|
Post by offe1988 on Nov 28, 2007 22:56:43 GMT 1
Asså efter krif matchen så blev riktigt glad och sen den nya häggis som dribblar och är riktigt vass på rören nu saknas bara ett mål så kan han bli en av lagets bästa spelare i kvalet sen. Men kung nordberg visst han fick en mål idag men han gör ju absolut ingenting i nån zon. Och varje gång han får en bra puck så slutar han och åka skriskor precis som när han backcheckar och passa kan han knappt göra längre fast att visa var bra idag. Jag vet att några fans kanske kommer bli arga för detta men blir han inte bättre så kommer han nog inte att vara kvar nästa år. Men visst finns alltid tid för bättring men de ser mörkt ut för han just nu. Ps jag vill hylla klacken idag underbart att höra ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2007 0:14:32 GMT 1
Asså efter krif matchen så blev riktigt glad och sen den nya häggis som dribblar och är riktigt vass på rören nu saknas bara ett mål så kan han bli en av lagets bästa spelare i kvalet sen. Men kung nordberg visst han fick en mål idag men han gör ju absolut ingenting i nån zon. Och varje gång han får en bra puck så slutar han och åka skriskor precis som när han backcheckar och passa kan han knappt göra längre fast att visa var bra idag. Jag vet att några fans kanske kommer bli arga för detta men blir han inte bättre så kommer han nog inte att vara kvar nästa år. Men visst finns alltid tid för bättring men de ser mörkt ut för han just nu. Ps jag vill hylla klacken idag underbart att höra ;D Instämmer till 100%!! Jonas stannar snarae än sätter fart när han får pucken...och han rör knappt klubban... Häggström framstår plötsligt som Krobbe i jämförelse med Norberg....
|
|
|
Post by charlie on Nov 29, 2007 0:36:55 GMT 1
Vi vann med 5-1. Norpan satte väl sista. Norpan gjorde dessutom ett helvetes fint defensivt arbete. Det är inte Norpan mot klabbet i år. Det är KHK - ett lag.
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 29, 2007 0:57:45 GMT 1
Vi vann med 5-1. Norpan satte väl sista. Norpan gjorde dessutom ett helvetes fint defensivt arbete. Det är inte Norpan mot klabbet i år. Det är KHK - ett lag. KLOCKREN ANALYS tycker jag ! KHK mot 1:an !!!!!!!!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 29, 2007 6:29:43 GMT 1
Tycker inte jag... Varför skulle det ena utesluta det andra? Bara för att man gör ett bra defensivt arbete och spelar i ett mer --gent lag än förra året kan man väl röra klubban, åka skridskor och se inspirerad ut?
|
|
|
Post by oneandonly on Nov 29, 2007 7:04:41 GMT 1
Tycker inte jag... Varför skulle det ena utesluta det andra? Bara för att man gör ett bra defensivt arbete och spelar i ett mer akterskyttgent lag än förra året kan man väl röra klubban, åka skridskor och se inspirerad ut? Tror dessutom att "Norpan" kommer att sätta betydligt fler "strutar" framöver efter gårdagens mål. Han har missat en hel del lägen denna säsongen och tror det var mycket viktigt och skönt för honom att få in denna fullträff. Man SÅG hans lättnad. KHK mot 1:an !
|
|
|
Post by ringcar on Nov 29, 2007 8:27:10 GMT 1
För mej är Häggis det stora utropstecknet han har verkligen blivit en hjälte, om han börjar kötta framför mål oxå då äger han!!! Norpan vet ifan vad det är med.. jag håller med om att han sänker femman med Oskar-Sandberg.. Och det att han ska vara med defensiv !!! rent skit snack, han är toppen i femman som ska göra dom andra bättre offensivt.. Han känns lite bekväm.. Tror på att stuva om lite i den femman( in med Arto kanske ) ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2007 9:15:56 GMT 1
Tycker inte jag... Varför skulle det ena utesluta det andra? Bara för att man gör ett bra defensivt arbete och spelar i ett mer akterskyttgent lag än förra året kan man väl röra klubban, åka skridskor och se inspirerad ut? Verkar som Norpan ska leva på gamla meriter och vara helig ko!?? Faktum ÄR att han ser helt oinspirerad ut! Definitivt en av de svagaste forwardsen igår... "T o m" den normalt osynliga, defensiva Claesson syntes betydligt mer...även offensivt...
|
|
|
Post by karlskrona on Nov 29, 2007 11:36:43 GMT 1
Första säsongen han kom hit var han inte någong kung direkt. Andra säsongen i KHK tröjan var han KUNG och denna säsongen har det gått trögt för honom....
