|
Post by Zäta on Nov 19, 2015 9:33:28 GMT 1
Ni får tala om det för honom, för han tror han har kontrakt nästa säsong också. Hur gör du med lägenheten? - Det är sådant jag måste ta ställning till nu. Om jag ska sälja den, om jag ska hyra ut den eller om den ska stå tom. Jag har kontrakt med Karlskrona nästa år också, men allt sådant där får agenten lösa efter säsongen. Jag vill bara ha fokus på Västerås och den här säsongen nu. HAHA, vad fan är det som pågår......?
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 19, 2015 9:51:17 GMT 1
Ok, då spelar han ner KHK till nästa säsong och har en plats i laget igen. Coolt... Sjukt...
|
|
|
Post by time on Nov 19, 2015 10:35:30 GMT 1
Undras vem som är på gång in Gissar att förnamnet börjar på D
|
|
|
Post by Zäta on Nov 19, 2015 10:43:03 GMT 1
Varför inte slänga ut namnet om det nu ändå är en gissning?
|
|
|
Post by time on Nov 19, 2015 10:46:10 GMT 1
Varför inte slänga ut namnet om det nu ändå är en gissning? underbyggd gissning. Vi lär ju snart få svaret.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2015 10:59:19 GMT 1
Petrasek...
|
|
|
Post by time on Nov 19, 2015 11:05:35 GMT 1
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2015 11:19:58 GMT 1
den enda freeagent i SHL, som börjar på D. Hittar ingen i NHL...men tre i KHL. Inga jag känner igen dock
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2015 11:21:57 GMT 1
Daniel Tjärnqvist eller Murray i Tyskland då
|
|
|
Post by Ragulin on Nov 19, 2015 11:39:41 GMT 1
Att ta in back som det ser ut nu känns näst intill meningslöst. Krävs mer åtgärder än så för att hoppet ska öka.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2015 12:01:40 GMT 1
Ja, jag tycker som sagt Lindströms snack är logiskt. Vi ÄR inte SÅ dåliga som det ser ut just nu. Vi SKA inte vara 15 p efter Rögle! Allt handlar inte om truppen
|
|
|
Post by Sverker on Nov 19, 2015 12:57:02 GMT 1
Ja, jag tycker som sagt Lindströms snack är logiskt. Vi ÄR inte SÅ dåliga som det ser ut just nu. Vi SKA inte vara 15 p efter Rögle! Allt handlar inte om truppen Så här säger en annan "expert" Karlskrona, då? Ja, jag ser ingenting som ska kunna rädda det här laget från kval. Jag hade kanske inte väntat mig så mycket mer än de visade mot Modo, men jag tyckte inte jag såg den där riktiga glöden i en match som trots allt kändes som sista chansen att inte bli totalt avsågade. Jag vet inte ens om det skulle hjälpa att sparka tränaren Pelle Hånberg. Det känns som spelarmaterialet inte är så mycket bättre än tabellplaceringen. Det går inte att göra guld av sand. Samma känsla som jag har och har haft sen seriestarten, tyvärr.
|
|
|
Post by chriande on Nov 19, 2015 13:28:40 GMT 1
Ja, jag tycker som sagt Lindströms snack är logiskt. Vi ÄR inte SÅ dåliga som det ser ut just nu. Vi SKA inte vara 15 p efter Rögle! Allt handlar inte om truppen Jag kan tänka mig att det finns spelare i truppen som tycker nuvarande situation är så jobbig att det blir svårt att prestera och kanske hellre avstår spel.
|
|
|
Post by vsn on Nov 19, 2015 15:13:11 GMT 1
Ja, jag tycker som sagt Lindströms snack är logiskt. Vi ÄR inte SÅ dåliga som det ser ut just nu. Vi SKA inte vara 15 p efter Rögle! Allt handlar inte om truppen Jag kan tänka mig att det finns spelare i truppen som tycker nuvarande situation är så jobbig att det blir svårt att prestera och kanske hellre avstår spel. Ja, funderar att köra den stilen på jobbet imorgon. Kommer nog gå bra.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 19, 2015 16:17:15 GMT 1
Haha...jo, men det är ju ett känt fenomen. Prestationskrav finns ju inte in kontrakten, vilket jag tycker är helt sjukt egentligen.
|
|