|
Post by vsn on May 4, 2016 11:42:29 GMT 1
Rögles nya förstacenter känns exakt som spelartypen vi rimligtvis kan sikta in oss på.
|
|
|
Post by time on May 6, 2016 11:23:46 GMT 1
Rögles nya förstacenter känns exakt som spelartypen vi rimligtvis kan sikta in oss på. Nu är han iofs ytterforward men ungefär den nivån är nog vad vi kan förvänta oss på centerplatsen.
|
|
|
Post by vsn on May 6, 2016 13:20:21 GMT 1
Rögles nya förstacenter känns exakt som spelartypen vi rimligtvis kan sikta in oss på. Nu är han iofs ytterforward men ungefär den nivån är nog vad vi kan förvänta oss på centerplatsen. Ofan, trodde att han hade blivit omskolad till center redan i AHL eftersom han spelade center i SJS de 6 matcherna han var uppflyttad den här säsongen. Oavsett så var det ju nivån jag primärt tänkte på. Man kan nog sluta hoppas på förstarunde-draftval i åldern 18-26.
|
|
|
Post by time on May 6, 2016 13:52:18 GMT 1
Nu är han iofs ytterforward men ungefär den nivån är nog vad vi kan förvänta oss på centerplatsen. Ofan, trodde att han hade blivit omskolad till center redan i AHL eftersom han spelade center i SJS de 6 matcherna han var uppflyttad den här säsongen. Oavsett så var det ju nivån jag primärt tänkte på. Man kan nog sluta hoppas på förstarunde-draftval i åldern 18-26. Precis. 27+ som gett upp NHL.
|
|
tank
Björnligan
|
Post by tank on May 8, 2016 16:30:48 GMT 1
Rögles nya förstacenter känns exakt som spelartypen vi rimligtvis kan sikta in oss på. Nu är han iofs ytterforward men ungefär den nivån är nog vad vi kan förvänta oss på centerplatsen. Han kan spela som både center och ytter. Spelade 6 matcher med Sharks i år som center bla. Tror även att han var C i sitt AHL-lag, dock är jag inte helt säker.
|
|
|
Post by Zäta on Jun 1, 2016 13:05:19 GMT 1
Malmö fläskar på: Christopher Nihlstorp Rhett Rakhshani Mathias Tjärnqvist Fabian Brunnström Tryout
Bra namn till en på pappret redan bra trupp. Jag är imponerad utav Malmös värvningar inför nästa säsong.
|
|
|
Post by time on Jun 1, 2016 19:33:58 GMT 1
Malmö fläskar på: Christopher Nihlstorp Rhett Rakhshani Mathias Tjärnqvist Fabian Brunnström Tryout Bra namn till en på pappret redan bra trupp. Jag är imponerad utav Malmös värvningar inför nästa säsong. Många stjärnor. Men får de ihop gruppen? MIF är väl i den den klubb som historiskt varit vassa på detta.
|
|