|
Post by chilipulver on Dec 6, 2007 18:31:30 GMT 1
Kan väl vara på sin plats att dessa överkänsliga skitskrivande så kallde journalister på Det bleka lövet får en egen tråd!
För detta lär väl inte vara slutet på deras nedskrivande av KHKs spelare och supportrar!
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 6, 2007 18:34:29 GMT 1
Förövrigt kommer dessa båda herrar förmodligen från RONNEBY. Många från Ronneby brukar nämligen ha Y-namn.
JonnY är solklar. och Connie har förmodligen hetat ConnY tidigare innan han började på Karlskronaredaktionen.
Sympatiserar då sannoligt med KRIFarna mer än med KHK!!
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 6, 2007 18:42:25 GMT 1
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 6, 2007 18:44:59 GMT 1
|
|
atea
Björnligan
|
Post by atea on Dec 6, 2007 18:47:16 GMT 1
Blir så trött på dessa ständiga påhopp från fjantarna på BLT. Att Connie "bara gör sitt jobb" ursäktar inte att han kan skriva vad skit som helst, nu fick han tillbaka lite, och genast var det jättesynd om honom. Kan bara hålla med överskriften, dom är RIKTIGA sopor.
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 6, 2007 18:47:31 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Dec 6, 2007 18:54:45 GMT 1
Kan väl vara på sin plats att dessa överkänsliga skitskrivande så kallde journalister på Det bleka lövet får en egen tråd! För detta lär väl inte vara slutet på deras nedskrivande av KHKs spelare och supportrar! Jävligt märkligt vad vissa glömmer fort!!!!!!!!!!!!! För en vecka sedan höjde Jonny Black bugs och övriga khk supportrar till skyarna och utnämde BB till blekinges bästa klack!! Jonny har som krönikör rätt att skriva positiva och ibland svidande krönikor. Att han skyddar en av sina undersåtar är väl inte så konstig. Connie å andra sidan har ju hittat på ett och annat genom åren, den mannen ger jag inte mycket för.
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Dec 6, 2007 18:59:10 GMT 1
Idag bytte jag tidning för första gången på 15 år. Gillade inte alls deras påhopp på Arto idag
|
|
|
Post by HF on Dec 6, 2007 19:02:15 GMT 1
Idag bytte jag tidning för första gången på 15 år. Gillade inte alls deras påhopp på Arto idag Jo men DET är typiskt Connie, han förstår vad supportrarna menar och hörde att de skanderade hans namn men väljer att missförstå för att det ska passa han...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 6, 2007 19:05:22 GMT 1
BLT´s påhopp av Arto idag var riktigt lågt, så som många andra artiklar som Connie har skrivit om KHK har varit genom åren.
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 6, 2007 19:09:35 GMT 1
BLT´s påhopp av Arto idag var riktigt lågt, så som många andra artiklar som Connie har skrivit om KHK har varit genom åren. Undrar hur R2 kände sig idag när han läste detta i BLT? Jag tor (och hoppas) att han förstod symboliken med att han blev utsedd till matchens lirare igår. Ett stöd från supportrar och en signal att vi gillade det vi såg. Och att vi vill se mer!! Inte som den kassa reportern skrev.... Hoppas som sagt att R2 inte tar till sig det som BLT skriver bara, för det vore olyckligt!!
|
|
|
Post by HF on Dec 6, 2007 19:11:19 GMT 1
BLT´s påhopp av Arto idag var riktigt lågt, så som många andra artiklar som Connie har skrivit om KHK har varit genom åren. Undrar hur R2 kände sig idag när han läste detta i BLT? Jag tor (och hoppas) att han förstod symboliken med att han blev utsedd till matchens lirare igår. Ett stöd från supportrar och en signal att vi gillade det vi såg. Och att vi vill se mer!! Inte som den kassa reportern skrev.... Hoppas som sagt att R2 inte tar till sig det som BLT skriver bara, för det vore olyckligt!! Arto bor i Tingsryd, tror inte han läser BLT. Tror nog Arto förstår att folk vill han väl, så fort han kom in på isen började folk applådera.
|
|
|
Post by dragskott on Dec 6, 2007 19:19:15 GMT 1
BLT´s påhopp av Arto idag var riktigt lågt, så som många andra artiklar som Connie har skrivit om KHK har varit genom åren. Undrar hur R2 kände sig idag när han läste detta i BLT? Jag tor (och hoppas) att han förstod symboliken med att han blev utsedd till matchens lirare igår. Ett stöd från supportrar och en signal att vi gillade det vi såg. Och att vi vill se mer!! Inte som den kassa reportern skrev.... Hoppas som sagt att R2 inte tar till sig det som BLT skriver bara, för det vore olyckligt!! Snacka om att mobba en människa när man kan vinkla sina repotage på det sättet, noll i samhällsansvar men det tar ju inte BLT upp. Det finns etiska regler som gäller alla andra men inte BLT.
|
|
atea
Björnligan
|
Post by atea on Dec 6, 2007 21:10:38 GMT 1
Kan väl vara på sin plats att dessa överkänsliga skitskrivande så kallde journalister på Det bleka lövet får en egen tråd! För detta lär väl inte vara slutet på deras nedskrivande av KHKs spelare och supportrar! Jävligt märkligt vad vissa glömmer fort!!!!!!!!!!!!! För en vecka sedan höjde Jonny Black bugs och övriga khk supportrar till skyarna och utnämde BB till blekinges bästa klack!! Jonny har som krönikör rätt att skriva positiva och ibland svidande krönikor. Att han skyddar en av sina undersåtar är väl inte så konstig. Connie å andra sidan har ju hittat på ett och annat genom åren, den mannen ger jag inte mycket för. Precis min åsikt ! På ena sidan i dagens blaska skriver Jonny om "grova påhopp och kränkningar", på andra sidan, dvs. samma pappersblad fast på just andra sidan, gör Connie ett grovt påhopp/kränker/mobbar osv. Arto Miettinen, igen. Det är väl detta det handlar om, vinklingar,påståenden och hemmagjorda sanningar under 20 års tid har gjort att man lärt sig tycka riktigt illa om folket på BLT-sporten, det bevisar också precis det som stod i progbladet igår: Connie är pest! Att Jonny försöker försvara detta i sin krönika med gamla slitna "han gör bara sitt jobb" gör det hela ännu mer irriterande. Ibland tar den någon vecka mellan BLTs skitartiklar, men ibland räcker det med att vända blad i blaskan. Så precis som du säger, man glömmer ganska fort.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 6, 2007 21:48:31 GMT 1
Hur var det han skrev...typ att "Micke t o m tog in supervärvningen Arto o Sebbe från bänken"..? Rent jävla hån!!!! Fan vad arg jag är på den.....*censur*...Connie...
|
|