|
Post by charlie on Nov 29, 2007 21:06:26 GMT 1
Det är ju möjligt att det du skriver stämmer, men vi kan väl lämna killarnas privatliv utanför forumet? Där någonstans måste väl ändå gränsen gå? Eller? självklart ska även hockey spelare få ha privatliv, men påverkas spelet så vet e faan om man inte ska få prata om det Tycker det är helt okej om du samtidigt ställer upp på idén att andra hänger ut ditt privatliv på nätet om allt inte funkar på jobbet för dig. Eller? Har du rätt till en högre integritetströskel. Vad är nästa steg för lirarna: en annan sämre lagstiftning för att dom i tvåan är lite halvt offentliga personer? Ska vi sätta papparazzis på dom? Att de får ta en del rätt svidande kritik ingår väl i spelet, men privatlivet? Nä. Det är bara killar som oss, kött och blod och som gillar hockey. En viss sportslighet kanske också från oss?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 29, 2007 21:16:55 GMT 1
självklart ska även hockey spelare få ha privatliv, men påverkas spelet så vet e faan om man inte ska få prata om det Tycker det är helt okej om du samtidigt ställer upp på idén att andra hänger ut ditt privatliv på nätet om allt inte funkar på jobbet för dig. Eller? Har du rätt till en högre integritetströskel. Vad är nästa steg för lirarna: en annan sämre lagstiftning för att dom i tvåan är lite halvt offentliga personer? Ska vi sätta papparazzis på dom? Att de får ta en del rätt svidande kritik ingår väl i spelet, men privatlivet? Nä. Det är bara killar som oss, kött och blod och som gillar hockey. En viss sportslighet kanske också från oss? det finns en annan sida av att ha fans än att bli bjuden på bira på krogen. det borde du också fatta
|
|
|
Post by charlie on Nov 29, 2007 21:25:42 GMT 1
Tycker det är helt okej om du samtidigt ställer upp på idén att andra hänger ut ditt privatliv på nätet om allt inte funkar på jobbet för dig. Eller? Har du rätt till en högre integritetströskel. Vad är nästa steg för lirarna: en annan sämre lagstiftning för att dom i tvåan är lite halvt offentliga personer? Ska vi sätta papparazzis på dom? Att de får ta en del rätt svidande kritik ingår väl i spelet, men privatlivet? Nä. Det är bara killar som oss, kött och blod och som gillar hockey. En viss sportslighet kanske också från oss? det finns en annan sida av att ha fans än att bli bjuden på bira på krogen. det borde du också fatta Jag fattar inte på vilket sätt det besvarar min fråga till dig? Ingen kan hindra dig att diskutera spelarnas privatliv här. Man kan bara tycka olika bra om det och samtidigt fråga sig på vilket sätt det gagnar det vi älskar mest. Frågan var ju om du tycker att det är okej att samma integritetsklampande görs mot dig? Om inte - finns det enligt ditt förmenade också olika grader av mänskliga rättigheter?
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Nov 29, 2007 21:49:21 GMT 1
det finns en annan sida av att ha fans än att bli bjuden på bira på krogen. det borde du också fatta Jag fattar inte på vilket sätt det besvarar min fråga till dig? Ingen kan hindra dig att diskutera spelarnas privatliv här. Man kan bara tycka olika bra om det och samtidigt fråga sig på vilket sätt det gagnar det vi älskar mest. Frågan var ju om du tycker att det är okej att samma integritetsklampande görs mot dig? Om inte - finns det enligt ditt förmenade också olika grader av mänskliga rättigheter? Man måste ju utgå ifrån att folk pratar om en när man börjar bete sig annorlunda, är man då något av en semi-kändis så blir det ju givetvis fler som pratar och fler som vill lyssna. jag säger inte att det är rätt men det är så det fungerar
|
|
|
Post by charlie on Nov 29, 2007 22:18:00 GMT 1
Jag fattar inte på vilket sätt det besvarar min fråga till dig? Ingen kan hindra dig att diskutera spelarnas privatliv här. Man kan bara tycka olika bra om det och samtidigt fråga sig på vilket sätt det gagnar det vi älskar mest. Frågan var ju om du tycker att det är okej att samma integritetsklampande görs mot dig? Om inte - finns det enligt ditt förmenade också olika grader av mänskliga rättigheter? Man måste ju utgå ifrån att folk pratar om en när man börjar bete sig annorlunda, är man då något av en semi-kändis så blir det ju givetvis fler som pratar och fler som vill lyssna. jag säger inte att det är rätt men det är så det fungerar Håller med om att det ofta fungerar så. Har alltid ogillat det och försöker därför hålla mig ifrån det. Inte minst när det ska hängas ut offentligt. Frågan var väl om du tycker att det är okej. Ditt ickesvar får bli ditt svar för mig. Du är inte politiker civilt va? Du glider så snyggt på svaren? ;D
|
|
|
Post by jack76 on Nov 29, 2007 22:43:59 GMT 1
Om det ska finnas någon värdighet i den här tråden kan väl ansvariga åtminstone se till att Jonas får sitt efternamn ordentligt textat i rubriken...
|
|
|
Post by charlie on Nov 29, 2007 22:53:02 GMT 1
Om det ska finnas någon värdighet i den här tråden kan väl ansvariga åtminstone se till att Jonas får sitt efternamn ordentligt textat i rubriken... ;D
|
|
|
Post by khkregerar on Nov 30, 2007 0:31:42 GMT 1
haha. Norberg är fortfarande kung. Hur man kan säga att han inte slår bra passningar för att han missar en pass är konstigt. Vill Norberg att en kille ska ha pucken även om det känns som en omöjlig pass så får han fram den. Slår många öppnande passningar. Jag fattar inte hur man orkar leva så negativt som en del verkar göra!!!!!!!!!
|
|
|
Post by offe1988 on Nov 30, 2007 7:26:23 GMT 1
haha. Norberg är fortfarande kung. Hur man kan säga att han inte slår bra passningar för att han missar en pass är konstigt. Vill Norberg att en kille ska ha pucken även om det känns som en omöjlig pass så får han fram den. Slår många öppnande passningar. Jag fattar inte hur man orkar leva så negativt som en del verkar göra!!!!!!!!! mjo men de handlar om å kunna slå en bra pass då och då i hemma matchen mot värnamo så var de fyra spelare som försvarade i första sandberg . andersson och back paret och vart stot norberg på fel sida av blå linjen och väntade på att han skulle få puck medans fem värnamo spelare snurrar i vår zon, han måste börja jobba i 60 min och inte heller där bara då och då. Annars får Oscar och Andreas de tufft mot bättre lag sen.
|
|