|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 29, 2013 20:06:44 GMT 1
Förstår jag dig rätt att du tycker att Herr Fredriksson inte har rosat marknaden direkt. Och att det är bättre att "lämna tillbaka" honom;-? Haha, ja precis. Det blev en del tryck tydligen. Bara te att deletea de som blev för mycket! I övrigt tycker inte heller jag att Herr Fredriksson har rosat marknaden direkt.
|
|
|
Post by time on Dec 12, 2013 12:48:53 GMT 1
När han nu äntligen fick chansen (pga backskador) så spelar han det spel jag såg honom spelai Färjestad förra säsongen. Jag tyckte det var konstigt att han stod ut att sitta så länge och titta på vid sidan av. Ingen bra situation för Simon, fbk eller för den delen KHK.
Nu tror jag han är gjuten bland sex backar.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 12, 2013 12:57:04 GMT 1
Igår var första gången jag inte klagade på honom en enda gång! Tycker han överlag varit medioker, lite Magnusson-kopia...bara stor, orörlig och oteknisk.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 12, 2013 12:59:16 GMT 1
Tycker han blir bättre och bättre för varje match, han fick ju sitta mycket på bänken i början utav säsongen.
|
|
|
Post by time on Dec 12, 2013 15:38:10 GMT 1
Igår var första gången jag inte klagade på honom en enda gång! Tycker han överlag varit medioker, lite Magnusson-kopia...bara stor, orörlig och oteknisk. en typisk def-SHL-back. Tar spelaren i slottet inte pucken.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Dec 12, 2013 15:43:58 GMT 1
då är det nog som du säger..han har varit på fel ställe
|
|
|
Post by vsn on Dec 27, 2013 10:50:42 GMT 1
Tycker att det är kul att backarna hela tiden försöker hitta lösningar och passa pucken istället för att slå bort den, men igår svor jag lite över Fredriksson. Främst för indianpassen vid egen blå som sista man och sjabblandet vid offensiva blå som föranledde Trojas andra mål.
Kräver jag för mycket av honom?
|
|
|
Post by aloviak on Mar 12, 2014 20:59:28 GMT 1
Skulle vilja hissa Fredriksson lite, vet vad många på forumet tycker men har följt honom extra i några matcher och tycker att han gör många bra saker för tillfället, gått framåt mycket och är absolut en av våra topp 6 backar
|
|
|
Post by hoackii on Mar 13, 2014 12:01:00 GMT 1
Skulle vilja hissa Fredriksson lite, vet vad många på forumet tycker men har följt honom extra i några matcher och tycker att han gör många bra saker för tillfället, gått framåt mycket och är absolut en av våra topp 6 backar Håller helt med. Jag satt faktiskt i tisdags och tänkte på hur mycket han hade utvecklats under säsongen. Kan han bara växa i sin stora kropp ännu lite mer så har du en toppback där.
|
|
|
Post by time on Mar 13, 2014 12:15:48 GMT 1
Skulle vilja hissa Fredriksson lite, vet vad många på forumet tycker men har följt honom extra i några matcher och tycker att han gör många bra saker för tillfället, gått framåt mycket och är absolut en av våra topp 6 backar Håller helt med. Jag satt faktiskt i tisdags och tänkte på hur mycket han hade utvecklats under säsongen. Kan han bara växa i sin stora kropp ännu lite mer så har du en toppback där. Kul att det inte bara är jag som ser hans potential Tar fortfarande felbeslut ibland. Men det gör även Angell.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 13, 2014 12:41:46 GMT 1
Han har helt klart spelat upp sig. Men i mitt tycke hänger han helt enkelt inte med i svängarna. Hade dessutom önskat att han vågat använda sina kg lite mer!!
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 13, 2014 13:51:31 GMT 1
Det jag tycker han borde förbättra mest är puckbehandlingen. Hans styrka ligger i hans lugn..stressar sällan iväg puckarna.
|
|
|
Post by Zäta on May 12, 2014 14:06:03 GMT 1
Fredriksson till VIK. Kanske bildar backpar med Angell igen?
|
|
|
Post by khkkrille on May 12, 2014 14:19:31 GMT 1
Oj..nog för att han gjorde de bra men nån topplagsback vet ifan om han är. Men han förtjänar chansen!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 12, 2014 14:48:38 GMT 1
Bra??? När då? Var livrädd att Stefan skulle förlänga..
|
|