Första säsongen bodde inte hans flickvän här, andra säsongen gjorde hon det och denna säsongen gör hon det inte .... Har hört att dom är riktigt riktigt tajta . Är bara en teori....
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 29, 2007 12:52:15 GMT 1
Första säsongen han kom hit var han inte någong kung direkt. Andra säsongen i KHK tröjan var han KUNG och denna säsongen har det gått trögt för honom.... Första säsongen bodde inte hans flickvän här, andra säsongen gjorde hon det och denna säsongen gör hon det inte .... Har hört att dom är riktigt riktigt tajta . Är bara en teori.... Jag har sagt några ggr att det ser ut som om han "längtar hem"....
|
|
|
Post by anticonnie on Nov 29, 2007 12:53:58 GMT 1
Norpan sliter som ett djur på isen om man får fråga mig! Motståndarna jagar han som högvilt pga hans poängproduktion förra säsongen och då är det inte lätt! Men visst borde han skjuta lite mer men tror det kommer mer och mer! Alla spelare kan ha perioder där spelet in redigt funkar och det verkar då som att Norpan har sin nu och vi alla vet vad han kan så bara lugn så kommer det! Sätter 500:- (till FL) på att Norpan är med i topp 4 i den interna poängligan när serien är slutspelad! hmmm tror det är 24:-
|
|
|
Post by charlie on Nov 29, 2007 12:56:10 GMT 1
Första säsongen han kom hit var han inte någong kung direkt. Andra säsongen i KHK tröjan var han KUNG och denna säsongen har det gått trögt för honom.... Första säsongen bodde inte hans flickvän här, andra säsongen gjorde hon det och denna säsongen gör hon det inte .... Har hört att dom är riktigt riktigt tajta . Är bara en teori.... Det är ju möjligt att det du skriver stämmer, men vi kan väl lämna killarnas privatliv utanför forumet? Där någonstans måste väl ändå gränsen gå? Eller?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 29, 2007 13:25:47 GMT 1
Första säsongen han kom hit var han inte någong kung direkt. Andra säsongen i KHK tröjan var han KUNG och denna säsongen har det gått trögt för honom.... Första säsongen bodde inte hans flickvän här, andra säsongen gjorde hon det och denna säsongen gör hon det inte .... Har hört att dom är riktigt riktigt tajta . Är bara en teori.... Det är ju möjligt att det du skriver stämmer, men vi kan väl lämna killarnas privatliv utanför forumet? Där någonstans måste väl ändå gränsen gå? Eller? självklart ska även hockey spelare få ha privatliv, men påverkas spelet så vet e faan om man inte ska få prata om det
|
|
|
Post by climber on Nov 29, 2007 14:55:07 GMT 1
Vi vann med 5-1. Norpan satte väl sista. Norpan gjorde dessutom ett helvetes fint defensivt arbete. Det är inte Norpan mot klabbet i år. Det är KHK - ett lag. Instämmer till 100% Norpan sliter som en varg, och som du säger DET ÄR KHK - ETT LAG ;D
|
|
|
Post by karlskrona on Nov 29, 2007 15:43:28 GMT 1
Första säsongen han kom hit var han inte någong kung direkt. Andra säsongen i KHK tröjan var han KUNG och denna säsongen har det gått trögt för honom.... Första säsongen bodde inte hans flickvän här, andra säsongen gjorde hon det och denna säsongen gör hon det inte .... Har hört att dom är riktigt riktigt tajta . Är bara en teori.... Det är ju möjligt att det du skriver stämmer, men vi kan väl lämna killarnas privatliv utanför forumet? Där någonstans måste väl ändå gränsen gå? Eller? Oj, tänkte faktiskt inte på det sättet när jag skrev inlägget. självklart ska spelarna få ha sitt privatliv ifred, menade inte så. Jag hade bara en teori i huvudet o skrev ner den, tänkte faktiskt inte ¨på det sättet.. sorry !
|
|