|
Post by kaffe on Apr 7, 2016 8:24:27 GMT 1
Han skulle hit och vara offensiv...men poängskörden var obefintlig här också.. Som sagt var han tvåa i poängligan bland backar i grundserier, trots att han bara spelade 37 matcher. Räknar man poäng per match så var han poängbäst bland backar. Men, som jag tidigare sa, så hade nog både KHK och han själv hoppats på att han skulle göra en bättre säsong. Om det beror på skadorna att han inte riktigt kom upp i nivå vet jag inte, men han var ju knappast usel.
|
|
|
Post by time on Apr 7, 2016 9:09:13 GMT 1
Han skulle hit och vara offensiv...men poängskörden var obefintlig här också.. Som sagt var han tvåa i poängligan bland backar i grundserier, trots att han bara spelade 37 matcher. Räknar man poäng per match så var han poängbäst bland backar. Men, som jag tidigare sa, så hade nog både KHK och han själv hoppats på att han skulle göra en bättre säsong. Om det beror på skadorna att han inte riktigt kom upp i nivå vet jag inte, men han var ju knappast usel. Precis. En stabil SHL-back. Har inte varit skadebenägen i fbk vad jag vet.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 7, 2016 11:17:14 GMT 1
Usel,nej. Tillräckligt bra, nej. Inte i närheten att vara den försvargeneral det mellan raderna pratades om.
|
|