|
KHK-BIF
Dec 30, 2017 10:07:53 GMT 1
Post by Sverker on Dec 30, 2017 10:07:53 GMT 1
Tur dom inte skickade Lundberg innan matchen igår. Vi får nog tacka honom för 1 p iaf. Hur kan man såga en mv som knappt spelat? Han har med rätta stått borta mot ex Frölunda och Växjö. Tror inte vi slagit dessa lag även om JJ stått. Mot Frölunda borta första gången, tycker jag han var vår bästa spelare. Bästa back igår tycker jag Kolan var. Jag skrev inte att man skulle skicka Lundberg. Jag skrev att Paulsson är en sämre värvning än honom. Paulsson utför mycket lite mot vad han förmodligen tjänar. Lundberg gör troligen skäl för sin lön. Det räcker nog att han är med på träning, så att det är en målis i varje kasse. Högre lön tror jag inte att han har. Han var riktigt bra igår. Kolan var inte bra. Han var bl.a. orsak till målet från förlängd mållinje. Printz eller Nilsson hade plockat den spelaren. Kolan hinner inte med, han såg loj ut. Jag sitter på andra bänk på E-sek. så jag såg det tydligt . Cruseman som du gör ner behövde ett eller två byte igår för att näta. Det finns många med mer istid som inte lyckas med det. Jag håller med om att han inte varit lika bra i år, men jag tycker det är värre med "stjärnor" som inte levererar och dessutom är loja. När du var tränare så tyckte du man skulle komma och stötta grabbarna. Det var synd om dom och det var dåligt med publik. Du var en riktig mjukis. Visst det var en annan nivå, men var är den sidan av dig nu. Ja ja jag vet. Jag har alltid sågat men det har inte du. Jag tycker att du är en trevlig man som jag inte riktigt känner igen här. Jag själv kommer alltid såga dom som sågas bör. Du är också trevlig.
|
|
|
KHK-BIF
Dec 30, 2017 19:56:15 GMT 1
Post by Sverker on Dec 30, 2017 19:56:15 GMT 1
En fråga Les Paul: Om en back styr ner motståndaren bakom förlängd mållinjen, är det då hans fel att det blir baklänges mål? Jag tycker det var en riktig målvaktstavla och inget annat. Vi tycker nog olika gällande det.
|
|
|
KHK-BIF
Dec 30, 2017 23:07:21 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Dec 30, 2017 23:07:21 GMT 1
En fråga Les Paul: Om en back styr ner motståndaren bakom förlängd mållinjen, är det då hans fel att det blir baklänges mål? Jag tycker det var en riktig målvaktstavla och inget annat. Vi tycker nog olika gällande det. Finns de verkligen någon som kan protestera mot de du skrev här ?
|
|
|
KHK-BIF
Dec 31, 2017 8:09:27 GMT 1
via mobile
Post by Les Paul on Dec 31, 2017 8:09:27 GMT 1
En fråga Les Paul: Om en back styr ner motståndaren bakom förlängd mållinjen, är det då hans fel att det blir baklänges mål? Jag tycker det var en riktig målvaktstavla och inget annat. Vi tycker nog olika gällande det. Visst var det en tavla, men det var en tavla av kolan också. Spelaren gick lätt förbi honom och slängde i pucken mot mål. Kolan tog det lätt på uppgiften och målis också. Han styrde inte ner honom, han var bortgjord. Spelare typ Printz och Nilsson hade plockat honom. Det är min syn på saken, du får gärna ha en annan. Förlåt att jag vågade kritisera mäktige kolan. Jag tyckte inte att det var bara Jönssons fel.
|
|
|
KHK-BIF
Dec 31, 2017 16:44:03 GMT 1
Post by Sverker on Dec 31, 2017 16:44:03 GMT 1
En fråga Les Paul: Om en back styr ner motståndaren bakom förlängd mållinjen, är det då hans fel att det blir baklänges mål? Jag tycker det var en riktig målvaktstavla och inget annat. Vi tycker nog olika gällande det. Finns de verkligen någon som kan protestera mot de du skrev här ? Ja, tydligen. Den tror nog jag gillar Kolan. Jag var nog den som inte var imponerad av den värvningen. Han är och har varit en jättetalang länge, men är inte den mest ambitiösa gällande träning osv. Det har jag hört från säkra källor. Varför var bara vi och Leksand intresserade av honom och inget av de övriga SHL lagen? Trots det var han nog en av våra bästa backar ifjol, inte lika bra iår. Men att ge honom skulden för ett mål som görs bakom förlängd mållinje, kan inte jag ens kritisera. Gott Slut och Gott Nytt alla.
|
|
|
KHK-BIF
Jan 1, 2018 12:51:58 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Jan 1, 2018 12:51:58 GMT 1
Nä i år har nog Gunnarsson gått om som bäste back i mitt tycke, tätt följt av Printz och Nilsson
|
|
|
Post by time on Jan 1, 2018 15:03:09 GMT 1
Nä i år har nog Gunnarsson gått om som bäste back i mitt tycke, tätt följt av Printz och Nilsson Japp. Plus att Bobo är bätgtre än vad jag trodde.
|
|
|
KHK-BIF
Jan 1, 2018 15:10:46 GMT 1
via mobile
Post by Les Paul on Jan 1, 2018 15:10:46 GMT 1
Nä i år har nog Gunnarsson gått om som bäste back i mitt tycke, tätt följt av Printz och Nilsson Japp. Plus att Bobo är bätgtre än vad jag trodde. Precis, där hade jag inga höga förväntningar. Ett stort plus.
|
|
|
KHK-BIF
Jan 1, 2018 15:16:52 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 1, 2018 15:16:52 GMT 1
Der bästa är ju att gan är den enda backen med lite frenesi i. Sedan gör entusiasmen ibland att det inte blir helt rätt...
|
|
|
Post by Mr Hockey on Jan 2, 2018 16:10:03 GMT 1
En fråga Les Paul: Om en back styr ner motståndaren bakom förlängd mållinjen, är det då hans fel att det blir baklänges mål? Jag tycker det var en riktig målvaktstavla och inget annat. Vi tycker nog olika gällande det. Visst var det en tavla, men det var en tavla av kolan också. Spelaren gick lätt förbi honom och slängde i pucken mot mål. Kolan tog det lätt på uppgiften och målis också. Han styrde inte ner honom, han var bortgjord. Spelare typ Printz och Nilsson hade plockat honom. Det är min syn på saken, du får gärna ha en annan. Förlåt att jag vågade kritisera mäktige kolan. Jag tyckte inte att det var bara Jönssons fel. Kolan har verkligen gått ner sig jämfört med fjolåret.
|
|