|
Post by hockeyfarsan on May 1, 2013 21:32:21 GMT 1
Nu rör det på sig, välkommen Jimmy!
|
|
|
Post by 31an on May 23, 2013 9:05:47 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Sept 21, 2013 12:14:40 GMT 1
Klev Jimmy av mot Troja?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 4, 2015 8:30:56 GMT 1
Vad har hänt med Jimmy? Är han klar för ny klubb och har tankarna där? Han har varit osynlig sen innan jul tycker jag. Speeden,styrkan och viljan verkar försvunnit helt.....
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 4, 2015 8:38:25 GMT 1
Vad har hänt med Jimmy? Är han klar för ny klubb och har tankarna där? Han har varit osynlig sen innan jul tycker jag. Speeden,styrkan och viljan verkar försvunnit helt..... Har exakt samma tanke..ny klubb, nåt personligt problem eller så satt styrkan i skägget Något är det som är galet och det förstörganska mycket för den kedjan han är i. Dags att peta för att väcka honom? Tyvärr är ju utbudet på bänken under all kritik..kanske om man skickade upp viklund i den kedjan o sen in med Jimmypå Viklunds plats..nåt måste hända!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 4, 2015 9:25:15 GMT 1
Känns som om han kan packa och åka till Norrköping omgående... :/
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 4, 2015 10:31:35 GMT 1
Känns som om han kan packa och åka till Norrköping omgående... :/ Riktigt så drastisk kanske man inte ska va? Tror knappast det är hästen han skrivit på med om han nu gjort klart med annan klubb..varför byta ner sej när man har potential till att lira högre upp? Slänger iväg en vild chansning och säger att han är klar för LHC
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 4, 2015 11:19:51 GMT 1
De verkar i alla fall övertygade i Norrköping...
|
|
|
Post by Zäta on Feb 4, 2015 11:22:28 GMT 1
KHK känns väl en aning hetare än hästen? Framförallt för en spelare som som i sina bästa stunder håller SHL klass.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 4, 2015 11:29:19 GMT 1
Det är väl minst lika bra tryck i Norrköping och de har väl egentligen mer förutsättningar än vi, att satsa
|
|
|
Post by wodmatte on Feb 4, 2015 11:39:49 GMT 1
är du hög eller vi komer sluta top 2 så vem ha bästa förutsätningar sa du ?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 4, 2015 11:41:52 GMT 1
nu är det väl NÄSTA säsong han kan vara i Norrköping och då kan de mkt väl vara före oss i tabellen
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 4, 2015 12:16:08 GMT 1
Det är väl minst lika bra tryck i Norrköping och de har väl egentligen mer förutsättningar än vi, att satsa Vad menar du med tryck? Bättre förutsättningar vet ifan, visst det är en större stad men de har ju några idrotter att slåss emot också och Linköping ligger ju bara nån mil därifrån. Att vissa hästensupportrar skriker ut att Jimmy ska tillbaka och att de är klart vågar jag lova är för att reta KHKfolk. Och nej de är inte förbi oss nästa säsong..vi kan väl avsluta denna först? Kanske hamnar vi i SHL, då kommer de aldrig ifatt. Skulle vara ett rent idiotiskt drag av Andersson att skriva på med någor allsvenskt lag såvida de inte är Malmö eller VIK. Om han vill framåt i karriären dvs
|
|
|
Post by Sverker on Feb 4, 2015 13:10:28 GMT 1
Formsvacka? Lång, men ändå. Kanske spelar med en för dålig Cf? Har kanske någon lättare skada? Personligen tror jag på det första, vi får se.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 4, 2015 13:25:14 GMT 1
Formsvacka? Lång, men ändå. Kanske spelar med en för dålig Cf? Har kanske någon lättare skada? Personligen tror jag på det första, vi får se. Får hoppas de
|
|