|
LHC-KHK
Nov 5, 2017 18:46:37 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Nov 5, 2017 18:46:37 GMT 1
Hade vi haft antydan till pp skulle vi gjort 1-0 5 mot 3. Då hade det säkert sett helt annorlunda ut. När bobbo trädde in i handlingen, så gav det väl inte mer energi...
|
|
|
LHC-KHK
Nov 5, 2017 18:55:51 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Nov 5, 2017 18:55:51 GMT 1
VAD I HELVETE är det för Pp? Så förbannad att det ryker i öronen på mig
|
|
|
LHC-KHK
Nov 5, 2017 19:10:10 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Nov 5, 2017 19:10:10 GMT 1
Jaha, så har vi inte adelsmärket, försvar kvar heller. Vi vinner skotten, men släpper in 5 på 25 skott. Uruselt. Ingen höjdare av jönsson idag heller. 80% o nästan allt de skapade gick in. Det sa även olimb...att de satte sina chanser
|
|
|
Post by Sverker on Nov 5, 2017 19:32:52 GMT 1
Du kan inte se att LHC har fler skickliga spelare än oss i PP? Dom 3 punkter khkkrille räkna upp efter Örebro matchen, såg jag inget av idag. Jag tror det enbart beror på att vi mötte ett mycket bättre lag idag. För oss är det viktigaste att ta så många poäng som möjligt av Rögle, Mora och Örebro. Övriga poäng ska vi se som bonus.
|
|
|
Post by chriande on Nov 5, 2017 19:41:41 GMT 1
Intensitet? T ex har boxplayen nog slagit rekord i passivitet. Och laget står i det närmaste o spelar box fem mot fem också! Och forecheckingen är obefintlig. Lägg därtill försvarsslarv som laget inte är känt för. Kan det bero på att LHC är bättre än Örebro som det blir så? Jag har inte skrivit på länge men... LHC är klart bättre på alla punkter, de vinner 90% av alla dueller både längs sargen och i banan. Skickligheten vissas även när det dyker upp en målchans. Vi har inte kvalitén på tillräckligt många spelare, det är som att spela 4-5 helatiden. Orken tryter de sista 10 varenda match på grund av detta jagandet och brist på eget spel. Utan Jönsson hade vi förlorat stort varje match.Vi vinner knappast en enda viktig tekning vilket även det tyder på att det fattas något i lagret.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 5, 2017 19:46:14 GMT 1
Kan det bero på att LHC är bättre än Örebro som det blir så? Jag har inte skrivit på länge men... LHC är klart bättre på alla punkter, de vinner 90% av alla dueller både längs sargen och i banan. Skickligheten vissas även när det dyker upp en målchans. Vi har inte kvalitén på tillräckligt många spelare, det är som att spela 4-5 helatiden. Orken tryter de sista 10 varenda match på grund av detta jagandet och brist på eget spel. Utan Jönsson hade vi förlorat stort varje match.Vi vinner knappast en enda viktig tekning vilket även det tyder på att det fattas något i lagret. Äntligen en som inte far upp i himlen vid vinst och ner i graven vid förlust! Köper din analys till 100 %! När man som supporter inte kan se att det är skillnad på motstånd blir jag förvånad och blir kallad självgod. Kul att det finns nyanserade supportrar. Kvalitén på våra spelare är inte bra. Tycker ändå vårt försvar är ok och speciellt Jönsson. Bobo hade ingen bra dag idag, men det är sånt som händer. Kvalitén märks speciellt i PP, för vi har inte tillräckligt bra spelare. Kul om du kommer tillbaka chriande.
|
|
|
LHC-KHK
Nov 5, 2017 21:17:33 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Nov 5, 2017 21:17:33 GMT 1
Sverker, är ganska säker på att de var mej qallahan kallade självgod Bara att hålla med, kunnandet är inte topp i serien men marginalerna är ganska små.
|
|
|
Post by Zäta on Nov 5, 2017 21:39:33 GMT 1
Bobbo gör sannerligen inte sin starkaste insats idag. Vi har det material vi har. Ska vi ta poäng mot ngt lag i serien måste i stort sett allt klaffa. Alternativt en jävla medstuts. LCH är som övriga lag inserien skickligare än oss. Dom vinner rättvist.
|
|
|
Post by Sverker on Nov 5, 2017 21:40:13 GMT 1
Sverker, är ganska säker på att de var mej qallahan kallade självgod Tror jag inte.
|
|