|
Post by jompa on Apr 30, 2014 7:34:53 GMT 1
Välkommen till oss i KHK.
|
|
|
Post by time on Apr 30, 2014 8:01:21 GMT 1
Välkommen!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 30, 2014 8:05:05 GMT 1
Välkommen!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 30, 2014 10:41:47 GMT 1
Välkommen, hoppas du blommar ut ordentligt nästa säsong
|
|
|
Post by aloviak on Apr 30, 2014 16:07:30 GMT 1
Välkommen o lycka till
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 30, 2014 20:52:23 GMT 1
Kanonvärvning i mina ögon!
Välkommen!
|
|
|
Post by Back to Front on May 1, 2014 10:50:02 GMT 1
Har alltid gillat denna liraren ända sedan han var i Nybro.Har för mig att han ev sänkte oss i någon match i ettan en gång i tiden. Välkommen !!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 1, 2014 11:56:09 GMT 1
Jag fattar om det inte finns pengar, men varför SÄGA att spelarbudgeten är densamma och varför SÄGA att nu ska bara rutinerad spets in. Sedan värva Matusjkin och nu Granlund från Oskarshamn!? Ingen av dem är väl rutinerade toppspelare? Är det samma linje som förra säsongen, när man pratar om att ersätta Somma m fl, för att sedan bara låta tiden gå (förmodligen av ekonomiska skäl, men den ärligheten skulle inte fram)? Prata ett och göra ett annat?
|
|
|
Post by khkkrille on May 1, 2014 12:45:34 GMT 1
Jag fattar om det inte finns pengar, men varför SÄGA att spelarbudgeten är densamma och varför SÄGA att nu ska bara rutinerad spets in. Sedan värva Matusjkin och nu Granlund från Oskarshamn!? Ingen av dem är väl rutinerade toppspelare? Är det samma linje som förra säsongen, när man pratar om att ersätta Somma m fl, för att sedan bara låta tiden gå (förmodligen av ekonomiska skäl, men den ärligheten skulle inte fram)? Prata ett och göra ett annat? Ja det är väldigt underligt! De motbevisar ju sej själva mest hela tiden. Rolf har ju efter egen utsago varit på väg till tingsrätten flera gånger för att begära klubben i kk..utan att innan förmedla ett skit utåt! Supportrar behöver inte och ska inte veta allt men det där är ju en ganska allvarlig grej.. Att nu spelarbudgeten tycks ha minskat tycker jag verkar ganska glasklart..enligt Time så sa Rolf att det enda det sportsliga ska minskas med så är det med de spelarna vi avlönade men som inte spelade här..jag sticker ut hakan och säger att jag inte tror ett skit på det..plats efter plats fylls med budgetspelare och de påstådda ambitionerna verkar väldigt avlägsna!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 1, 2014 13:24:09 GMT 1
och vad ska sätta fart på säsongskortsförsäljningen? Behövs väl mer än komedi från Timo?
|
|
|
Post by Zäta on May 1, 2014 13:37:48 GMT 1
Matushkin är ju ingen rutinerad spets men helt klart en spelare som mycket väl kan ta ett kliv nästa säsong. Granlund har jag faktiskt dålig koll på. Är det en värvning som SB gjort om det varit andra omständigheter?
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 1, 2014 13:50:25 GMT 1
Poängen var att Stefan SA att det var slut med breddvärvningar och att etablerat folk nu skulle in. INNAN två YTTERLIGARE "breddvärvningar" droppat in. Är allt bara snack för att sälja kort?
|
|
|
Post by khkkrille on May 1, 2014 13:55:49 GMT 1
Matushkin är ju ingen rutinerad spets men helt klart en spelare som mycket väl kan ta ett kliv nästa säsong. Granlund har jag faktiskt dålig koll på. Är det en värvning som SB gjort om det varit andra omständigheter? Tveksamt! Visserligen är han ju känd för sådana här värvningar men det ser ju minst sagt oroväckande ut när man ser vilka våra konkurrenter tar in och jämför med de vi själva tar in..visst kan det bli en 8e plats med lite flyt,men när fförutsättningarna är som de är så borde de vara ännu högre...vi kommer inte att på allvar vara med och tävla och det är en mycket stor besvikelse!
|
|
|
Post by 31an on May 1, 2014 14:16:38 GMT 1
Välkommen Maksim! Ska bli kul att se dig i vår tröja nu!
|
|
|
Post by time on May 1, 2014 16:14:37 GMT 1
Jag fattar om det inte finns pengar, men varför SÄGA att spelarbudgeten är densamma och varför SÄGA att nu ska bara rutinerad spets in. Sedan värva Matusjkin och nu Granlund från Oskarshamn!? Ingen av dem är väl rutinerade toppspelare? Är det samma linje som förra säsongen, när man pratar om att ersätta Somma m fl, för att sedan bara låta tiden gå (förmodligen av ekonomiska skäl, men den ärligheten skulle inte fram)? Prata ett och göra ett annat? Tycker också det är lite märkligt. Men jag avvaktar och ser vilka som kommer framöver. SB kan ju ha fått någon av de senaste värvningarna så billigt att han ville slå till.
|
|