|
Post by Sverker on Feb 28, 2018 18:08:21 GMT 1
Kommer Rögle att vara lika ointresserade som Brynäs? Jag tror det, för dom har i stort sett sitt kontrakt klart. De vill nog hellre ha oss kvar än Mora och Örebro. Vinst 5-3, hoppas vår nya offensiv kommer att visa sig fullt ut.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 28, 2018 22:56:06 GMT 1
De har en tränare som kan motivera...
|
|
|
Post by Zäta on Mar 1, 2018 0:02:56 GMT 1
Nya offensiv? Den har väl varit pissig hela säsongen?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 1, 2018 9:24:54 GMT 1
O det beror på hopplöst material. På många håll teknik som hör hemma i div 1
|
|
|
Post by Zäta on Mar 1, 2018 15:13:46 GMT 1
Rögle bjuder sina fans på 150 biljetter till denna drabbning. Snyggt gjort av klubben.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 1, 2018 18:56:08 GMT 1
Nya offensiv? Den har väl varit pissig hela säsongen? Efter Örebro borta var ju ex Guter och Komarek, även några här, lyriska över vårt nya offensiva spel och hur kul spelarna tyckte det nya offensiva spelet var. Själv ville jag avvakta till efter DIF matchen innan jag kunde ha en åsikt och där såg jag inte nåt av det. Tyckte mig se det lite mot Brynäs, men när jag såg matchen en gång till blev jag konfunderad. Upplevde då samma som khkkrille, Brynäs var inte motiverade! När det är så, ser det bättre ut än vad det är. Imorgon kanske vi får se det. Hoppas!
|
|
|
Post by Sverker on Mar 1, 2018 22:01:37 GMT 1
Nu har vi ett kanonläge, både Mora och Örebro förlorade idag!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 2, 2018 10:42:16 GMT 1
Vi hade läget förra matchen...men det gavs bort. Ärligt talat tror jag vi har större chans mot Luleå än nuvarande Rögle
|
|
|
Post by Zäta on Mar 2, 2018 13:54:22 GMT 1
Kononlägena tror jag vi har passerat sedan ett antal omgångar tillbaka. Klart man ska köra så länge det finns hopp. Men jag tror nästan samtliga intresserade har gett upp hoppet om att slippa kval. Rögle har verkligen fått en boost. Slängt ut Aaltonen och ersatt med Liss, vilken jävla injektion dom fått i honom. skeppat iväg andra spelare. Kallat hem utlånade spelare. Byte av både tränare och sportchef. Dom har agerat kraftfullt och det verkar blåsa positiva vindar i den föreningen för tillfället.
Hos oss verkar det ju vara precis tvärt om dessvärre. Under matcherna idag och imorgon bör det lysa i ögonen på samtliga spelare för att överhuvud taget har någon trovärdighet kvar. Börjar det slacka under matcherna ska vem som helst kunna ta tag i det. Om det så är en fight eller mod att ta ansvar där ute. Detta gäller naturligtvis även Aaro, Molin och Tobbe.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 2, 2018 18:00:13 GMT 1
Vi slipper Taylor Matson i helgen!👍 Kan väl likställas som om vi hade haft någon av våra 4 bästa fw borta?
|
|
|
Post by Sverker on Mar 2, 2018 18:55:31 GMT 1
Collberg också borta! Detta ska vi bara vinna!
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 2, 2018 19:29:19 GMT 1
Såga på..
|
|
|
Post by Sverker on Mar 2, 2018 19:37:03 GMT 1
Mycket, mycket bra period! Kunde vart ngt mål till! Kellman är kungen hos oss!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 2, 2018 20:07:24 GMT 1
Satans innebandydomare...IGEN!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 2, 2018 20:10:25 GMT 1
No blir jag vansinnig av utvisningarna...alla är på gränsen. Komarek vevar lite med en arm.
|
|