|
Post by oneandonly on Jan 19, 2013 18:18:38 GMT 1
IECDKDG Din anmälan är väl på väg in...
|
|
|
Post by time on Jan 19, 2013 18:54:57 GMT 1
Ja så kan det gå när man skriver fel mail adress Ja, vilka amatörer som jobbar med KHKs hemsida. Det var ju du som skrev fel. Lyssnade du inte på Sune?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 19, 2013 20:40:44 GMT 1
Ja, vilka amatörer som jobbar med KHKs hemsida. Det var ju du som skrev fel. Lyssnade du inte på Sune? Jag litar på det som skrivs på khk.se, kanske fel av mig. avd. lättlurad.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 20, 2013 12:16:38 GMT 1
Är det många som har anmält sig till 10öringen?
|
|
|
Post by time on Jan 20, 2013 13:29:01 GMT 1
Ryktas att även 1-öringen ska lanseras för de som bor nära smålandsgränsen
|
|
|
Post by time on Jan 20, 2013 13:30:00 GMT 1
Är det många som har anmält sig till 10öringen? Der hoppas jag. Bör väl snart komma upp på khk.se.
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 20, 2013 19:41:37 GMT 1
Är det många som har anmält sig till 10öringen? Anmälningar kommer in. Jag skickar vidare till khk.se där namnen kommer upp. Kom igen och anmäl Er nu, om Ni inte gjort det!
|
|
|
Post by kaffe on Jan 21, 2013 13:13:20 GMT 1
När jag först såg det här i fredags kväll tänkte jag att jag tar det sen. Kom precis på att jag inte hade anmält mig än och insåg att jag nog inte borde skjuta upp det mer. Det tar ju inte ens en minut sammanlagt.
Jag antar att det inte var försent att anmäla sig nu, men finns det någon deadline på själva anmälningen?
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 21, 2013 16:18:16 GMT 1
När jag först såg det här i fredags kväll tänkte jag att jag tar det sen. Kom precis på att jag inte hade anmält mig än och insåg att jag nog inte borde skjuta upp det mer. Det tar ju inte ens en minut sammanlagt. Jag antar att det inte var försent att anmäla sig nu, men finns det någon deadline på själva anmälningen? Iaf kan man anmäla sig till onsdag. Det är nu Vi kan visa alla att Det Är Vi som Är KHK!
|
|
|
Post by kaffe on Jan 21, 2013 16:24:02 GMT 1
När jag först såg det här i fredags kväll tänkte jag att jag tar det sen. Kom precis på att jag inte hade anmält mig än och insåg att jag nog inte borde skjuta upp det mer. Det tar ju inte ens en minut sammanlagt. Jag antar att det inte var försent att anmäla sig nu, men finns det någon deadline på själva anmälningen? Iaf kan man anmäla sig till onsdag. Det är nu Vi kan visa alla att Det Är Vi som Är KHK! Absolut! Tyvärr skriver jag utomordentligt dåligt. Det jag ville ha sagt innan var att jag hade skjutit upp det tidgare men jag hade precis anmält mig när jag skrev det där för att inte skjuta upp det mer samt att jag ville uppmana andra att inte skjuta upp det mer heller för det är lätt hänt att det inte blir av då. Så till er som inte anmält er än. Skjut inte upp det mer.
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 21, 2013 21:11:08 GMT 1
Nu har även Andreas Elofsson anmält sig till 10-öringen.
|
|
|
Post by oneandonly on Jan 22, 2013 19:14:23 GMT 1
Massa namn här på Forumet som saknas i 10-öringen!
Man kan både anmäla sig till 31/1 och det är också sista dagen att detala.
Nu visar Vi alla att Det Är Vi som är KHK!
|
|
|
Post by Sverker on Jan 23, 2013 15:22:08 GMT 1
IECDKDG Din anmälan är väl på väg in... IECDKDG! Jag har betalt 4900 kr (säsongskort) + 100 kr/match för div saker= 2600 kr + parkeringskortet + andelar i travhästen. Det blir hittills ca 9000 kr för denna säsongen, sen kommer kortet för kvalserien och då har jag bidragit med 10 000 -- 11 000 kr. Det får fan räcka för mig! Tycker jag bidrar utan att vara med i 10 öringen faktiskt.
|
|
|
Post by khkmarcus on Jan 28, 2013 7:23:26 GMT 1
Nu har även Andreas Elofsson anmält sig till 10-öringen. Han är tydligen den ende av spelarna som känner att dom vill hjälpa KHK. Applåder till Andreas! Svagt tycker jag av övriga i spelar truppen. Kom igen nu 340:- lär ju inte gräva några större hål i era spargrisar.
|
|
|
Post by Les Paul on Jan 28, 2013 19:03:29 GMT 1
Nu har även Andreas Elofsson anmält sig till 10-öringen. Han är tydligen den ende av spelarna som känner att dom vill hjälpa KHK. Applåder till Andreas! Svagt tycker jag av övriga i spelar truppen. Kom igen nu 340:- lär ju inte gräva några större hål i era spargrisar. Han är nog med för att han är säljare i klubben.
|
|