|
Post by Zäta on Jan 26, 2018 11:37:20 GMT 1
Imorgon går ännu ett tåg. Alla matcher är värda tre poäng. Men jag vill påstå att denna sticker ut. Svinviktig. Rögle är formstarka. KHK skämde mer eller mindre ut sig sist. Kan vi studsa tillbaka i Rögles borg?
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2018 17:06:01 GMT 1
Att en av våra toppforwards ger sig in i ett slagsmål och blir avstängd, känns sådär. Han hade behövts imorgon.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 17:21:29 GMT 1
Det var min tanke direkt...sluta för fan, så du inte blir avstängd...
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2018 17:31:51 GMT 1
Ja när det blir slagsmål, så blir det oftast brunkrarna i de andra lagen som är inblandade. Hos oss topparna! Vill Molin ställa till oreda får han se till att skicka fram andra och inte våra bästa!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 17:45:36 GMT 1
"Problemet" är ju att han är ganska bra på allt...och det är väl knappast Molin som bett honom slåss...
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 18:19:12 GMT 1
Men ska det vara avstängning när man har handskarna på?
Hellström kom direkt från båset kastade handskarna och började veva mot en trött spelare. Blev ej avstängd...
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 18:20:23 GMT 1
"Problemet" är ju att han är ganska bra på allt...och det är väl knappast Molin som bett honom slåss... Japp. Den mest komplette fw vi har.
|
|
|
Post by Sverker on Jan 26, 2018 19:18:25 GMT 1
"Problemet" är ju att han är ganska bra på allt...och det är väl knappast Molin som bett honom slåss... Kan det vara som så att Molin i båset säger "gå nu in och visa lite jävlar anamma"? Bara nåt byte innan försökte väl Ledin ställa till kaos? Synd inte han blev avstängd istället! MrC, har du spelat hockey själv? Verkar inte som det på dina inlägg. Verkar mer som du mest spelat Stigas hockeyspel.😀 Oavsett om han är bra på det mesta, får han aldrig sätta sig i denna situationen!
|
|
|
Post by time on Jan 26, 2018 19:39:57 GMT 1
"Problemet" är ju att han är ganska bra på allt...och det är väl knappast Molin som bett honom slåss... Kan det vara som så att Molin i båset säger "gå nu in och visa lite jävlar anamma"? Bara nåt byte innan försökte väl Ledin ställa till kaos? Synd inte han blev avstängd istället! MrC, har du spelat hockey själv? Verkar inte som det på dina inlägg. Verkar mer som du mest spelat Stigas hockeyspel.😀 Oavsett om han är bra på det mesta, får han aldrig sätta sig i denna situationen! Hade matchen varit jämn hade jag blivit förbannad för att han tar en femma. Nu skit samma tänkte jag när det stod 1-5. Trodde inte i min vildaste fantasi på en avstängning. Nu tar jag helg.
|
|
|
Post by Back to Front on Jan 26, 2018 22:37:10 GMT 1
Vinst i morgon och Frölundamatchen är glömd... Mr C Spelar hockey!! Bara så att du vet..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 26, 2018 22:55:52 GMT 1
Men ska det vara avstängning när man har handskarna på? Hellström kom direkt från båset kastade handskarna och började veva mot en trött spelare. Blev ej avstängd... Sanny tar ju upp detta problem i sin blogg. Är själva regeln med handskar också godtycklig? Handskar eller ej, lika sjukt med avstängningar, när två gör upp man mot man. Det är ju inte ens farligt
|
|
|
Post by Zäta on Jan 26, 2018 23:40:24 GMT 1
Underbart att se att NÅGON i truppen står upp för laget tycker jag. Han är viktig och hade såklart behövts mot Rögle. Men va fan. Jag tycker det va rätt att fullfölja i det läget.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 27, 2018 1:04:13 GMT 1
ja, det hade ju verkligen effekt också...?
|
|
|
Post by matse on Jan 27, 2018 8:31:36 GMT 1
Den viktigaste matchen i så här långt. Riktig ödesmatch.
|
|
|
Post by time on Jan 27, 2018 11:38:07 GMT 1
Vinst i morgon och Frölundamatchen är glömd... Mr C Spelar hockey!! Bara så att du vet.. Ryktas att han är på väg bort från Torhamn Birdwatchers. Hoppas han har en out i kontraktet. Vet att Hoby Moonshiners är beredda att ge honom en större roll.
|
|