|
Post by Zäta on Feb 5, 2014 21:25:16 GMT 1
Jensa från Mörrum kanske...........?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 5, 2014 21:49:26 GMT 1
Jensa från Mörrum kanske...........? Nja
|
|
|
Post by time on Feb 5, 2014 23:32:43 GMT 1
Då behövs det egentligen ytterligare 1 back och 2 forwards (3 om inte Austin håller måttet)
|
|
|
Post by time on Feb 5, 2014 23:34:28 GMT 1
Jensa från Mörrum kanske...........? Nej tack. Han har gått ned i kapacitet. Stícker ju inte ut ens i ettan längre Men Jacob K plus spetsforward samt en hygglig back
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2014 0:31:56 GMT 1
Om inte Vimmerby tar sig vidare är det nog inte omöjligt att Jacob ansluter till truppen. Det är ju en del Div 1 lag som snart har spelat klart. Lär väl vara där SB plockar in ev spelare. Och hur mycket höjde han truppens kvalite?? SHL-kvalstandard?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 6, 2014 0:34:12 GMT 1
Om inte Vimmerby tar sig vidare är det nog inte omöjligt att Jacob ansluter till truppen. Det är ju en del Div 1 lag som snart har spelat klart. Lär väl vara där SB plockar in ev spelare. Och hur mycket höjde han truppens kvalite?? SHL-kvalstandard? Minst...... Men jag tror han är högaktuell.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2014 1:34:19 GMT 1
tyckte inte han var något särskilt alls. Har testats utan att sticka ut. Borde räcka i mina ögon. Nu handlar det väl inte bara om att plocka in folk till fjärdelinan, även om han klarar en allsvensk plats där? Finns nog betydligt bättre spelare i ettan. Och då tänker jag på Lindholm och Andersson
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 6, 2014 8:59:20 GMT 1
In med Preben, men IKO ligger nog närmare till hands för honom!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2014 9:19:14 GMT 1
frågan är vad han själv helst vill. Tiden går och går, utan att det syns något på värvningsfronten. Ska vi köra igång efter ännu ett uppehåll, med stora hål i truppen? Vi har en tryoutspelare, som lika gärna kan vara katastrof, det är allt
|
|
|
Post by time on Feb 6, 2014 9:58:08 GMT 1
Att Felix testar i IKO är ju ingen skräll.
Nära band mellan OIK/IKO
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 6, 2014 10:43:41 GMT 1
Precis som jag skrev... dessvärre
|
|
|
Post by Zäta on Feb 6, 2014 11:14:15 GMT 1
tyckte inte han var något särskilt alls. Har testats utan att sticka ut. Borde räcka i mina ögon. Nu handlar det väl inte bara om att plocka in folk till fjärdelinan, även om han klarar en allsvensk plats där? Finns nog betydligt bättre spelare i ettan. Och då tänker jag på Lindholm och Andersson Jag tyckte inte heller han stack ut. Men min gissning är att ev nyförvärv kommer hålla liknande klass.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 6, 2014 12:48:01 GMT 1
Dyk?
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 6, 2014 20:13:54 GMT 1
Jonathan Johansson (tror jag han heter) i OIK kanske vore något? Ska enligt ganska många vara en av F seriens bästa centrar
|
|
|
Post by 31an on Feb 6, 2014 20:50:47 GMT 1
Jonathan Johansson (tror jag han heter) i OIK kanske vore något? Ska enligt ganska många vara en av F seriens bästa centrar Menar du Linus Johansson? Han vore helt klart värd att testa. IKO hade honom nån match har jag för mig. Gjorde inte bort sig enligt källor.
|
|