kult
Björnligan
|
Post by kult on Nov 25, 2017 19:38:39 GMT 1
Man stöttar laget i med och motgång!
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2017 19:44:02 GMT 1
Helt rätt kult! Har vi någonsin gjort ett PP mål som Luleås 4-0 mål?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 25, 2017 19:59:38 GMT 1
Vi var ju så himla bra mot Örebro, tyckte många här. Kan det varit pga att Örebro var så dåliga? Det tror jag. Vart har vårt PP och BP blivit av efter uppehållet? Minns att du var lyrisk efter vårt första BP mot Örebro MrC( tror jag). Vi är nog inte bättre än så här, tyvärr. Ja, för att vi spelade igelkott. Extremt aggressivt. Det hände en match.... Dagens pp är nog det pinsammaste jag någonsin sett. Så många, så totalt odugliga. Nu kom kronan på verket...mål i egen bur istället
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 25, 2017 20:01:18 GMT 1
Nu MÅSTE väl något hända i organisationen? Om så miro ska ta över... Alla vet att truppen kan mkt bättre än detta. Inställningen är ju noll o intet
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 25, 2017 20:18:52 GMT 1
Man stöttar laget i med och motgång! Ok...om jag missköter mig på jobbet, så får jag sparken. Varför ska aldrig några krav ställas på idrottsmän? Tycker det är helt otroligt egentligen. Är det rätt att få full lön efter sånt här?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 25, 2017 20:39:40 GMT 1
Nu MÅSTE väl något hända i organisationen? Om så miro ska ta över... Alla vet att truppen kan mkt bättre än detta. Inställningen är ju noll o intet Du kan inte se att vi inte är bättre?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 25, 2017 20:55:59 GMT 1
Klart vi kan mkt bättre!? Menar du att du inte sett oss bättre?
|
|
|
Post by noll1 on Nov 25, 2017 21:54:47 GMT 1
Jag såg bara första perioden å en snutt av andra, behövde inte se mer heller. Faktiskt väldigt få bortamatcher jag sett mer av. Jag tycker mig märka att laget inte verkar tro på det själva och sen blir det som det blir. Är inte ens arg idag mest bara trött och uppgiven.
Kanske är för negativ nu men Lundberg behöver inte spela fler matcher för mig. Han får gärna motbevisa mig såklart. Appselut, 6-0 är aldrig en persons fel men han är inte en matchvinnare som jag ser det.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 26, 2017 0:54:11 GMT 1
81% idag... Har han gjort en enda toppmatch? Och när nu även jönsson gör halvdana insatser allt oftare...så blir det som olyckskorparna kraxade. Stor chansning på målvaktssidan. Vi kan ju nästan bara ta poäng, med såna sjuka målvaktsinsatser som mot DIF
|
|
|
Post by Zäta on Nov 26, 2017 14:21:21 GMT 1
Detta håller inte. Inte på något plan. Att vi har en för serien för svag trupp är ju ingen nyhet. Men detta underpresterande i varje omgång..... Varken offensiven eller defensiven fungerar. Målvaktsspelet vacklar mot tidigare. Det måste till en förändring. Är Molin rätt man att leda truppen? Har Larsson någon möjlighet att agera?
|
|
|
Post by Sverker on Nov 26, 2017 14:44:23 GMT 1
Är mycket tveksam till Molin, men han har väl 3-års kontrakt? Hans mantra är "Vi gav oss inte chansen att vinna". Vem ska se till att vi ger oss chansen att vinna? Tränaren? Spelarna? Ändå tveksam till att det hjälper med tränarbyte, tycker vi har för dåligt material. Men det finns ju några som tycker vi är bättre än vi visat, då borde man nog byta tränare!
|
|
kult
Björnligan
|
Post by kult on Nov 26, 2017 19:47:36 GMT 1
Man stöttar laget i med och motgång! Ok...om jag missköter mig på jobbet, så får jag sparken. Varför ska aldrig några krav ställas på idrottsmän? Tycker det är helt otroligt egentligen. Är det rätt att få full lön efter sånt här? Jag har aldrig sagt att man inte skall ställa några krav på spelarna men jag stöttar ändå KHK i med och motgång. Jag ska förklara hur jag ser på det, men det får bli en annan gång då jag nu ska iväg till jobbet 👍
|
|