|
Post by khkkrille on Sept 8, 2014 10:33:23 GMT 1
Hur tycker du det sett ut hittills? Med tanke på att vi ofta spelat rätt ok, så hade ett par Smotherman inneburit skillnaden på topp och botten... Och att vinna utan pp, är inte heller lätt Att vi är ett sämre lag i år tvivlar nog ingen på. Inget lag har väl tappat den spets som vi har gjort. Vi lär väl inte slåss om 1-3 platsen. Men topp 8 är väl inte omöjligt eller? Nej det är det inte..tror mycket hänger på vilken start vi får. 6-7 poäng på de tre första och det kan rulla på..0-3 p och det kan sätta sej i huvudet och då tror jag det är kört med topp 8 redan så kort in på säsongen. Viktigt är att Bergström och Andersson fortsätter leverera, att Linder får ordning på försvaret och tar stort ansvar där och sen är de väl bara hoppas på att några killar får sina genombrott.. kellman, Larsson och Pudas tex..då kan de gå.
|
|
|
Post by Sverker on Sept 8, 2014 13:52:14 GMT 1
Hur tycker du det sett ut hittills? Med tanke på att vi ofta spelat rätt ok, så hade ett par Smotherman inneburit skillnaden på topp och botten... Och att vinna utan pp, är inte heller lätt Men topp 8 är väl inte omöjligt eller? Skulle vi komma topp 8, kommer iaf jag att bli positivt överraskad.
|
|
|
Post by 31an on Sept 8, 2014 14:27:26 GMT 1
Samma här.
|
|
|
Post by Zäta on Sept 8, 2014 16:05:34 GMT 1
Vore det verkligen ngn skräll? Lag som:
Timrå Hästen B-löven A-löven Almtuna Mora Ger inte mig skrämselhicka direkt. IKO lömska på förhand, men har misslyckats förr. AIK tycker jag inte ser ubervassa ut.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 8, 2014 16:35:25 GMT 1
Hur tycker du det sett ut hittills? Med tanke på att vi ofta spelat rätt ok, så hade ett par Smotherman inneburit skillnaden på topp och botten... Och att vinna utan pp, är inte heller lätt Att vi är ett sämre lag i år tvivlar nog ingen på. Inget lag har väl tappat den spets som vi har gjort. Vi lär väl inte slåss om 1-3 platsen. Men topp 8 är väl inte omöjligt eller? Kan bara uttala mig efter vad jag sett. Har sett samtliga träningsmatcher (BIK och MIF på nätet) och vi har inte imponerat många minuter... Bara strafförlust mot MIF, säger någon, men jag tyckte MIF såg otroligt nonchalanta ut. Men det är då vi får chansen, som nederlagstippade. Motståndet tar oss förmodligen lika lite på allvar nu, som förra säsongen. Som sagt, hade vi åtminstone värvat TVÅ spetsar att ersätta fyra med, så hade topp 8 känts mer troligt
|
|