|
Clarre
Dec 20, 2007 0:17:53 GMT 1
Post by Compa on Dec 20, 2007 0:17:53 GMT 1
WÖRD på alla inlägg!!!!!!!!
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 1:57:39 GMT 1
Post by charlie on Dec 20, 2007 1:57:39 GMT 1
Kommer att sakna den fokuserade blicken, den lätta nickningen och så ett första skär som skar nästan ner till kylplattan. Fan va många gånger man har andats ut för att 17 har funnits där. Tack Clarre - hoppas klubben hittar en roll där alla dina fina egenskaper kommer till sin rätt! Men din familj kommer nog att bli chockad och undra vad det är för en figur som är hemma en kväll innan nio...
Håller med om att tröjan ska upp i taket - men vi kanske ska vara lite kalla - det kan ju bli inhopp under våren... Synd om killen ska spela utan tröja då!!!
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 7:32:09 GMT 1
Post by HF on Dec 20, 2007 7:32:09 GMT 1
Kommer att sakna den fokuserade blicken, den lätta nickningen och så ett första skär som skar nästan ner till kylplattan. Fan va många gånger man har andats ut för att 17 har funnits där. Tack Clarre - hoppas klubben hittar en roll där alla dina fina egenskaper kommer till sin rätt! Men din familj kommer nog att bli chockad och undra vad det är för en figur som är hemma en kväll innan nio... Håller med om att tröjan ska upp i taket - men vi kanske ska vara lite kalla - det kan ju bli inhopp under våren... Synd om killen ska spela utan tröja då!!! men när man delade upp lag så brukade ju ett spela utan tröjor i skolan...nickningen för att få ner hjälmen är en klassiker. LIka så skotten, under alla år jag sett Clarre på isen har han aldrig satt en i nättaket möjligtvis en fadder i midjehöjd på målisen. Trots att han har jobbat så enormt mycket bakåt har han alltid gjort mycket poäng.
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 7:50:36 GMT 1
Post by Sardaukar on Dec 20, 2007 7:50:36 GMT 1
Kommer att sakna den fokuserade blicken, den lätta nickningen och så ett första skär som skar nästan ner till kylplattan. Fan va många gånger man har andats ut för att 17 har funnits där. Tack Clarre - hoppas klubben hittar en roll där alla dina fina egenskaper kommer till sin rätt! Men din familj kommer nog att bli chockad och undra vad det är för en figur som är hemma en kväll innan nio... Håller med om att tröjan ska upp i taket - men vi kanske ska vara lite kalla - det kan ju bli inhopp under våren... Synd om killen ska spela utan tröja då!!! men när man delade upp lag så brukade ju ett spela utan tröjor i skolan...nickningen för att få ner hjälmen är en klassiker. LIka så skotten, under alla år jag sett Clarre på isen har han aldrig satt en i nättaket möjligtvis en fadder i midjehöjd på målisen. Trots att han har jobbat så enormt mycket bakåt har han alltid gjort mycket poäng. Hah...nickningen ja...var nog det första kännetecken jag lärde mig. Tack Clarre. Du blev snabbt min favorit när jag började följa karlskronahockeyn, och får väl vara det i fortsättningen också
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 8:25:46 GMT 1
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 20, 2007 8:25:46 GMT 1
Tack Clarre! En mästare på att ta stryk utan att ge igen, han bara ruskar på huvudet och fortsätter jobba istället för att dra på sig en tia! Självklart ska han hedras för allt han har gjort!!
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 10:24:57 GMT 1
Post by hoxha on Dec 20, 2007 10:24:57 GMT 1
Borde fått mer istid!!
Def Center med rätt inställning som kunde teka, han var guldvärd, jag tycker nog att han är bättre än vad Micke N tycker......
Framför allt i en CHECKINGLINE typ KRIF borta. Han var inte på isen mot Halmstad Hemma/Borta eller Värnamo/Borta första matchen, spelade inga matcher mot grästorp(Skadad).... Hmmmm!!! Ser ni mönstret!!!
