|
Post by gloriel64 on Apr 8, 2015 18:51:18 GMT 1
Patrik Carlsson från HV hade jag gärna sett att man kontaktat! Klar för Frölunda, enligt en kamrat till mig i Frölunda, som vilar på grund av skada
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 19:06:45 GMT 1
Patrik Carlsson från HV hade jag gärna sett att man kontaktat! Klar för Frölunda, enligt en kamrat till mig i Frölunda, som vilar på grund av skada Ajdå..han hade passat bra annars
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 8, 2015 22:18:47 GMT 1
Henrion på ingång enligt mrmadhawk... Trevligt!
|
|
|
Post by benderman on Apr 8, 2015 22:59:04 GMT 1
Hade passat oss perfekt.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 9, 2015 8:04:43 GMT 1
Riktigt bra hockey spelare med en riktigt bra näsa för målet, även om jag tycker att Lagace är bättre. Men stämmer ryktet kan ju ingen vara missnöjd.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2015 8:08:58 GMT 1
Riktigt bra hockey spelare med en riktigt bra näsa för målet, även om jag tycker att Lagace är bättre. Men stämmer ryktet kan ju ingen vara missnöjd. Jodå de finns de ett par stycken som kommer va ändå han och Lagace var hyperfarliga..enligt mej topp 3 kedja i hela allsvenskan
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 9, 2015 10:12:26 GMT 1
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 9, 2015 10:23:36 GMT 1
Haha kan nog bli bra isåfall men jäkla ojämn plusminusstatistik? Minus 22 eller va de va i KHL tex och så plus 18 i Österrike.
|
|
|
Post by kaffe on Apr 9, 2015 10:55:07 GMT 1
|
|
|
Post by kaffe on Apr 9, 2015 11:37:29 GMT 1
Sammanfattning av presskonferensen då.
Nyförvärv: Mattias Guter John Henrion
Förlängningar: Joel Kellman Jimmy Andersson
Kan väl inte säga annat än att det känns riktigt bra!
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 9, 2015 11:43:44 GMT 1
Sammanfattning av presskonferensen då. Nyförvärv: Mattias Guter John Henrion Förlängningar: Joel Kellman Jimmy Andersson Kan väl inte säga annat än att det känns riktigt bra! Borde underlätta andra förhandlingar kan man hoppas
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 10, 2015 7:16:15 GMT 1
Kan Damien Fleury va nåt för oss?
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 10, 2015 8:03:16 GMT 1
Jag tror att vi behöver få in några transatlanter, som saknar respekt för spelare i SHL..
|
|
|
Post by Zäta on Apr 10, 2015 8:19:29 GMT 1
Kellman Andersson Henrion Viklund Matushkin Olofsson
Bra start på silly. Men inga bomber.Ger nog ingen motståndare skrämselhicka direkt. Vore intressant att se vad som händer med dom spelare som satt på "vattentäta" kontrakt. Kommer dom att stanna?
Samtidigt undrar jag lite vilka roller dom klara spelarna är tänkta att få? Är Guter och Henrion tänkta som offensiv spets? Är Kellman tänkt att vara 2:a eller 3;e center?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 10, 2015 8:27:16 GMT 1
I min värld så är Guter och Henrion ihop med Kellman i en andrakedja till att börja med. Skriver Lihagen på kan de kanske bli han istället för Kellman i början. De som har kontrakt och som man egentligen är ganska säkra på inte kommer få istid (Lövet tex) tror jag försvinner på ett eller annat sätt.
Som du säger,bra början på sillyn..viskas om Ryno hit men de tror jag inte så mycket på men nu måste vi ha hit spelare med liknande kompetens..jag tror vi får kolla över Atlanten eller kanske Finland
|
|