|
Post by khkkrille on Apr 16, 2016 14:55:14 GMT 1
men läge till revansch för AIK De har de ju också tufft..ersätta Kovacs och Malte blir inte lätt om de ens är möjligt. Lindvall och Lauridsen är två andra som övertygade för dem förra säsongen men som nu är borta. De och TAIF upplever ju verkligen framgången baksida..de får bygga om väldigt mycket.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Apr 16, 2016 15:12:53 GMT 1
men läge till revansch för AIK De har de ju också tufft..ersätta Kovacs och Malte blir inte lätt om de ens är möjligt. Lindvall och Lauridsen är två andra som övertygade för dem förra säsongen men som nu är borta. De och TAIF upplever ju verkligen framgången baksida..de får bygga om väldigt mycket. Precis, det är ett he-te att visa sig matnyttig och längre ner i näringskedjan
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 16, 2016 16:20:58 GMT 1
Ja, går inte lagen upp så blir de sönderköpta. Lite tråkig utveckling om än förståelig. Känns som att den utvecklingen eskalerar för varje säsong. Och för den delen, ett avancemang tycks inte hjälpa om man ser till Västervik..ett resultat av att spelare snackar med andra klubbar långt innan deras säsonger är slut. Jag tror tex inte att Pudas hade stuckit till Brynäs om han vetat att KHK skulle gå upp.
|
|
|
Post by wodmatte on Apr 17, 2016 0:36:20 GMT 1
det tror jag i fall han pratade med brynes så satans tidigt kan han ju inte haft många tankar på och stanna
|
|
|
Post by Zäta on Apr 17, 2016 8:21:04 GMT 1
det tror jag i fall han pratade med brynes så satans tidigt kan han ju inte haft många tankar på och stanna Eller var det ingen som hade några tankar på att KHK kunde gå upp.........
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 17, 2016 9:38:11 GMT 1
det tror jag i fall han pratade med brynes så satans tidigt kan han ju inte haft många tankar på och stanna Eller var det ingen som hade några tankar på att KHK kunde gå upp......... Nä exakt,det scenariot tror jag mer på. Hade vart kul att få se Pudas här igen nångång i framtiden. Han kan ta Westerholmarna med sig.
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2016 11:29:16 GMT 1
men läge till revansch för AIK De har de ju också tufft..ersätta Kovacs och Malte blir inte lätt om de ens är möjligt. Lindvall och Lauridsen är två andra som övertygade för dem förra säsongen men som nu är borta. De och TAIF upplever ju verkligen framgången baksida..de får bygga om väldigt mycket. Visst är det så. Men allt kan hända. Efter säsongen 14/15 blev vi av med 8 st på top11 poängmässigt sett. Vi vet hur det slutade trots att vi hade ett på papperet sämre lag säsongen efter ..
|
|
|
Post by time on Apr 17, 2016 11:59:40 GMT 1
För att vi behöver tyngd framåt kanske...en spelartyp vi inte haft Instämmer
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 17, 2016 16:31:28 GMT 1
Ja du Sune, det var ju en intressant vecka som utlovat, NOT.
|
|
|
Post by darthvader on Apr 17, 2016 18:47:34 GMT 1
Ja du Sune, det var ju en intressant vecka som utlovat, NOT. Orkar inte ens gå in på KHKaren längre, har verkligen gått ner sig hundra steg. När får vi se det första tunga nyförvärvet? Måste skapa lite intresse! Helt dött just nu på sillyfronten runt KHK.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 17, 2016 19:52:27 GMT 1
Ja du Sune, det var ju en intressant vecka som utlovat, NOT. Orkar inte ens gå in på KHKaren längre, har verkligen gått ner sig hundra steg. När får vi se det första tunga nyförvärvet? Måste skapa lite intresse! Helt dött just nu på sillyfronten runt KHK. Nja helt dött är det väl knappast? Surrar ju om olika spelare mest hela tiden.
|
|
|
Post by Bart on Apr 17, 2016 20:20:50 GMT 1
Då inväntar vi ett tungt namn och ingen utfyllnad för det finns i denna trupp redan.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 17, 2016 20:30:41 GMT 1
Att Kurki äter lunch i arenan med bl.a. Henrion bör väl ha mer med frugan än silly att göra va?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 17, 2016 20:45:24 GMT 1
Finns väl inte ett intressant namn, mer än Paulsson det snurras om? Den där Djurgårdan får man ju inte glädjefnatt av precis. Vet inte om Sundlöv är extremt bra på att mörka, för det brukar ju komma rykten.
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 17, 2016 22:07:29 GMT 1
Fälth är väl egentligen ett "intressant" namn för en liten klubb som oss tex? Honkens vara eller inte vara är också intressant! Hur många av gamla truppen med kontrakt ska Sundlöv lyckas bli av med? Blir det Paulsson? Hur blir det med Lundberg? Finns hur många intressanta frågeställningar som helst och jag skiter i hur länge de drar ut på svaren bara de blir bra i slutändan.
|
|