|
Post by Sverker on Apr 3, 2018 17:35:57 GMT 1
Nej, bara konstaterar att han släppte typ 3 på de 10 första skotten. Hauke släppte 1 på 34...vem hade då bästa målvakten? Hauke tar allt i 15 minuter, medan de gör mål på sitt andra skott... Vi vann en match med 1-0 innan. Det KUNDE vi gjort igen...eller haft 1-1 och förlängning. Utespelarna kan inte göra mål och Jönsson spikar inte igen. Denna kombination blir 1-3 Spikade Honken igen i match 3? Spikade Jönsson igen i match 4? Enligt mig vann han den matchen åt oss, kan iofs ha fel. Att Cruseman skjuter en på bakbenen som går in och att Guters fösare går in, är inte mer än tur! Inte våra målvakter som är problemet såhär långt, det är målskyttet! Sen är det lätt att "skylla" på målvaktens insats. Tycker nog man borde kunna vara mer nyanserad. Skit samma, vi vinner imorgon! Varför hade du ingen kommentar efter förra matchen? För att Jönsson var bra?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 3, 2018 23:00:13 GMT 1
Jag skrev på Facebook att det var väldigt roligt att han fick lyckas och bidra. Tycker inte du han ska ta några frilägen? Eller att lura skytten till misstag? Jag är allergisk mot målvakter som står inne i målet o inte skär av vinklarna. Jag har i alla fall inte sett två toppinsatser i rad, på hela säsongen. Räddningsprocenten är också kass
|
|
|
Post by Sverker on Apr 4, 2018 17:45:26 GMT 1
Jag skrev på Facebook att det var väldigt roligt att han fick lyckas och bidra. Tycker inte du han ska ta några frilägen? Eller att lura skytten till misstag? Jag är allergisk mot målvakter som står inne i målet o inte skär av vinklarna. Jag har i alla fall inte sett två toppinsatser i rad, på hela säsongen. Räddningsprocenten är också kass Ok. Själv är jag en VVF, så det har jag inte läst.
|
|