|
Post by onetimer on Sept 24, 2013 20:38:27 GMT 1
Vad tycker ni om introt? Är det någon som filmat introt? Hittar inget på youtube
|
|
|
Post by Zäta on Sept 25, 2013 10:21:32 GMT 1
Nu får man väl fan för detta men..... Jag tycker inte det alls är speciellt bra.
|
|
|
Post by benderman on Sept 25, 2013 10:31:45 GMT 1
Det är lugnt, jag tycker inte heller att den är bra.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 25, 2013 14:20:04 GMT 1
100 ggr bättre än förra pinsamma skapelse!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Sept 25, 2013 16:53:19 GMT 1
Tycker det är mycket bra, kan de bara fixa skärmarna det visas på också blir det ännu bättre.
|
|
|
Post by khkkrille on Sept 25, 2013 18:40:53 GMT 1
Tycker sådär om introt..precis när det börjar bli lite stämningsfullt så är det dags för spelarna att komma in. Musiken är inte heller nåt vidare och blir inte bättre av att trummisen inte riktigt följer takten, folk börjar klappa men slutar lika fort pga otakt. Det visuella funkar dock.
|
|
|
Post by raquex on Sept 25, 2013 20:06:03 GMT 1
Jag har ännu inte kunnat se introt, men tyckte förra va lite väl långt. Ska vara kort och kraftfullt så man höjer stämningen. Det förra var så långt så man hann nästan bli lite trött av väntan på att spelarna ska komma ut. Jag får försöka köra ner iaf nån gång och kolla på match och ska ta en extra titt på introt då Lite off topic, men på tal som skärmarna ovanför isen.. Varför kan man inte lägga in så man kan se matchen och repriser av vissa händelser där istället för all dryg reklam? Nu kommer ju matchen alltid att sändas antingen på tv eller webben, så då borde man väl kunna lägga in sändningen där också. Nu ser man visserligen bra från alla platser i hallen, men tycker det saknas repriser på händelser som t.ex när domaren ringer för att kontrollera om det är mål eller inte. Sånt hade vart skoj om dom kunde visat där istället för reklamen tycker jag.
|
|
|
Post by interference on Sept 25, 2013 21:36:14 GMT 1
Jag tycker om introt, betydligt bättre än förra året! Någon som vet vad "låten" i introt heter?
|
|
|
Post by 31an on Sept 25, 2013 22:01:53 GMT 1
Jag gillar introt. Bättre än förra året men svårt att slå det första introt vi hade. Härligt med lite annan musik än all skränig rock som det ska vara överallt när det gäller hockey (enligt vissa). Växjö kör väl oxå nåt discoliknade tror jag? Skulle gärna se någon form av belysning stråla ut från entreerna på läktarplats. Kanske orange...?
Efter vad jag hört är det tänkt att repriser ska visas på skärmarna. Hoppas verkligen det stämmer för nu är det bara ytterligare en plats att visa reklam.
|
|
|
Post by nissebult on Jan 18, 2015 13:16:39 GMT 1
Saknar pulshöjaren från 08-09 youtu.be/kluTqcraF0U Årets Intro hänger inte ihop och höjer inte pulsen i Arenan. För att höja trycket i Arenan tror jag att klubben skulle titta tillbaka lite och ta lärdom av det som funkade bra då, allt behöver inte förändras, en del kan nog vara av godo att behålla. Ser gärna en uppsnäppning av arrangemanget inför slutspurten till SHL. ?
|
|
|
Post by chriande on Jan 21, 2015 15:34:29 GMT 1
|
|
|
Post by Zäta on Jan 21, 2015 15:44:43 GMT 1
Introt är väl ok, möjligen lite mesigt kan jag känna. Skulle vilja se ett "tuffare" intro när det drar ihop sig. Håller med 31:an. Visst vore det mäktigt med lite orange belysning?
|
|
|
Post by vsn on Jan 21, 2015 17:38:30 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 23, 2015 0:05:06 GMT 1
Säsongens intro känns lite reklamfilm för Hyundai över det hela... fina bilder från sommaren, ett gäng grillar burgare på valfri gräsplätt i Karlskrona, leker och har roligt. Sedan slänger man sin in i bilen, tryck in så många som möjligt i fram och baksäte.. titta så mycket utrymme det finns i bagaget, när till och med en hockeyspelare får plats utan några problem, titta vilken bra kärra.. åk till Holmgrens bil och köp en direkt.
|
|
|
Post by Fd sponsor on Jan 23, 2015 9:03:29 GMT 1
Säsongens intro känns lite reklamfilm för Hyundai över det hela... fina bilder från sommaren, ett gäng grillar burgare på valfri gräsplätt i Karlskrona, leker och har roligt. Sedan slänger man sin in i bilen, tryck in så många som möjligt i fram och baksäte.. titta så mycket utrymme det finns i bagaget, när till och med en hockeyspelare får plats utan några problem, titta vilken bra kärra.. åk till Holmgrens bil och köp en direkt. Lysande exempel på att köpa reklam från KHK inte ger värde tillbaka för pengarna... Menar du verkligen allvar? Råbergs bil och Ford har väl varit bilsponsor av KHK i tre-fyra år nu? Du måste ha sett den över 20 gånger i år väl? Och ändå inte lagt märke till bilmärke och återförsäljare?
|
|