|
Post by HF on Dec 9, 2007 20:37:57 GMT 1
Svårt att välja nuförtiden.... Antingen en tidning som skriver mest skit eller en rejäl SOSSETIDNING ! Då kan man snacka om Pest eller Kolera! som älskare av all hockey (utom dam och leksand) tycker jag utrymmesmässigt att blt är överlägset, i går var det 4 sidor med hockey. Sen tycker jag precis som ni andra vad det gäller Connie!!
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 10, 2007 13:12:43 GMT 1
Svårt att välja nuförtiden.... Antingen en tidning som skriver mest skit eller en rejäl SOSSETIDNING ! Då kan man snacka om Pest eller Kolera! som älskare av all hockey (utom dam och leksand) tycker jag utrymmesmässigt att blt är överlägset, i går var det 4 sidor med hockey. Sen tycker jag precis som ni andra vad det gäller Connie!! Inte lika impad som du. Nu senast orkade man plåta på en match den i mörrum. I övriga ingen bild eller att man fyller ut en halv sida med arkivbild. Dessutom har man inget reportage inför blekingelagens borta matcher. Nej, sydöstran bätte på detta plus att ta bilder. Sen hjälper det inte hur stora arkivbilder BLT lägger ut. Mitt förslag HF ta en titt i SSD och jämför. Om du inte ser skillnaden kan du ju läsa genom plexit som en extra lins
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2007 13:32:18 GMT 1
Personligen tycker jag BLT i allmänhet är en betydligt bättre tidning än SYDÖSTRAN. Tyvärr så instämmer jag med föregående vad det gäller hockeybevakningen, bilder mm. Sen har vi ju mytomanen Connie på BLT........
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2007 14:59:06 GMT 1
Är det läge att bara släppa detta nu, känns lite b med all denna kraft/energi på fel saker. Om inte jag har fattat detta fel, så är det här ett forum där var och en kan föra fram sina högst personliga åsikter. Tror knappast att det är DU som bestämmer vad som skall diskuteras här! Passar inte detta dig så kanske du kan låta bli att läsa istället!!
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2007 19:02:32 GMT 1
Sandlåda och åter sandlåda........
Bra, då har vi konstaterat att vi får skriva vad vi vill.... OK
Bra, då har vi också konstaterat att man läser vad man vill läsa och annat struntar man i att läsa! (Det var precis det jag skrev första gången)
Om du har lagt märke till det så behandlas olika ämnen i olika trådar. Positiva saker behandlas EJ i denna tråd som du kanske förstår av rubriken.
Positiva saker behandlas i trådar som: Arto Miettinen, Larry Pilut, Nästa match, Resan till Halmstad mm. mm.
Vill du inte läsa negativa saker så är mitt tips till dig att låta bli att läsa trådar med en negativt "klingande" rubrik.
I övrigt håller jag med dig fullständigt att det är mest är positivt runt KHK och fansen... Självklart, det skall det vara. Men ALLT runt hockeyn är tyvärr inte positivt. Ex: BLT´s skriverier, Laddens ryktesspridning, Fyllesvin från Tyringe som spottar på spelare mm.
Avslutningsvis måste jag dock citera din sista rad: "Om du retar dig på min åsikt så läs den inte för man får väl framföra sin personliga åsikt, eller?"
Har du redan glömt att det var DU som började med att reta dig och ha åsikter på MITT inlägg!
Säger bara LEV SOM DU LÄR så blir allt mycket bättre!!!
END of sandlåde discussions.....
|
|