|
Post by time on Feb 25, 2014 13:03:11 GMT 1
Kiruna IF - Tingsryds AIF
Hudiksvalls HC - Kristianstads IK Visby/Roma HK - Huddinge IK
Kallinge-Ronneby IF - Östersunds IK
----------------------------------------
Vad tror ni. Vilka går vidare?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 25, 2014 13:06:20 GMT 1
Kiruna, Hudiksvall, Huddinge och Kallinge
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 25, 2014 14:08:42 GMT 1
Taif kik Visby och krif
|
|
|
Post by 31an on Feb 25, 2014 14:11:51 GMT 1
Kiruna, KIK, Huddinge, Krif
|
|
|
Post by Zäta on Feb 25, 2014 14:28:41 GMT 1
Jag hoppas att surfarna tar sig tillbaka till allsvenskan. Hellre dom än Björklöven. Lite derbykänsla skulle inte skada!!
|
|
|
Post by 31an on Feb 25, 2014 16:15:28 GMT 1
Jag hoppas att surfarna tar sig tillbaka till allsvenskan. Hellre dom än Björklöven. Lite derbykänsla skulle inte skada!! Hoppas jag också. Inte för att jag gillar de speciellt mer än andra utan för som du säger få lite derbyn. Men är lite tveksam om de har trupp för att gå upp i år...
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 25, 2014 17:12:11 GMT 1
Nä upp går de nog inte tyvärr..lite svårt att se vilket div1 lag som ska gå upp i år. Hästen är väl favoriter som vanligt men ser ingen röd tråd i deras lagbygge denna säsongen heller..bara nåt hoprafs av spelare med hyfsade meriter. Kommer nog tom få svårt att nå kvalserien då Huddinge är ett riktigt kvallag och Visby verkligen taggat till sej nu de senaste säsongerna. Troja och löven känns faktiskt ganska säkra men man ska ju inte säga inte..
|
|
|
Post by time on Feb 27, 2014 15:32:27 GMT 1
Har oerhört dålig koll på norrlandslagen. Drar till med TAIF, Hudik, Huddinge o KRIF
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 21:26:18 GMT 1
Norrlagen motsvarade mina förväntningar genom att vara usla.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Feb 27, 2014 21:59:54 GMT 1
Norrlagen motsvarade mina förväntningar genom att vara usla. Ja, du drog visst en jackpot där
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 22:13:03 GMT 1
Norrlagen motsvarade mina förväntningar genom att vara usla. Ja, du drog visst en jackpot där Jackpot?? Jag är van att ha rätt
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 27, 2014 22:24:37 GMT 1
Skämt o sido men Taif och KRIF tror jag är någotsånär klara faktiskt och Visby känns starka på ön..ovisst mellan KIK och Hudik..kan gå lite hur som..men förvånar inte om KIK faktiskt kniper PO3 platsen. De har en spännande offensiv och ganska hyfsade backar med Rooth i spetsen. Ganska roligt år efter år att läsa inlägg från Kirunasupportrar som tror stenhårt på sitt lag och alla år får storstryk mot söderlagen Det enda norrlag jag tror kommer till kvalserien är Piteå.
|
|
|
Post by time on Feb 28, 2014 9:59:20 GMT 1
Skämt o sido men Taif och KRIF tror jag är någotsånär klara faktiskt och Visby känns starka på ön..ovisst mellan KIK och Hudik..kan gå lite hur som..men förvånar inte om KIK faktiskt kniper PO3 platsen. De har en spännande offensiv och ganska hyfsade backar med Rooth i spetsen. Ganska roligt år efter år att läsa inlägg från Kirunasupportrar som tror stenhårt på sitt lag och alla år får storstryk mot söderlagen Det enda norrlag jag tror kommer till kvalserien är Piteå. Hudiksvall räknar i alla fall jag som ett norrlandslag. Rooth o co. Ser nu att KIKs backbesättning slimmats till lite. Runt 93 i snitt. Sista säsongen vi spelade i ettan så hade väl kik 5 backar på 95+ varar 2 st 100+ om jag minns rätt
|
|
|
Post by khkkrille on Mar 1, 2014 18:07:24 GMT 1
Ganska bra tippat av mej hittills tycker jag
|
|
|
Post by time on Mar 2, 2014 17:42:57 GMT 1
En som kan lite hockey i alla fall
|
|