|
Post by Sardaukar on May 31, 2016 12:17:39 GMT 1
Allvarligt folks, går ni verkligen på det att han hörde av sej? Om vi ponera att det var så, vad beror det på? För mej låter det som avsaknad av alternativ och jäkligt desperat! Skulle tro att han vill till ett lag där han kan få en ledande roll, och inte bara vara en i mängden.
|
|
|
Post by time on May 31, 2016 21:23:35 GMT 1
Välkommen! Oväntat!
|
|
|
Post by khkkrille on May 31, 2016 22:12:36 GMT 1
Tycker bara det är lite meninglöst att leta konspirationer överallt. Vi vet inte heller exakt hur det gick till med Olofsson heller. Allt blir bara spekulationer... Ser f ö ingen anledning till att Karlsson skulle vara desperat redan nu Fortsätt du o köpa förklaringarna som meddelas utåt i media om du vill, själv är jag ganska road av att så många verkar vara så blåögd..
|
|
|
Post by veteran on May 31, 2016 23:10:33 GMT 1
Han kanske trivdes jävligt bra med Sundlöf i Brynäs? Han kanske söker tryggvet/omstart i en mindre klubb efter ett par påfrestande säsonger? Hans familj kanske vill bo i Sverige? Han kanske hört gott om Hånberg från andra spelare? Han kanske vill ha en större roll i en klubb där inte en massa legendarer hasar runt i korridorerna och har synpunkter på allt? Frun med barn kanske tycker en lagom stor stad vid vattnet är perfekt? Han kanske tror att denna säsongen blir ett lyft för klubben? Jag kan således se många hyfsat troliga anledningar som inte är helt osannolika.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on May 31, 2016 23:30:38 GMT 1
"Folk som inte tycker som jag = blåögda, naiva"
Ser ingen anledning för dem att ljuga ihop en historia om något så simpelt som ett SMS eller telefonsamtal.
|
|
|
Post by khkkrille on Jun 1, 2016 5:08:47 GMT 1
"Folk som inte tycker som jag = blåögda, naiva" Ser ingen anledning för dem att ljuga ihop en historia om något så simpelt som ett SMS eller telefonsamtal. Bara för att du inte ser någon mening med de behöver de inte betyda att det inte finns det.. Du missade kanske att det fick ett ganska stort utrymme medialt vad vet jag.
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jun 1, 2016 21:28:08 GMT 1
Man tror vad man vill tro. Jag vill tro, och gör det också, att det förhåller sig ungefär så som de säger. De hade kunnat skönmåla utan lögn, därför känns lögnen lika osannolik som onödig. Blåögda, misstrogna... en inställningsfråga.
|
|
|
Post by darthvader on Jun 2, 2016 23:58:57 GMT 1
Är vissa här i en psykos? Alla dessa konspirationer... vad spelar det för roll? Var glada att vi har knutit till oss en riktigt bra back istället för att sitta med foliehattar.
|
|