, 2013 9:42:40 GMT 1
Är inte JLGP anställd för att ta hand om såna om nr 10? Hade förväntat mig mycket hårdhet och tuffhet, framförallt framför egen kasse, från honom. Bitvis är han ju riktigt loj och slö med pucken......blev väl bänkad igår?!....i så fall med all rätta. så här långt är han , i mina ögon, en riktig besvikelse (men det var å andra sida Pölle förra hösten också )
|
|
|
Post by 31an on Feb 24, 2013 11:07:54 GMT 1
Är inte JLGP anställd för att ta hand om såna om nr 10? Hade förväntat mig mycket hårdhet och tuffhet, framförallt framför egen kasse, från honom. Bitvis är han ju riktigt loj och slö med pucken......blev väl bänkad igår?!....i så fall med all rätta. så här långt är han , i mina ögon, en riktig besvikelse (men det var å andra sida Pölle förra hösten också ) Ffa spelet med puck är en besvikelse. Vad gäller att hålla rent framför mål tycker jag det räcker att han är där. Motståndarna lugnar ner sig väldigt snabbt när han närmar sig ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 24, 2013 16:51:21 GMT 1
Är inte JLGP anställd för att ta hand om såna om nr 10? Nej tack, inga långa avstängningar inför kvalserien.
|
|