|
Post by Zäta on Dec 3, 2015 9:44:31 GMT 1
Dessa hjältar ska hyllas innan matchen mot Växjö på fredag. Ska bli kul att se vad det blir för typ av hyllning. Kommer vi få se två tröjhissningar?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 3, 2015 14:44:01 GMT 1
Hoppas det blir mer än att man bara tar ut dem på isen, ett halvdåligt tal från Rolf, alla applåderar och sedan är det slut
|
|
|
Post by Sverker on Dec 3, 2015 14:54:32 GMT 1
Detta borde firas STORT.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 3, 2015 15:01:05 GMT 1
Timo är den enskilt största anledningen till vi är där vi är idag. Utan tvekan den största hjälten i klubbens historia som jag ser det. #77 tog hjärtat hem till Karlskrona.
De har verkligen offrat blod svett och tårar för klubben i våra hjärtan.
Detta får inte gå obemärkt förbi. Precis som Krille skriver hoppas jag på en rejäl jävla hyllning så taket lyfter och inte ett öga ska vara torrt.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 3, 2015 17:35:51 GMT 1
Väldigt bra att detta uppmärksammas! Tycker nog dock att man skulle gjort det redan i premiären men bättre sent än aldrig!
|
|
|
Post by Sverker on Dec 3, 2015 19:08:20 GMT 1
Väldigt bra att detta uppmärksammas! Tycker nog dock att man skulle gjort det redan i premiären men bättre sent än aldrig! Ja borde gjorts i premiären, men KHK är smartare än så. De visste att det skulle bli fullt ändå, därför avvaktade man det. Man hoppas att detta ska locka mer publik imorgon. Det hoppas jag också.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 3, 2015 19:23:23 GMT 1
Väldigt bra att detta uppmärksammas! Tycker nog dock att man skulle gjort det redan i premiären men bättre sent än aldrig! Ja borde gjorts i premiären, men KHK är smartare än så. De visste att det skulle bli fullt ändå, därför avvaktade man det. Man hoppas att detta ska locka mer publik imorgon. Det hoppas jag också. Tveksam om det gör det dock. Fast det borde iaf komma upp i 3200. Saknar kringarrangemang som fanns i de lägre serierna, lite uppträden av lokala förmågor, knattehockey eller vad som helst. Den biten har blivit sämre med åren.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 4, 2015 0:36:31 GMT 1
Timo är den enskilt största anledningen till vi är där vi är idag. Utan tvekan den största hjälten i klubbens historia som jag ser det. #77 tog hjärtat hem till Karlskrona. De har verkligen offrat blod svett och tårar för klubben i våra hjärtan. Detta får inte gå obemärkt förbi. Precis som Krille skriver hoppas jag på en rejäl jävla hyllning så taket lyfter och inte ett öga ska vara torrt. Fantastiska spelare båda två, men... utan Norpan, Oskar och Olof hade vi aldrig lämnat trean... Utan vissa andra aldrig tvåan och, sen utan Timo och Jimma aldrig ettan... KANSKE! Givetvis ska vi hylla Timo och Jimma! Men vi får aldrig glömma de som gjorde det möjligt!
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 4, 2015 7:40:18 GMT 1
Timo är den enskilt största anledningen till vi är där vi är idag. Utan tvekan den största hjälten i klubbens historia som jag ser det. #77 tog hjärtat hem till Karlskrona. De har verkligen offrat blod svett och tårar för klubben i våra hjärtan. Detta får inte gå obemärkt förbi. Precis som Krille skriver hoppas jag på en rejäl jävla hyllning så taket lyfter och inte ett öga ska vara torrt. Fantastiska spelare båda två, men... utan Norpan, Oskar och Olof hade vi aldrig lämnat trean... Utan vissa andra aldrig tvåan och, sen utan Timo och Jimma aldrig ettan... KANSKE! Givetvis ska vi hylla Timo och Jimma! Men vi får aldrig glömma de som gjorde det möjligt! Precis min tanke. Det är många som borde hyllas!
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 4, 2015 9:22:45 GMT 1
Skulle kännas jätteskumt att hylla norpan, Olof och Oskar så här långt efter. Och för den delen så spelar de inte riktigt i samma liga när det kommer till betydelse anser jag. Timo och Jimmy är i särklass. Efter Söder och Larsson avslutat sina karriärer tycker jag att de med ska få liknande hyllning. Att vara KHK trogen och kunna hänga med laget i 3 divisioner, det är snudd på större än det Timo och Jimmy åstadkommit.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 4, 2015 10:46:34 GMT 1
Timo är den enskilt största anledningen till vi är där vi är idag. Utan tvekan den största hjälten i klubbens historia som jag ser det. #77 tog hjärtat hem till Karlskrona. De har verkligen offrat blod svett och tårar för klubben i våra hjärtan. Detta får inte gå obemärkt förbi. Precis som Krille skriver hoppas jag på en rejäl jävla hyllning så taket lyfter och inte ett öga ska vara torrt. Fantastiska spelare båda två, men... utan Norpan, Oskar och Olof hade vi aldrig lämnat trean... Utan vissa andra aldrig tvåan och, sen utan Timo och Jimma aldrig ettan... KANSKE! Givetvis ska vi hylla Timo och Jimma! Men vi får aldrig glömma de som gjorde det möjligt! vi ska såklart inte glömma ngn. Men det går i min värld inte att jämföra Timo och Norpan.
|
|
|
Post by Zäta on Dec 4, 2015 23:02:29 GMT 1
Tafatt hyllning.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 4, 2015 23:10:17 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 6, 2015 14:56:00 GMT 1
Skulle kännas jätteskumt att hylla norpan, Olof och Oskar så här långt efter. Och för den delen så spelar de inte riktigt i samma liga när det kommer till betydelse anser jag. Timo och Jimmy är i särklass. Efter Söder och Larsson avslutat sina karriärer tycker jag att de med ska få liknande hyllning. Att vara KHK trogen och kunna hänga med laget i 3 divisioner, det är snudd på större än det Timo och Jimmy åstadkommit. Ptja...Jimmie, Timo, Söder och Larsson hade inte ens spelat i KHK om inte Olof, Oskar och Norpan spelat upp oss till div.2 efter flera misslyckade försök. Frågan är om publik och sponsorer hade haft tålamod med ytterligare säsonger i div.3.
|
|
|
Post by khkkrille on Dec 6, 2015 18:12:59 GMT 1
Skulle kännas jätteskumt att hylla norpan, Olof och Oskar så här långt efter. Och för den delen så spelar de inte riktigt i samma liga när det kommer till betydelse anser jag. Timo och Jimmy är i särklass. Efter Söder och Larsson avslutat sina karriärer tycker jag att de med ska få liknande hyllning. Att vara KHK trogen och kunna hänga med laget i 3 divisioner, det är snudd på större än det Timo och Jimmy åstadkommit. Ptja...Jimmie, Timo, Söder och Larsson hade inte ens spelat i KHK om inte Olof, Oskar och Norpan spelat upp oss till div.2 efter flera misslyckade försök. Frågan är om publik och sponsorer hade haft tålamod med ytterligare säsonger i div.3. Har man den uppfattningen är det verkligen många som ska hyllas...
|
|