|
Post by Sverker on Mar 7, 2018 16:29:31 GMT 1
Är det sista gången Frölunda spelar i NKT Arena? Det får vi inte hoppas.
|
|
|
Post by Zäta on Mar 7, 2018 22:51:21 GMT 1
Så kan det absolut vara, men hoppas inte på det såklart. Ska bli intressant att se om idésprutan Ove har ngn tanke med dessa kvarvarande matcher.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 17:41:01 GMT 1
Pratat med några säsongskorts innehavare idag, de ska inte gå idag!?!?! De ska inte gå när playoffet är heller? ? De är besvikna? Är man "äkta supporter" när man har säsongskort? Enligt mig nej! Jag går ikväll och köper kort till playoffet!
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 17:50:21 GMT 1
Gunnarsson ej med ikväll. Ett test inför ett eventuellt kval mot Leksand eller är han skadad?
|
|
|
Post by time on Mar 8, 2018 18:07:06 GMT 1
Gunnarsson ej med ikväll. Ett test inför ett eventuellt kval mot Leksand eller är han skadad? Ove sa ju att man skulle vila spelare med skavanker. Förutom Gunnar så saknas ju Rohdin o Johannes
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 18:32:30 GMT 1
Gunnarsson ej med ikväll. Ett test inför ett eventuellt kval mot Leksand eller är han skadad? Ove sa ju att man skulle vila spelare med skavanker. Förutom Gunnar så saknas ju Rohdin o Johannes Rhodin har ont i foten, spelar nog på lördag. Att vara reservmålvakt är ju inte så märkligt, eller? Gunnarsson är helt frisk, det är för mig iaf märkligt att han inte spelar. Är det några man skulle vila, så är det 17 och 67 enl mig. Skador på dom vore en katastrof!!!?
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 19:17:20 GMT 1
Snyggt PP mål.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 20:11:48 GMT 1
Andra borde Honken ta.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 20:25:15 GMT 1
Snyggt andra PP mål också. Tror de som var inblandade i det 7 och 31, blir viktiga för oss i playoff!
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 20:56:52 GMT 1
Bra PP idag.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 8, 2018 21:11:44 GMT 1
Hade Honken hål i plocken vid femte målet?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Mar 8, 2018 21:15:36 GMT 1
Horribelt...ingen helgjuten målvaktsinsats idag heller...senaste var väl rögle borta? Sedan bara halvdant. Haha...48-11 i skott. Tredje pinsamma matchen i rad..
|
|
|
Post by Back to Front on Mar 9, 2018 10:01:12 GMT 1
Helt rätt av Owe o co att förpassa #68 till Kempes Frysbox på Saltö. Han skall inte spela med ett kontrakt med Lif inför nästa säsong om det nu blir de ist för Timrå . Vilket jag tror. Leksand skickar ut Mora istället!
|
|
|
Post by time on Mar 9, 2018 12:30:32 GMT 1
Pratat med några säsongskorts innehavare idag, de ska inte gå idag!?!?! De ska inte gå när playoffet är heller? ? De är besvikna? Är man "äkta supporter" när man har säsongskort? Enligt mig nej! Jag går ikväll och köper kort till playoffet! Att du orkar .. Tror alla inser att om alla agerade som du hade vi inget A-lag i Karlskrona. Men bara dumt att svara på dina inlägg du vill ju bara ha tjabb här inget annat.
|
|
|
Post by Sverker on Mar 9, 2018 15:56:15 GMT 1
Pratat med några säsongskorts innehavare idag, de ska inte gå idag!?!?! De ska inte gå när playoffet är heller? ? De är besvikna? Är man "äkta supporter" när man har säsongskort? Enligt mig nej! Jag går ikväll och köper kort till playoffet! Att du orkar .. Tror alla inser att om alla agerade som du hade vi inget A-lag i Karlskrona. Men bara dumt att svara på dina inlägg du vill ju bara ha tjabb här inget annat. Vill du bara höra det som är positivt om klubben? Är ju ren fakta jag presenterar, men allt var ju iofs inte positivt. Själv la jag 500 kr i arenan igår och kommer köpa kort för 899 kr. Det är väl positivt?
|
|