|
Post by time on Oct 5, 2014 10:32:45 GMT 1
Vilket uselt självförtroende killen har..knappast överraskande men i 1a perioden räkna jag till tre riktigt bra lägen att skjuta för honom där han krånglade till de o passade istället..frustrerande! Trots det så var han bäst i KHK idag! Han spelade i alla fall mest.
|
|
|
Post by chriande on Oct 5, 2014 11:40:25 GMT 1
Mot BIK Karlskoga får han spela ännu mer, då han kommer att spela i 3 kedjor om inte Joel K eller Lihagen kommer till spel.
|
|
|
Post by vsn on Oct 5, 2014 14:24:43 GMT 1
Hehehe
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Oct 6, 2014 18:43:09 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 8, 2014 12:53:14 GMT 1
|
|
|
Post by aloviak on Nov 8, 2014 21:08:39 GMT 1
Han skriver också Jason Walters är inte speciellt dyr. Karlskrona kommer inte spara massor av pengar om man släpper Walters.
|
|
|
Post by aloviak on Nov 8, 2014 22:04:50 GMT 1
Twitter news Pelle skriver att inga av våra spelare är ute på aktion. Hockey ploggares källor var varken säkra, förankrade eller sanna! Ha en trevlig lördag på er.
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 8, 2014 23:25:57 GMT 1
Twitter news Pelle skriver att inga av våra spelare är ute på aktion. Hockey ploggares källor var varken säkra, förankrade eller sanna! Ha en trevlig lördag på er. Beror väl på vrm man tror på va? Att en tränare inte går ut med att en av hans spelare är på väg bort pga uselhet är ju knappast konstigt? Men tro på vad du vill..jag kan ju tycka att det vore tjänstefel om det inte vore som mrmadhawk skriver. Att vi inte tjänar så mycket på att släppa honom tyder på att han fick en fet sign bonus.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 9, 2014 1:20:23 GMT 1
madhawk brukar väl ha rätt och Hånberg skulle givetvis aldrig erkänna det nu. Hoppas i alla fall att det är sant, för vi kunde nog hitta mängder med spelare i div 1, som kunde göra hans jobb, för halva lönen...
|
|
|
Post by aloviak on Nov 9, 2014 10:13:44 GMT 1
Twitter news Pelle skriver att inga av våra spelare är ute på aktion. Hockey ploggares källor var varken säkra, förankrade eller sanna! Ha en trevlig lördag på er. Beror väl på vrm man tror på va? Att en tränare inte går ut med att en av hans spelare är på väg bort pga uselhet är ju knappast konstigt? Men tro på vad du vill..jag kan ju tycka att det vore tjänstefel om det inte vore som mrmadhawk skriver. Att vi inte tjänar så mycket på att släppa honom tyder på att han fick en fet sign bonus. OK vi som hade mer än tomt i kassakistan, var kom dom sign ponus pengarna ifrån?
|
|
|
Post by aloviak on Nov 9, 2014 10:25:13 GMT 1
madhawk brukar väl ha rätt och Hånberg skulle givetvis aldrig erkänna det nu. Hoppas i alla fall att det är sant, för vi kunde nog hitta mängder med spelare i div 1, som kunde göra hans jobb, för halva lönen... Ok så du menar att det finns lag/sportchefer som är så dumma att dom hellre tar Walters än billiga div1 spelare. Varför ska vi byta om vi bara får en div1 spelare som ersättare? Vi har ju nyligen värvat en, och än så länge har Walters levererat mer poäng än han , så vem ska du värva nu då? Jag har insett för länge sen att det finns INGA bra spelare lediga mitt under säs, och skulle någon bli ledig så kostar dom massor för alla lagen i princip vill byta ut sina misslyckanden precis som du!!
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 9, 2014 11:48:07 GMT 1
Beror väl på vrm man tror på va? Att en tränare inte går ut med att en av hans spelare är på väg bort pga uselhet är ju knappast konstigt? Men tro på vad du vill..jag kan ju tycka att det vore tjänstefel om det inte vore som mrmadhawk skriver. Att vi inte tjänar så mycket på att släppa honom tyder på att han fick en fet sign bonus. OK vi som hade mer än tomt i kassakistan, var kom dom sign ponus pengarna ifrån? Nä han spelar såklart gratis? Det är roligt att du tar viss info om han som mrmadhawk skriver på allvar medan du dissar annan? Vi har ju samma budget i år så nog har han fått en bra deal. Bra att du inser att han är ett misslyckat förvärv iaf. Går alldeles utmärkt att hitta likvärdiga eller bättre i div1 och de är med stor säkerhet billigare än honom. Han och #11 borde ligga nära till hands att peta när nu Emil är tillbaka
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 9, 2014 15:47:40 GMT 1
Yes...man hoppas 11:an sedan själv bryter kontraktet
|
|
|
Post by khkkrille on Nov 9, 2014 17:03:44 GMT 1
Yes...man hoppas 11:an sedan själv bryter kontraktet Mm eller ännu bättre om han tänder till..han är inte samma spelare man såg IKO
|
|
|
Post by sydost on Nov 9, 2014 20:14:59 GMT 1
|
|