|
Post by time on Apr 27, 2016 9:53:41 GMT 1
Arell ersätter Grundel Printz ersätter Persson Deilert ersätter INTE Julian Vem ersätter Kähkönen ?
|
|
|
Post by time on Apr 27, 2016 9:54:23 GMT 1
Sen kan spelare utvecklas. Men jag snackar om hur det ser ut på papperet.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2016 10:02:13 GMT 1
Arell ersätter Grundel Printz ersätter Persson Deilert ersätter INTE Julian Vem ersätter Kähkönen ? Ja, Kähkönen var statistiskt väl, vår bäste back!? Tror t o m han låg på plus. Våra två bästa backar är inte ersatta. Känns som ganska mycket försvagning...och enligt Sundlöv så var Honken intresserad av vad han skulle få framför sig. Är han imponerad? Har Sundlöv frågat vad Honken tänker om Deilert?
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 27, 2016 12:11:58 GMT 1
Arell ersätter Grundel Printz ersätter Persson Deilert ersätter INTE Julian Vem ersätter Kähkönen ? Printz ersätter inte Persson tycker jag. Annars är jag med dig. Det var den lagdelen som behövdes släppas upp..mål gjorde vi ju faktiskt en del.
|
|
b
Björnligan
|
Post by b on Apr 27, 2016 12:19:09 GMT 1
sitter i chock...nöjd med Paulsson...men vad i helvete menar han med "vi behövde en offensin back med bra skott" och presenterar Deilert! ? KARLN HAR GJORT 3 (!!!!) poäng på 89 SHL-matcher!! Så detta var sistabacken? Den offensiva toppbacken?? Om NÅGON fattar något...upplys mig... Det enda man kan anta är att dom scoutat honom extremt väl och ser något i hans utveckling i HA som bedöms vara så signifikant att man tror att han kan utvecklas till en bra elitserieback.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2016 12:39:28 GMT 1
ja, det låter som en rimlig förutsättning, om man heter FBK eller Skellefteå och redan har 6 bättre backar. Då kan man testa och utveckla. Nu ska detta vara vår bästa offensiva back omgående...eller...? Har inte du uppfattat det som att vi skulle ha in ett säkert, producerande kort på posten? SÅ jävla bråttom var det väl inte heller...? Sundlöv sa att man "stött och blött"...och bestämt sig för detta. Synd att det inte ställs lite vettiga frågor av pressen...då vilken dåre som helst måste undra över motiveringen att kalla Deilert för offensiv kraft, när han gjort 3 ass på 89 matcher... Vill verkligen höra Sundlövs svar på detta...och faktum är att jag är nästan lika förvånad över Prinzt, då man var glad över att bli av med sega Linder... Trodde väl för det första att 59 skulle ersättas med ännu bättre, då det handlar om att steppa upp allting
|
|
|
Post by khkkrille on Apr 27, 2016 13:41:14 GMT 1
ja, det låter som en rimlig förutsättning, om man heter FBK eller Skellefteå och redan har 6 bättre backar. Då kan man testa och utveckla. Nu ska detta vara vår bästa offensiva back omgående...eller...? Har inte du uppfattat det som att vi skulle ha in ett säkert, producerande kort på posten? SÅ jävla bråttom var det väll inte heller...? Sundlöv sa att man "stött och blött"...och bestämt sig för detta. Synd att det inte ställs lite vettiga frågor av pressen...då vilken dåre som helst måste undra över motiveringen att kalla Deilert för offensiv kraft, när han gjort 3 ass på 89 matcher... Vill verkligen höra Sundlövs svar på detta...och faktum är att jag är nästan lika förvånad över Prinzt, då man var glad över att bli av med sega Linder... Trodde väl för det första att 59 skulle ersättas med ännu bättre, då det handlar om att steppa upp allting Amen
|
|
|
Post by vsn on Apr 27, 2016 13:58:10 GMT 1
Är det klart att det inte ska in fler backar?
|
|
|
Post by Zäta on Apr 27, 2016 14:23:21 GMT 1
Är det klart att det inte ska in fler backar? Det kan säkert komma ytterligare en, jag tror att minst en kommer att lämna.
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 27, 2016 14:23:49 GMT 1
Tack gode gud att vi inte tog in Jensen, han gick till Brynäs. De ser ut att försvagas ordentligt, finns bara en riktigt bra lirare där, Granström.
|
|
|
Post by Zäta on Apr 27, 2016 14:25:50 GMT 1
Tack gode gud att vi inte tog in Jensen, han gick till Brynäs. De ser ut att försvagas ordentligt, finns bara en riktigt bra lirare där, Granström. Jag hade hellre haft honom än både Henrion och Trucken.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 27, 2016 14:30:56 GMT 1
Är det klart att det inte ska in fler backar? Sundlöv svarade direkt på frågan vad som återstod och då sa han att vi behövde TVÅ målvakter och så en center... M a o är Deilert toppbacken han innan sagt återstod
|
|
|
Post by gloriel64 on Apr 27, 2016 15:19:40 GMT 1
Tack gode gud att vi inte tog in Jensen, han gick till Brynäs. De ser ut att försvagas ordentligt, finns bara en riktigt bra lirare där, Granström. Jag hade hellre haft honom än både Henrion och Trucken. Jag hade hellre sett Ove Molin göra comeback än sett Jensen ta på sig KHK tröjan igen
|
|
|
Post by Zäta on Apr 27, 2016 21:53:16 GMT 1
I så fall ser vi väldigt olika på honom som spelare.
|
|
|
Post by Bart on Apr 28, 2016 5:38:18 GMT 1
Jensen ingen första center Långt därifrån
|
|