|
Post by Sverker on Apr 4, 2018 20:59:38 GMT 1
Är rätt säker på att timrå tar vår plats nu. De kommer att köra på ren glädje nästa möte. Och våra spelare kommer att darra som asplöv. Tycker de är värda det. Kreativa och har ett spel som vi inte är i närheten av. Trodde vi skulle ro hem kvalet rätt enkelt, men jag hade fel. Lugn, det är inte kört än. Trots att Timrå varit det bättre laget i de flesta matcherna. Vi vinner på fredag! Kan vi inte ta ner Miettinen i båset?
|
|
|
Post by noll1 on Apr 4, 2018 21:00:16 GMT 1
Fy satan vad arg jag är nu och då skall man egentligen inte skriva ngt. Vi har kissat ner oss varje hemmamatch hittils och jaf kan faan inte se hur vi skall kunna vinna detta.
|
|
|
Post by Sverker on Apr 4, 2018 21:16:07 GMT 1
Det blir nog tredje gången gillt, dvs att ett SHLlag klarar en sjunde match hemma. De som missat det är Leksand hemma mot Malmö och Modo hemma mot Leksand. Den trenden bryter vi!!!
|
|
|
Post by Sverker on Apr 4, 2018 21:40:45 GMT 1
Jag tror vi vinner på fredag, oavsett det tycker jag Power Teams pengar var bortkastade på Honken. Hade dessa pengar lagts på en målskytt, hade vi avgjort förra matchen!
|
|
kult
Björnligan
|
Post by kult on Apr 4, 2018 21:44:51 GMT 1
Vi är tyvärr inte bättre än så här vilket vi visat hela säsongen. Egentligen är jag inte förvånad men det vore kul med vinst på fredag ändå.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 5, 2018 9:36:01 GMT 1
Ja, Timrå förtjänar platsen betydligt mer, så även om det känns för jävligt, så får man intala sig att det bara är rätt. Begriper fortfarande inte hur det kan finnas folk som säger att vi EGENTLIGEN är bättre!? Vi är PRECIS så här kass. Hade vi inte haft värdelösa avslutare, så kanske det ändå hade räckt. Igår var det några brända jättelägen igen. Madsen var ren direkt efter 1-2, men missade givetvis. Poängmaskinen(?)Carl Persson har varit direkt dålig. Vad hände med förstakedjan? Komarek är den enda som är bra hela tiden, men han kan ju inte passa sig själv. Och vad har värvningen av Dennis bidragit med? Allt från spelare till tränare till sportchef har gjort att
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 5, 2018 9:37:25 GMT 1
Honken?? Inte bättre eller säkrare än Jönsson! Vad tycker du MrC? Kan bara konstatera att vi inte har någon Engstrand eller Haukeland...massor med enkla mål, två matcher i rad
|
|