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 10:55:18 GMT 1
Post by sollet on Dec 20, 2007 10:55:18 GMT 1
Borde fått mer istid!! Def Center med rätt inställning som kunde teka, han var guldvärd, jag tycker nog att han är bättre än vad Micke N tycker...... Framför allt i en CHECKINGLINE typ KRIF borta. Han var inte på isen mot Halmstad Hemma/Borta eller Värnamo/Borta första matchen, spelade inga matcher mot grästorp(Skadad).... Hmmmm!!! Ser ni mönstret!!! Inget ont om Clarre. Men ska även han vara med i båset är dom snart lika många bakom bänken som på bänken. 3 mtrlare. 1 lagledare, första tränare och assisterande, Miro "pastejköket" Zalar, sjukvårdare och nu Clarre, vi får inte glömma publikvärden "Man ska ha husvagn" som brukar stå mellan hemma och bortabänken på matcherna. Totalt 10 pers ;D
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 10:57:47 GMT 1
Post by Ragulin on Dec 20, 2007 10:57:47 GMT 1
Borde fått mer istid!! Def Center med rätt inställning som kunde teka, han var guldvärd, jag tycker nog att han är bättre än vad Micke N tycker...... Framför allt i en CHECKINGLINE typ KRIF borta. Han var inte på isen mot Halmstad Hemma/Borta eller Värnamo/Borta första matchen, spelade inga matcher mot grästorp(Skadad).... Hmmmm!!! Ser ni mönstret!!! Inget ont om Clarre. Men ska även han vara med i båset är dom snart lika många bakom bänken som på bänken. 3 mtrlare. 1 lagledare, första tränare och assisterande, Miro "pastejköket" Zalar, sjukvårdare och nu Clarre, vi får inte glömma publikvärden "Man ska ha husvagn" som brukar stå mellan hemma och bortabänken på matcherna. Totalt 10 pers ;D "Man ska ha husvagn" är dock en klassiker ;D
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 21:52:31 GMT 1
Post by Les Paul on Dec 20, 2007 21:52:31 GMT 1
Inget ont om Clarre. Men ska även han vara med i båset är dom snart lika många bakom bänken som på bänken. 3 mtrlare. 1 lagledare, första tränare och assisterande, Miro "pastejköket" Zalar, sjukvårdare och nu Clarre, vi får inte glömma publikvärden "Man ska ha husvagn" som brukar stå mellan hemma och bortabänken på matcherna. Totalt 10 pers ;D "Man ska ha husvagn" är dock en klassiker ;D Kalle kula
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 22:31:54 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 20, 2007 22:31:54 GMT 1
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 22:40:45 GMT 1
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 20, 2007 22:40:45 GMT 1
Är inte det våra färger? Eller vill du ha mer propellerblått...
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 22:51:10 GMT 1
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Dec 20, 2007 22:51:10 GMT 1
är ju blått i randen .. skall vara svart i så fall tycker det är en snygg sak att börja med
|
|
|
Clarre
Dec 20, 2007 23:14:36 GMT 1
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 20, 2007 23:14:36 GMT 1
är ju blått i randen .. skall vara svart i så fall tycker det är en snygg sak att börja med Jaha.. Nu är jag färgblindockså... :-( Inte nog med alla andra lyten... ;D Ja det är snyggt!
|
|
|
Clarre
Dec 21, 2007 7:33:36 GMT 1
Post by HF on Dec 21, 2007 7:33:36 GMT 1
Nu är ju inte svenska lag så pigga på att hänga upp tröjor i taket men skulle det ske i TAK så måste den vara reklamfri, SNÄLLA.
|
|
|
Clarre
Dec 21, 2007 16:53:48 GMT 1
Post by chilipulver on Dec 21, 2007 16:53:48 GMT 1
Tror knappast det blir en tröja i taket.
Skulle väl sticka i ögonen på isprinsessorna, dom är redan arga för att dom inte får vara lika mycket i A-hallen som KHK....
|
|