|
Post by Sverker on Jan 18, 2018 20:25:54 GMT 1
Helt ok period igen. Vad tycker ni om hur Molin matchade laget initialt? Kellman mot Lindholm? Vissa tror att Ledin effekten ska rädda oss kvar vid ev kval, låt mig tvivla! Bäst hittills ikväll, Jönsson och Paulsson (trots att han är för dyr).
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 18, 2018 21:08:42 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Jan 18, 2018 21:08:42 GMT 1
Fan vad du tjatar om Ledin, Sverker. Du har ju sagt samma sak 500 ggr nu, och killen har inte ens varit med på 4-5 matcher. Gå vidare liksom
|
|
|
Post by Sverker on Jan 18, 2018 21:14:49 GMT 1
Fan vad du tjatar om Ledin, Sverker. Du har ju sagt samma sak 500 ggr nu, och killen har inte ens varit med på 4-5 matcher. Gå vidare liksom ? Du och fler säger ju att Ledin effekten utanför isen ska visa sig, eller har jag fel? Jag har inte sett ngn sådan effekt, inte ens idag när vi spelade 6-5, ingen in och bökade framför mål. Vad tycker du om Molins matchning? Vi möter ett lag som har en kedja, då borde vi ha 2 kedjor som ska hålla dom stången! Vi ska inte ha vår producerande kedja mot dom!! Taktik kallas sånt och enl mig finns ingen sådan hos oss sen Molin tog över! Han har nu missat 4 matcher.
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 18, 2018 21:19:11 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 18, 2018 21:19:11 GMT 1
Jönsson bäst??? Jo han gjorde väl en eller två bra räddningar. Men då var matchen redan körd. Hela laget var väl kasst igen. Vi var bra fyra minuter i pp
|
|
|
Post by Sverker on Jan 18, 2018 21:21:45 GMT 1
Jönsson bäst??? Jo han gjorde väl en eller två bra räddningar. Men då var matchen redan körd. Hela laget var väl kasst igen. Vi var bra fyra minuter i pp Vem tycker du var bäst då? Vad tyckte du om Molins matchning?
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 18, 2018 21:22:44 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 18, 2018 21:22:44 GMT 1
Tack Linköping. Var nog det sämsta 3 mot 3 jag sett
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 18, 2018 21:25:44 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 18, 2018 21:25:44 GMT 1
Jönsson bäst??? Jo han gjorde väl en eller två bra räddningar. Men då var matchen redan körd. Hela laget var väl kasst igen. Vi var bra fyra minuter i pp Vem tycker du var bäst då? Vad tyckte du om Molins matchning? Var väl den vanliga kedjan möjligen. Ingen var särskilt bra. Bara impad av pp:n. Matchning har alla olika åsikter om. Vem kan stoppa Lindström o co, om inte våra bästa spelare? Inte ens de
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 18, 2018 21:26:43 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 18, 2018 21:26:43 GMT 1
Tack Linköping. Var nog det sämsta 3 mot 3 jag sett Tangnes svor över deras försvarsspel. Förstår jag om det såg ut som i förlängningen
|
|
|
Post by Sverker on Jan 18, 2018 21:34:51 GMT 1
Vem tycker du var bäst då? Vad tyckte du om Molins matchning? Var väl den vanliga kedjan möjligen. Ingen var särskilt bra. Bara impad av pp:n. Matchning har alla olika åsikter om. Vem kan stoppa Lindström o co, om inte våra bästa spelare? Inte ens de Är Komarek, Kellman och Persson våra bästa defensiva forwards? Hur tänker du?
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 18, 2018 21:57:37 GMT 1
via mobile
Post by qALLAHAN on Jan 18, 2018 21:57:37 GMT 1
Nej, men de kan agera annat än koner. Hinner Söder med Lindström?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 18, 2018 22:01:03 GMT 1
Nej, men de kan agera annat än koner. Hinner Söder med Lindström? Svårt att diskutera hockey med dig tyvärr. Om nu Söder skulle spela mot Lindström, är det hans ansvar att stopp Lindström! Söder är cf, Lindström yf? Igen, hur tänkte du där? Tänkte du överhuvudtaget? Troligtvis ett av mina sista inlägg här, återkommer med en motivering varför.😀
|
|
|
Post by time on Jan 18, 2018 22:37:47 GMT 1
Ja, jag vet inte om det är tanken...? För tror de att vi plötsligt ska börja klättra, så tror de väl på tomten också.. Kan vara en fördel att komma näst sist. Får då möta ett lag som borde vara mer slitna.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 19, 2018 1:00:53 GMT 1
Nej, men de kan agera annat än koner. Hinner Söder med Lindström? Svårt att diskutera hockey med dig tyvärr. Om nu Söder skulle spela mot Lindström, är det hans ansvar att stopp Lindström! Söder är cf, Lindström yf? Igen, hur tänkte du där? Tänkte du överhuvudtaget? Troligtvis ett av mina sista inlägg här, återkommer med en motivering varför.😀 Besserwisser...det var ett exempel på att det kan vara svårt att sätta de sämsta mot de bästa!!! När det är så stor klasskillnad!! Och är din hockeyrink lika statisk som ett Stiga-spel?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 19, 2018 1:02:40 GMT 1
Ja, jag vet inte om det är tanken...? För tror de att vi plötsligt ska börja klättra, så tror de väl på tomten också.. Kan vara en fördel att komma näst sist. Får då möta ett lag som borde vara mer slitna. Ja, kvala BEHÖVER vi bara för att få in pengar, men att bli sist kan nog vara kört. Det som skrämmer mig mest nu med kval, är att jag inte begriper vem som ska spika igen kassen. Ingen klarar ett kval, utan en supermålvakt
|
|
|
SAIK-KHK
Jan 19, 2018 6:58:31 GMT 1
via mobile
Post by khkkrille on Jan 19, 2018 6:58:31 GMT 1
Svårt att diskutera hockey med dig tyvärr. Om nu Söder skulle spela mot Lindström, är det hans ansvar att stopp Lindström! Söder är cf, Lindström yf? Igen, hur tänkte du där? Tänkte du överhuvudtaget? Troligtvis ett av mina sista inlägg här, återkommer med en motivering varför.😀 Besserwisser...det var ett exempel på att det kan vara svårt att sätta de sämsta mot de bästa!!! När det är så stor klassillnad!! Och är din hockeyrink lika statisk som ett Stiga-spel?
|
|