|
Post by Bart on Mar 8, 2013 16:17:37 GMT 1
Hoppas det, för Timo saknar någon att slåss mot så han har varit ganska slapp och likgiltig sista tíden tycker jag. Vi ska vara kvar i HA. Publiken har ställt upp hela året och nu lär det bli än bättre hoppas jag. Grattis att ni slapp kvalet, här behövs ett Es nära oss, vi behöver sammarbets partners -)-
|
|
friberg
Björnligan
V?XJ? LAKERS FOR EVER
|
Post by friberg on Mar 8, 2013 16:25:38 GMT 1
jepp och passa på att plocka över våran Steve Saviano till er nu när han är fri.
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 17:24:00 GMT 1
Är vi kvar i HA så kommer antagligen saviano hit..Janne har coachat en och annan bra spelare genom åren och att han var sex år hos er tyder ju på att han var omtyckt av lirarna!
|
|
friberg
Björnligan
V?XJ? LAKERS FOR EVER
|
Post by friberg on Mar 8, 2013 18:45:06 GMT 1
jepp och inte bara Janne utan flera spelare med och flera av just dem kommer få lämna . ja befarar att Gurra som är hos er kommer bli utskriven från sitt kontrakt sen fick ju Bois gå och Saviano som även de 2 var publikfavoriter framförallt Savvi el Stig i folkmun :-)
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2013 20:35:48 GMT 1
Ja, att Gurra spelat elitseriespel är en gåta. En mkt sämre kopia av Jimmie Svensson
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 20:49:18 GMT 1
Ja herregud vilka jävla nötter det är i Växjö som satsade på Gurra när det fanns en avdankad Jimmie Svensson som harvade i ettan så pass nära!Jimmie hade inte platsat i något annat allsvrnskt lag än i vårat..och det har du ju förklarat är ett sjujäkla skitlag så betyder det då att växjö har en medioker div1 spelare i organisationen? Tillåt mig tvivla att någon håller med dig där.
Friberg//Hur ser Lakers på målvaktpositionen inför nästa säsong? Blir Norrena kvar? Hur blir det med Modig? Finns det chans att han hamnar här från början nästa säsong på lån eller nåt? Han är överkvalificerad för oss det vet jag men det vore ju en liten våt dröm om han och Timo kunde sparra varandra till stordåd!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2013 21:01:24 GMT 1
Vad svamlar du om...? Personligen tycker jag knappt #67 visat någonting alls! Hade väntat mig en riktig kämpe, men..har han delat ut en tackling? Berätta gärna var du ser som han tillför, som inte flera av våra andra spelare gör? Och då är vi ändå knappt allsvenska!
|
|
|
Post by khkregerar on Mar 8, 2013 21:06:16 GMT 1
Vad svamlar du om...? Personligen tycker jag knappt #67 visat någonting alls! Hade väntat mig en riktig kämpe, men..har han delat ut en tackling? Berätta gärna var du ser som han tillför, som inte flera av våra andra spelare gör? Och då är vi ändå knappt allsvenska! Skämtar du nu? Han smäller ju på i princip vartenda byte!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2013 21:14:33 GMT 1
jaha...möjligt att han studsar omkring utan puck då... Du är nöjd...men jag har inte hört någon annan som är imponerad..snarare "jaha, en i mängden". Smaken är som baken...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 21:35:03 GMT 1
Håller med "khkregerar". Visar mest attityd i hela laget och är i stort sett den enda som tacklar ju!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 21:36:43 GMT 1
Han tillför tyngd, attityd och kvalrutin..jäkligt nyttigt tycker jag!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2013 21:39:07 GMT 1
jag har inte sagt att han inte kan bli nyttig! Och jag förutsätter att han har mer att visa
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 21:45:02 GMT 1
Att kalla honom en SÄMRE kopia av Svensson är en skymf då han i byte efter byte visar mer än Jimmy.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2013 21:47:15 GMT 1
jaha...syns inte på vår bänkrad i alla fall... ;D
JAG tycker att DU förolämpar Jimmie...
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 8, 2013 21:51:52 GMT 1
Vi sitter ju på samma
|