|
Post by wodmatte on Apr 22, 2013 11:05:39 GMT 1
ja chansen e nog god vi ta han med han platsar ju i alla fall i allsvenskan
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 22, 2013 11:12:09 GMT 1
ja chansen e nog god vi ta han med han platsar ju i alla fall i allsvenskan Men han skulle nog föredra att hamna i ett tilltänkt topplag, och erbjudanden lär ju inte saknas...
|
|
|
Post by Zäta on Apr 22, 2013 11:13:49 GMT 1
Jag tror han hamnar i DIF.
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 22, 2013 11:48:49 GMT 1
tror inte dif ha råd men därimot tror jag vi från stor staoun har det
|
|
|
Post by 31an on Apr 22, 2013 15:25:08 GMT 1
Kommunen skjuter till 700k och räddar elitlicensen för Asplöven. Asplöven har nu även betalat en skuld till Växjö för Per Hållbergs klubbor. Skulden var på 5000...
|
|
|
Post by 31an on Apr 22, 2013 15:30:57 GMT 1
Hanses till Almtuna enligt Madhawk. Ett konstigt val tycker jag nog. Grattis AIS.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 22, 2013 17:39:08 GMT 1
Almtuna har 20!! spelare klara.......
|
|
|
Post by ristoloob on Apr 22, 2013 20:16:16 GMT 1
Keeper Hanses hade passat som hand i plockhandske hos oss. Håller med om konstigt val med Almtuna men men men..Almtuna är inte speciellt unika i sina önskemål, eller vad sägs om detta. Kunde ha varit vi:
"– Vi vill bygga en stark defensiv och ha backar som är bra fysiskt tränade och samtidigt ha ett flertal backar med stor mängd och volym vilket ska leda till att motståndarna ska få det svårt att ta sig in i boxen framför vårt eget mål och därmed underlätta för Hanses målvaktsspel, säger Tobias Pehrsson till Almtunas hemsida.
– Med en av hockeyallsvenskans bästa målvakter – Erik Hanses – och ett disciplinerat försvarsspel skall det bli oerhört svårt för motståndarna att göra mål på oss. "
|
|
|
Post by Zäta on Apr 22, 2013 20:22:33 GMT 1
21 spelare med Hanses.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 22, 2013 20:47:36 GMT 1
Keeper Hanses hade passat som hand i plockhandske hos oss. Håller med om konstigt val med Almtuna men men men..Almtuna är inte speciellt unika i sina önskemål, eller vad sägs om detta. Kunde ha varit vi: "– Vi vill bygga en stark defensiv och ha backar som är bra fysiskt tränade och samtidigt ha ett flertal backar med stor mängd och volym vilket ska leda till att motståndarna ska få det svårt att ta sig in i boxen framför vårt eget mål och därmed underlätta för Hanses målvaktsspel, säger Tobias Pehrsson till Almtunas hemsida. – Med en av hockeyallsvenskans bästa målvakter – Erik Hanses – och ett disciplinerat försvarsspel skall det bli oerhört svårt för motståndarna att göra mål på oss. " Hur skulle det gå till, grabbarna har ju inte varit anträffbara?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 22, 2013 21:12:12 GMT 1
Keeper Hanses hade passat som hand i plockhandske hos oss. Håller med om konstigt val med Almtuna men men men..Almtuna är inte speciellt unika i sina önskemål, eller vad sägs om detta. Kunde ha varit vi: "– Vi vill bygga en stark defensiv och ha backar som är bra fysiskt tränade och samtidigt ha ett flertal backar med stor mängd och volym vilket ska leda till att motståndarna ska få det svårt att ta sig in i boxen framför vårt eget mål och därmed underlätta för Hanses målvaktsspel, säger Tobias Pehrsson till Almtunas hemsida. – Med en av hockeyallsvenskans bästa målvakter – Erik Hanses – och ett disciplinerat försvarsspel skall det bli oerhört svårt för motståndarna att göra mål på oss. " Hur skulle det gå till, grabbarna har ju inte varit anträffbara? Tror du verkligen på detta?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 22, 2013 21:24:06 GMT 1
Hur skulle det gå till, grabbarna har ju inte varit anträffbara? Tror du verkligen på detta? Varför skulle jag inte, han vart ju inte ens tillfrågad.
|
|
|
Post by time on Apr 24, 2013 11:51:31 GMT 1
där rök Olimb.
Inte många free agent kvar i BIK ...
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 24, 2013 20:50:36 GMT 1
Heinerö som gick till DIF hade jag velat se här..grymt intressant spelare som kommer bli något väldigt bra.
|
|
|
Post by time on Apr 25, 2013 8:32:25 GMT 1
Heinerö som gick till DIF hade jag velat se här..grymt intressant spelare som kommer bli något väldigt bra. Ja han var den som stack ut mest i Huddinge. Komplett spelare.
|
|