|
Post by Sverker on Feb 8, 2018 21:00:41 GMT 1
Vi får tacka domaren för det målet. Skit samma.😀
|
|
|
Post by Sverker on Feb 8, 2018 21:09:23 GMT 1
Härlig och rättvis seger. Bäst idag 7,21,68,95 och 67. Jönsson bra också.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 8, 2018 21:10:45 GMT 1
Blockerade skott Örebro 5 och vi 27!!! Där är vi bra!
|
|
|
Post by matse on Feb 8, 2018 21:12:18 GMT 1
Helt underbart! Nu har vi äntligen en producerande kedja. De kommer att riva djupa sår i de allsvenska lagen under kvalet. Kan riktigt känna glädjen hos killarna, enormt skönt.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 8, 2018 21:12:57 GMT 1
Vi har haft lätt mot dom både iår och tidigare. Enl mig näst sämsta laget i SHL. Vinst 4-2! Nära😀
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2018 0:57:31 GMT 1
sämsta lagen får man nog ändå kalla det...ja ev Mora också. De tre sista känns verkligen helt outstanding sist, efter Rögles uppvaknande. Mestadels dåligt spel från båda håll, där vi åter får leva på den vanliga kedjan, som verkligen är bra! Underbart inför kvalet att ha SÅ bra klass på en lina. Underhållande var det ändå, pga av att det var jämnt och spännande. Och att äntligen få vinna, TROTS ett antal horribla missar...Larsson och Kellman missar öppet mål från en meter. Madsen gör ett fantastiskt usel avslut på indianpasset. Sett till klara chanser, skulle det varit avgjort efter två perioder
|
|
|
Post by time on Feb 9, 2018 9:14:21 GMT 1
Tycker i alla fall inte han petar cruse nu. Däremot kanske larsson, söder Svårt att bedöma i just denna match som jag såg på TV. Man kan inte "specialstudera" spelare. Men vad gör Ledin på isen som inte Joseph kunnat göra minst lika bra? Möjligt att han retar upp motståndarna? Den enda gången jag tyckte han stack ut i själva spelet var tyvärr när han tog en idiotisk utvisning i mittzon.
|
|
|
Post by time on Feb 9, 2018 9:21:41 GMT 1
sämsta lagen får man nog ändå kalla det...ja ev Mora också. De tre sista känns verkligen helt outstanding sist, efter Rögles uppvaknande. Mestadels dåligt spel från båda håll, där vi åter får leva på den vanliga kedjan, som verkligen är bra! Underbart inför kvalet att ha SÅ bra klass på en lina. Underhållande var det ändå, pga av att det var jämnt och spännande. Och att äntligen få vinna, TROTS ett antal horribla missar...Larsson och Kellman missar öppet mål från en meter. Madsen gör ett fantastiskt usel avslut på indianpasset. Sett till klara chanser, skulle det varit avgjort efter två perioder Ja räknade till 6-10 i klara chanser sett över hela matchen. Vet att det är målen som räknas. Men nu måste du väl ändå hålla med om att PP-SPELET i sig är vassare på slutet? (av en kedja)
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2018 17:54:04 GMT 1
Förstår inte vad Guter pratar om när han säger att de har ett annat spelsätt..trots att vissa hävdar motsatsen så anser alltså de som är mitt i skiten att den är ändrad och att det tom är lite roligare..
|
|
|
Post by Sverker on Feb 9, 2018 18:02:55 GMT 1
Förstår inte vad Guter pratar om när han säger att de har ett annat spelsätt..trots att vissa hävdar motsatsen så anser alltså de som är mitt i skiten att den är ändrad och att det tom är lite roligare.. Var det inte Komarek som sa det? Såg du själv någon skillnad? Eller är det lika nu som i omg 1-10? Då tyckte väl du att vi spelade offensivare och roligare? Själv väntar jag till matchen imorgon och bedömer det. Jag hoppas verkligen att man blir offensivare, viktigt inför ett ev kval.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 9, 2018 20:19:20 GMT 1
Nä Guter så det i en intervju i Sydöstran (eller blt) efter vinsten i Örebro.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 10, 2018 12:04:03 GMT 1
Nä Guter så det i en intervju i Sydöstran (eller blt) efter vinsten i Örebro. Ok, det var i TV Komarek sa det. Läste i dagens BLT och där var det Guter.
|
|