|
Post by Zäta on Feb 16, 2017 7:45:44 GMT 1
Tror inte på några poäng här. Tror även det blir gott om plats på läktaren.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2017 18:12:03 GMT 1
Imorgon kanske Molin effekten kommer.
Tack för de "likes" jag fick för mina inlägg igår, stort tack!
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 16, 2017 18:26:28 GMT 1
Imorgon kanske Molin effekten kommer. Tack för de "likes" jag fick för mina inlägg igår, stort tack! Ska du börja med typigt tjat nu igen?
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2017 18:39:27 GMT 1
Imorgon kanske Molin effekten kommer. Tack för de "likes" jag fick för mina inlägg igår, stort tack! Ska du börja med typigt tjat nu igen? Vad menar du? Du hoppas väl på Molin effekten? Att tacka de som gillade mina inlägg igår, är det att vara typig?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2017 20:32:50 GMT 1
Begriper inte vad tjafset om Molin heller ger för effekt...
|
|
|
Post by Sverker on Feb 16, 2017 20:51:04 GMT 1
Man sparkade väl Pelle, för att det skulle bli en bättre effekt med Molin som tränare, eller?
|
|
|
Post by Zäta on Feb 16, 2017 20:56:34 GMT 1
BB ska tydligen hylla Pelle imorgon, 2762 biljetter sålda.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 16, 2017 21:25:57 GMT 1
Är det verkligen så svårt att fatta att en sportchef måste göra NÅGOT efter 11 förluster? Finns någon som inte agerat alls? Förmodligen hade han fått skit för det också. Ingen jävel på jorden kan veta om det hjälper, eller inte! Tror knappast Sundlöv heller VISSTE. Börjar bli tjatigt detta.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 17, 2017 7:39:23 GMT 1
Är det verkligen så svårt att fatta att en sportchef måste göra NÅGOT efter 11 förluster? Finns någon som inte agerat alls? Förmodligen hade han fått skit för det också. Ingen jävel på jorden kan veta om det hjälper, eller inte! Tror knappast Sundlöv heller VISSTE. Börjar bli tjatigt detta. Håller med
|
|
|
Post by Sverker on Feb 17, 2017 10:03:00 GMT 1
Är det verkligen så svårt att fatta att en sportchef måste göra NÅGOT efter 11 förluster? Finns någon som inte agerat alls? Förmodligen hade han fått skit för det också. Ingen jävel på jorden kan veta om det hjälper, eller inte! Tror knappast Sundlöv heller VISSTE. Börjar bli tjatigt detta. Håller inte med!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 17, 2017 10:55:00 GMT 1
då är vi överens om att vi inte är överens och slutar gnata om Molin vs Hånberg... Ingen kommer ändå att få veta vilken lösning som varit sportsligt bäst
|
|
|
Post by matse on Feb 17, 2017 15:27:09 GMT 1
Är helt säker på att vi vinner ikväll! Nu har de jagande lagen haft många chanser på sig att gå om, men misslyckats. Nu kommer playofflaget no.1 att vakna och ro hem skiten. Skulle vara typiskt KHK. Det har alltid gått förr. Varför skulle det vara annorlunda i år?
Största faran när man förlorat så länge, är att de glömt bort hur man vinner. Kan bli krampaktigt och tafatt när man försöker spela på sin ledning, eftersom rädslan att förlora är så stor.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 17, 2017 16:05:50 GMT 1
4-1 idag till KHK!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 17, 2017 16:43:22 GMT 1
Vilket icke hockeyfreak komma till hallen nu? Känner mig själv helt uppgiven...hur får man då någon halvintresserad att betala 300 efter 12 förluster och noll underhållningsvärde? Tänkte efter Röglematchen att det vad den som skulle räddat intresset och även gett publiken nytändning. Istället blev tanken att det vore otroligt om det kom över 2500...2700. Laget suger ut ekonomin med idiotlöner och spelar till det "avslaget", som reportern skrev senast...och gör att ekonomin blir ÄNNU sämre
|
|
|
Post by noll1 on Feb 17, 2017 17:04:35 GMT 1
Är helt säker på att vi vinner ikväll! Nu har de jagande lagen haft många chanser på sig att gå om, men misslyckats. Nu kommer playofflaget no.1 att vakna och ro hem skiten. Skulle vara typiskt KHK. Det har alltid gått förr. Varför skulle det vara annorlunda i år? Största faran när man förlorat så länge, är att de glömt bort hur man vinner. Kan bli krampaktigt och tafatt när man försöker spela på sin ledning, eftersom rädslan att förlora är så stor. Härligt med lite positiva vibbar! Jag vågar inte tippa vinst (otroligt dålig tippare) men hoppas innerligt att du har rätt! Jag drar med mig så många jag kan å försöker mig på räddningskampanjen 'Drick öl för KHK', om inte annat så har man fått i sig lite öl. ;-)
|
|