|
Post by Sverker on Jan 4, 2014 15:54:31 GMT 1
Undrar om han är garanterad en plats i första alt andra kedja? Tror du man håller på med sådant? Jag hoppas inte det iaf..ingen ska va garanterad en plats nånstans tycker jag och Gråhns är ju ingen stjärnspelare på det viset även om han är nyttig. Förhoppningsvis får vi snart se Kellman eller Larsson som vinge i andra kedjan Är nog inte omöjligt att vissa spelare "kräver" spel i första alt andra för att skriva på. Med tanke på att man tog bort Kellman från andrakedjan, gör att jag misstänker att så är fallet. Kellman har gjort 2 bra matcher där.
|
|
|
Post by benderman on Jan 4, 2014 17:19:06 GMT 1
Ska vi inte försöka ge Stefan nån match till innan vi sågar honom.
|
|
|
Post by matse on Jan 8, 2014 21:24:36 GMT 1
Tycker han var riktigt bra mot Västerås. Tillför laget ngt som jag saknat i åratal. Dvs någon som parkerar och irriterar framför motståndarmålet. Ett verktyg till i lådan, som de vise säger. Han gjorde flera farliga styrningar, och kunde avgjort matchen.
|
|
|
Post by time on Jan 9, 2014 8:07:51 GMT 1
Tycker han var riktigt bra mot Västerås. Tillför laget ngt som jag saknat i åratal. Dvs någon som parkerar och irriterar framför motståndarmålet. Ett verktyg till i lådan, som de vise säger. Han gjorde flera farliga styrningar, och kunde avgjort matchen. Exakt på SHL-maner står han framför målvakten och inte vid sidan av. På detta sätt slank Bergströms 1-0 in.
|
|
|
Post by Zäta on Jan 9, 2014 8:55:10 GMT 1
Tycker han var riktigt bra mot Västerås. Tillför laget ngt som jag saknat i åratal. Dvs någon som parkerar och irriterar framför motståndarmålet. Ett verktyg till i lådan, som de vise säger. Han gjorde flera farliga styrningar, och kunde avgjort matchen. Instämmer!! Jag blev nästan rörd till tårar när han parkerade framför kassen. Hade ngt bara meddelat killarna att det är ok att skjuta från blå i PP kommer det bli toppen!!
|
|
|
Post by Zäta on Mar 5, 2014 19:48:31 GMT 1
Någon som vet om Gråhns vevande finns på film?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 4, 2015 21:20:20 GMT 1
Kan inte låta bli! Ska vi inte försöka ge Stefan nån match till innan vi sågar honom. Grym ikväll!
|
|