Post by oneandonly on Nov 28, 2007 1:33:09 GMT 1
Jag vet inte om detta inlägg ska ligga under A-team, annars kan kanske någon vänlig själ flytta detsamma.
Ifjol kontaktade undertecknad TV4 + SVT inför Derbyt KHK-Kallinge.
Nu har jag skrivit mail till de bägge kanalerna igen och VI får hoppas att någon av dem nappar på nytt.
Tycker HOCKEYINTRESSET i staun är så STORT att det återigen är värt att uppmärksammas på riksnivå.
KHK mot 1:an !
Nedan mailen till svt respektive TV4.
-----------------------------------------------------------------------------
Till TV4:
Ämne: Tips
Hejsan alla glada på tv4-sporten !
Tänkte komma med ett lite udda tips till Er, som jag verkligen tycker är värt att uppmärksammas.
Jag tog kontakt med Er förra säsongen då Karlskrona mötte Kallinge i ett hett Derby och Ni både kontaktade mig och gjorde ett reportage.
Nu kan det nog vara dags att uppmärksamma Karlskrona HK på nytt.
Läs och begrunda.
Det råder fortfarande HOCKEYFEBER i Karlskrona.
Detta trots att man spelar i division 2 !
Nedan några exempel på vad jag menar.
Än så länge är publiksnittet 2308 personer.
Det placerar Karlskrona på plats 19 i hela Sverige. Före ALLA division 1-lag och de flesta Allsvenska klubbarna.
Detta snittet kommer höjas under säsongens gång och när det börjar hetta till.
Imorgon/idag onsdag spelar man borta mot Kallinge i ett Derby. Det är utsålt. Karlskrona fick "bara" 700 biljetter som sålts.
Det innebär att 700-Karlskroniter vallfärdar de 3,1 milen för att se LAGET i sitt hjärta.
Än mer IMPONERANDE är att Karlskrona HK den 14/12 spelar borta mot Halmstad som ligger 23,7 MIL bort.
I nuläget håller man på att fylla den 7:e BUSSEN !
Detta med 2,5 veckor till matchstart och två hemmamatcher innan dess.
Hur många bussar blir det ?
Till detta kan också tilläggas att Karlskrona fansen på ett par månader skänkt runt 55.000 kr till Folkets Lirare. En summa som bara växer och som ska investeras i en ny spelare.
Det finns mycket mer att berätta. Är Ni intresserade av detta unika intresset når Ni mig på följande sätt:
Mail:
Telefon:
Mobil:
Med vänliga hälsningar
----------------------------------------------------------------------------------
Till Svt:
Ämne: Tips !
Sedan samma innehåll. Bara inledningen som är ändrad till:
Hejsan alla glada på tv-sporten !
Tänkte komma med ett lite udda tips till Er, som jag verkligen tycker är värt att uppmärksammas.
Det råder HOCKEYFEBER i Karlskrona.
Ifjol kontaktade undertecknad TV4 + SVT inför Derbyt KHK-Kallinge.
Nu har jag skrivit mail till de bägge kanalerna igen och VI får hoppas att någon av dem nappar på nytt.
Tycker HOCKEYINTRESSET i staun är så STORT att det återigen är värt att uppmärksammas på riksnivå.
KHK mot 1:an !
Nedan mailen till svt respektive TV4.
-----------------------------------------------------------------------------
Till TV4:
Ämne: Tips
Hejsan alla glada på tv4-sporten !
Jag tog kontakt med Er förra säsongen då Karlskrona mötte Kallinge i ett hett Derby och Ni både kontaktade mig och gjorde ett reportage.
Nu kan det nog vara dags att uppmärksamma Karlskrona HK på nytt.
Läs och begrunda.
Det råder fortfarande HOCKEYFEBER i Karlskrona.
Detta trots att man spelar i division 2 !
Nedan några exempel på vad jag menar.
Än så länge är publiksnittet 2308 personer.
Det placerar Karlskrona på plats 19 i hela Sverige. Före ALLA division 1-lag och de flesta Allsvenska klubbarna.
Detta snittet kommer höjas under säsongens gång och när det börjar hetta till.
Imorgon/idag onsdag spelar man borta mot Kallinge i ett Derby. Det är utsålt. Karlskrona fick "bara" 700 biljetter som sålts.
Det innebär att 700-Karlskroniter vallfärdar de 3,1 milen för att se LAGET i sitt hjärta.
Än mer IMPONERANDE är att Karlskrona HK den 14/12 spelar borta mot Halmstad som ligger 23,7 MIL bort.
I nuläget håller man på att fylla den 7:e BUSSEN !
Detta med 2,5 veckor till matchstart och två hemmamatcher innan dess.
Hur många bussar blir det ?
Till detta kan också tilläggas att Karlskrona fansen på ett par månader skänkt runt 55.000 kr till Folkets Lirare. En summa som bara växer och som ska investeras i en ny spelare.
Det finns mycket mer att berätta. Är Ni intresserade av detta unika intresset når Ni mig på följande sätt:
Mail:
Telefon:
Mobil:
Med vänliga hälsningar
----------------------------------------------------------------------------------
Till Svt:
Ämne: Tips !
Sedan samma innehåll. Bara inledningen som är ändrad till:
Hejsan alla glada på tv-sporten !
Det råder HOCKEYFEBER i Karlskrona.